Penislengte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe groot is jouw leuter?

  • Kleiner dan 10 cm

    Stemmen: 12 1,3%
  • 11 cm

    Stemmen: 8 0,9%
  • 12 cm

    Stemmen: 32 3,5%
  • 13 cm

    Stemmen: 49 5,4%
  • 14 cm

    Stemmen: 114 12,5%
  • 15 cm

    Stemmen: 138 15,2%
  • 16 cm

    Stemmen: 165 18,2%
  • 17 cm

    Stemmen: 125 13,8%
  • 18 cm

    Stemmen: 134 14,7%
  • 19 cm

    Stemmen: 59 6,5%
  • Groter dan 20 cm

    Stemmen: 73 8,0%

  • Totaal aantal stemmers
    909
Dat kan je nog verbazen. Ik heb weleens van iemand gehoord dat ze haar elleboog weleens naast de pik hield en dan keek tot waar die kwam tot een moedervlek van haar...en dat gretig deelde met haar vriendinnen.
 
Misschien een beetje extreem, maar 4 injecties met botox in 1 sessie, geven een verlenging van 1 cm die 4 maand blijft aan houden. Een bekende Amerikaanse biohacker heeft het recent wetenschappelijk gedocumenteerd. Hier een artikel over de procedure;
Wat eng! Niet doen hoor, mannen. Een verschil van een cm is echt niet heel erg merkbaar. Iedere piemel is uniek, en perfect voor een kutje. op ieder doosje past een deksel :)
 
Ik denk dat iedereen wel tevreden is over zijn eigen gereedschap
Als je rond de gemiddelde lengte zit, ongetwijfeld, maar als je zeer klein geschapen bent, is er vast een stille wens. Aan de andere kant van het spectrum, bij wijze van spreken de lengte van je bovenbeen, is niet bepaald comfortabel. Sowieso het dragen, maar even lekker doorstoten bij een vrouw mag je ook vergeten.
 
Ik ben benieuwd wat de dames gemiddeld vinden. Die weten het ….

Ik dacht dat ik gemiddeld had maar ik heb vaker gehoord dat hij groot is, recentelijk van iemand die ik echt geloof …

Als hij te groot is weigeren sommige dvp's de man
 
Als je rond de gemiddelde lengte zit, ongetwijfeld, maar als je zeer klein geschapen bent, is er vast een stille wens. Aan de andere kant van het spectrum, bij wijze van spreken de lengte van je bovenbeen, is niet bepaald comfortabel. Sowieso het dragen, maar even lekker doorstoten bij een vrouw mag je ook vergeten.
Dan kun je beter zeggen: klein maar fijn
 
Als je rond de gemiddelde lengte zit, ongetwijfeld, maar als je zeer klein geschapen bent, is er vast een stille wens. Aan de andere kant van het spectrum, bij wijze van spreken de lengte van je bovenbeen, is niet bepaald comfortabel. Sowieso het dragen, maar even lekker doorstoten bij een vrouw mag je ook vergeten.
Precies!
En... als je in de mooie middelmaat zit... nooit problemen. Heb je dan ook nog het nodige stamina... Haha! Feest in bed!
 
Jij zoekt wellicht dit topic?
Die had ik al gezien 🤭

Over lengte, of eigen grote piemels: Laat de dame eerst klaar komen als dat mogelijk is. Daarna kan je in de meeste gevallen veel dieper neuken. Op een manier die lekker is.
Of vraag of de dame bovenop gaat, zodat ze zelf goed kan voelen hoe diep voor jullie beide plezierig is.
 
Over lengte, of eigen grote piemels: Laat de dame eerst klaar komen als dat mogelijk is. Daarna kan je in de meeste gevallen veel dieper neuken. Op een manier die lekker is.
Of vraag of de dame bovenop gaat, zodat ze zelf goed kan voelen hoe diep voor jullie beide plezierig is.
De Kama Sutra heeft genoeg suggesties om het plezierig te laten verlopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan