Penislengte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe groot is jouw leuter?

  • Kleiner dan 10 cm

    Stemmen: 14 1,5%
  • 11 cm

    Stemmen: 8 0,9%
  • 12 cm

    Stemmen: 32 3,5%
  • 13 cm

    Stemmen: 50 5,4%
  • 14 cm

    Stemmen: 115 12,5%
  • 15 cm

    Stemmen: 143 15,5%
  • 16 cm

    Stemmen: 168 18,2%
  • 17 cm

    Stemmen: 126 13,7%
  • 18 cm

    Stemmen: 135 14,6%
  • 19 cm

    Stemmen: 59 6,4%
  • Groter dan 20 cm

    Stemmen: 73 7,9%

  • Totaal aantal stemmers
    923
Zit jij nu op dit forum om foto's van piemels van hetero mannen te bewonderen? Of bezoek je sekswerkers, waar dit forum voor bedoeld is?

Vraag ik voor de buurman..
Ik denk dat ik op dit forum zit omdat ik inderdaad heel graag piemels bewonder.
Hetero of homo, maakt niet uit denk ik.
En ook dat je een mening mag geven, omdat dit een forum is dat voor iedereen zichtbaar is.
Maar als je je er aan stoort, zal ik niet meer reageren.

Zeg dit namens Marjolein, want ik heb geen buurman.😀😀
 
Och, mij stoort het niet. Vond het alleen opvallend.

En het klopt dat dit een speciaal forum is, maar de hoofdkern v dit forum is recensies schrijven over bezoeken aan sekswerkers ( vrouw, man, she-male etc ).
 
Dat hebben een (bijzonder) groot deel van de forumleden hier... dan blijkbaar toch niet echt begrepen!
Ik vind het goed dat je hier reviews kan vinden en plaatsen. Maar ook dat je in andere topics terecht kan bv hier als je het eens over penis grote wil hebben of hem delen.

Moest het enkel reviews zijn zou het maar een marginale bedoeling zijn vind ik.
 
Ik vind het goed dat je hier reviews kan vinden en plaatsen. Maar ook dat je in andere topics terecht kan bv hier als je het eens over penis grote wil hebben of hem delen.

Moest het enkel reviews zijn zou het maar een marginale bedoeling zijn vind ik.
Prima toch! Maar... enkel reviews??? Grapje? Maakt wellicht niet eens 5% uit van de totale content!

En... van een forum dat GirlsReview heet... hoe kan je het topic 'Reviews' hoegenaamd marginaal noemen?
 
Er ontstaat een heel nieuw forum.😀😀😀
Ik ben een travo dame die heel graag naar piemels kijkt en ook graag ontvangt.
En ik vind het nog steeds een hele lekkere pik, groot, klein, dik of dun, lang en of smal.
Ik vind ze allemaal heerlijk.
Maar wil niemand beledigen of iets.
Bedoel alles positief 💋💋💋💋
 
Ik vind het goed dat je hier reviews kan vinden en plaatsen. Maar ook dat je in andere topics terecht kan bv hier als je het eens over penis grote wil hebben of hem delen.

Moest het enkel reviews zijn zou het maar een marginale bedoeling zijn vind ik.
Je zou wel snel uitgelezen zijn ja.
Er ontstaat een heel nieuw forum.😀😀😀
Ik ben een travo dame die heel graag naar piemels kijkt en ook graag ontvangt.
En ik vind het nog steeds een hele lekkere pik, groot, klein, dik of dun, lang en of smal.
Ik vind ze allemaal heerlijk.
Maar wil niemand beledigen of iets.
Bedoel alles positief 💋💋💋💋
Op de gemiddelde homo parkeerplaats kan je je hart ophalen. Maar nee, liever hetero mannen irriteren.
Fijn hoor.
Prima toch! Maar... enkel reviews??? Grapje? Maakt wellicht niet eens 5% uit van de totale content!

En... van een forum dat GirlsReview heet... hoe kan je het topic 'Reviews' hoegenaamd marginaal noemen?
Tja . We kunnen ook gewoon tevreden zijn met die paar recensies die er wel komen.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat je succesvol wandelen het beste leert door het zelf te doen.
Goede tips over de vereiste houding om goede dates te hebben die staan er maar genoeg.
Als de echte oplichters er uit gehaald worden zijn we een heel eind.
 
Laatst bewerkt:
Waarom is 'lul' een scheldwoord? Het is toch net het lekkerste onderdeel van het menselijk lichaam? Althans voor het andere geslacht en diegenen van hetzelfde geslacht die er ook van houden.

En een lul mogen zijn van een wandelaar? Lekker in al die kutjes boren... heerlijk toch. :love:
 
Laatst bewerkt:
Prima toch! Maar... enkel reviews??? Grapje? Maakt wellicht niet eens 5% uit van de totale content!

En... van een forum dat GirlsReview heet... hoe kan je het topic 'Reviews' hoegenaamd marginaal noemen?
Ik zeg toch niet dat reviews opzich marginaal. Ik vind moest het forum enkel plaats bienden om reviews te plaatsen of lezen dat het marginaal zou zijn.

Ik wil ook eens iets anders kunnen lezen dan ik heb die op de wallen geneukt man die zuigt de matras in je nol vervolgens heb ik haar stevig door geneukt. Ja man die kan er wat van.

Of zulke domme dingen als onnee ze heeft een keizersnede. 😱 of zulke opmerkingen waar van je denkt. Oké het was echt niet goed maar datwas nu ook niet nodig.

Het is toch leuk dat je in een topic kan gaan en eens over iets anders kan praten. Bv humor, muziek of eens met gelijk gezinden over iets praten.
 
We drijven nu wel heel ver af van het onderwerp.Het topic begint met de lengte van je penis .Hou je dan ook aan dit onderwerp en geen ander gezeur graag 😊😇
Trouwens mijn pik is 21 cm 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan