Recensie Petra - Massagesalon Wenum Wiesel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John Doe

Wandelaar
27
04/11/21
18
5
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange lange tijd weer eens een bezoekje gebracht aan de massagesalon in Wenum Wiesel. Er was niet veel veranderd en alles tiptop. De salon ligt buiten de bebouwde kom en je kunt voor de deur parkeren uit het zicht van de straat. Ik had geen reservering en alleen Petra was beschikbaar (althans ik dacht dat het Petra was). Een leuke spontane goeduitziende Nederlandse dame. Mooi stel borsten, puut natuur. Ik schat in D-cup. Verder prima babbel (niet te veel) en aangename muziek. Massage (tantra gekozen) was wat gehaast, maar ik liet het overkomen. Ik had er wat van kunnen zeggen. Halverweg omdraaien en toen werden mij nog een paar extra's aangeboden (pijpen, beffen en vingeren). Ik ben vergeten te vragen of er ook intiem en tongzoeken bij zat. Ik had er op dat moment niet veel behoefte aan dus heb het maar gelaten zoals het was. Maar wellicht goed om te weten voor de volgende bezoekers. Het handwerk was erg goed en aangenaam. Veel olie en toewijding. Samen gedouchet. Herhalingsgevaar is groot!
 
Ik ook niet tot ongeveer een maand geleden. Toen werd ik door een engels sprekende dame gemasseerd die vooraf al een vibrator klaar had gelegd. Tijdens de massage zei ze dat ze ook kan squirten. That sounds interesting zei ik nog en daar bleef het vervolgens bij. Dus dat klonk als iets wat richting "extra" ging, maar de keutel werd teruggetrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan