Algemeen Phuket 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vlak bij Bangla Road is er op de parallelle weg 'Sleep With Me' hotel. Als je de achterste vleugel boekt hoef je zelfs geen balie te passeren.
Is een goed standard hotel, op slechts een paar honderd meter van BR.
 
Als je de achterste vleugel boekt hoef je zelfs geen balie te passeren.
Ik zelf vind het zelf wel fijn, als je met een freelancer aan je arm een balie, moet passeren, vaak wordt dan ook naar het ID van de dame gekeken, of zelfs wordt deze ingenomen, en weer terug gegeven bij het vertrek van de dame.
 
waarom geen appartement ?? vind ik veel chiller dan een hotel.
Ik boek meestal een aparthotel. Dat is een studio met hotelservice. De kamer wordt regelmatig gereinigd en handdoeken en beddegoed vervangen. Enkel voor het eten moet je zelf zorgen.

Ik doe dat niet omdat ik dan niet langs de balie moet passeren met het vriendinnetje. Dat is helemaal geen probleem in Thailand. Maar een studio is wat ruimer en comfortabeler, zeker als je er wat langer dan een paar dagen wil verblijven.
 
Ik boek meestal een aparthotel. Dat is een studio met hotelservice. De kamer wordt regelmatig gereinigd en handdoeken en beddegoed vervangen. Enkel voor het eten moet je zelf zorgen.

Ik doe dat niet omdat ik dan niet langs de balie moet passeren met het vriendinnetje. Dat is helemaal geen probleem in Thailand. Maar een studio is wat ruimer en comfortabeler, zeker als je er wat langer dan een paar dagen wil verblijven.

Ik boek meestal een aparthotel. Dat is een studio met hotelservice. De kamer wordt regelmatig gereinigd en handdoeken en beddegoed vervangen. Enkel voor het eten moet je zelf zorgen.

Ik doe dat niet omdat ik dan niet langs de balie moet passeren met het vriendinnetje. Dat is helemaal geen probleem in Thailand. Maar een studio is wat ruimer en comfortabeler, zeker als je er wat langer dan een paar dagen wil verblijven.
Hey big benny, heb je ook wat voorbeelden van zo`n aparthotel
gr hapje
 
Terug
Bovenaan Onderaan