Ik ga al een tijdje bij Phoenix, ik zou ook niet weten waarom ik haar niet zou bezoeken.
Bij Phoenix ben je altijd welkom, steeds met een glimlach. Ze is vriendelijk, leuk en lief. Ze heeft een opgewekte persoonlijkheid.
Phoenix moet je natuurlijk altijd met respect behandelen, dat spreekt voor zich.
Telkens bij een afspraak gaan we naar de badkamer om ons op te frissen, Flinke Beer wordt door haar gewassen en terwijl jezelf dan afdroogt, zal ze zichzelf ook opfrissen. Daarna mondje spoelen met mondwater.
Op het vlak van hygiëne heb ik echt niets op te merken!
Eens op de kamer kan het spel beginnen. Wat een mooi lichaam heeft ze, echt mijn type. Het duurt meestal niet al te lang voordat mijn Flinke Beer rechtop komt.
Pijpen doen ze met overtuiging en klasse. Er zijn al momenten geweest waar ik kronkelend op het bed lig te genieten (in werkelijkheid te schreeuwen/vloeken van genot) door haar manier van pijpen en aftrekken, gewoon zalig!
Het intieme heb ik ook zeker geen negatieve opmerkingen, alleen maar positieve:
- mooi lichaam
- knap gezicht
- lekkere kleine borstjes
- mooie stevige poep
- lekker nat poesje
en ik kan zo maar blijven door gaan.
ik heb wel de indruk dat haar favo standje 'hondjes' is, soms wanneer we bezig zijn ( ik boven of zij boven) gaat ze dan op haar handen en knieën met haar poep in de lucht mij uitnodigen om achter haar te gaan nemen, wat ik natuurlijk niet weiger, zo'n mooie billen.
Telkens als ik na een uurtje vertrek en terug in mijn auto zit, zeg ik tegen mezelf:
'tot binnenkort, Phoenix, tot binnenkort'