Algemeen Phuket 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, maar je kan wel voor een paar honderd bath ergens een hotelletje nemen voor een paar uur.

Dat is wel vreemd, want als je een willekeuring youtube filmpje bekijkt over Patong en Bangla road had je dit kunnen weten.
Je had je mijn inziens wat beter in moeten lezen, want het lijkt er nu een beetje op als of je onvoorbereid op reis gaat.
Dat klopt, Ik ben absoluut onvoorbereid op reis gegaan. 2 weken geleden had ik ook nog geen idee dat ik nu in Thailand zou zijn. Ik hoef me niet beter in te lezen want dit is zoals ik reis. Ik laat me graag verrassen en dat bevalt me prima :)

Ik heb nu een hotel tot woensdag, dinsdag bedenk ik waar ik dan heen ga. Kan zo maar Malaysia of Indonesia zijn :)
 
Dan nog een vraag, gisteravond even naar Bangla road geweest. Was positief verbaasd over de vele vrouwen (dacht dat Phuket een gezinsbestemming was),
Phuket is Thailand's grootste eiland. Patong Beach is maar één van de vele stranden op het eiland en Bangla Road (en een paar zijstraatjes) is de enige plek van Patong Beach waar al de bars geconcentreerd zijn. Ongeveer overal elders op het eiland moet je echt goed zoeken om iets van sextoerisme te vinden.
 
Phuket is Thailand's grootste eiland. Patong Beach is maar één van de vele stranden op het eiland en Bangla Road (en een paar zijstraatjes) is de enige plek van Patong Beach waar al de bars geconcentreerd zijn. Ongeveer overal elders op het eiland moet je echt goed zoeken om iets van sextoerisme te vinden.
OTOP en Soi Bel Air zijn ook enkele clusters.
 
Maar, tenzij ik me vergis, liggen die niet aan een grote doorgaande weg. Je moet er al echt wilen naar toe gaan.
juist wel.
Die kan je moeilijk over het hoofd zien. Zo groot zijn Karon en Kata nou ook weer niet,
Wel is waar, stelt het in vergelijking met Patong niet veel voor, maar er zijn wel degelijk wat barretje met dames.
Als je puur voor het uitgaansleven en de dames naar Phuket gaat, is er eigenlijk maar een plek en dat is Patong.
 
Nee, maar je kan wel voor een paar honderd bath ergens een hotelletje nemen voor een paar uur.
Speaking of... Ik vond de naam "Tiger-Inn hotel" voor short term rendez-vous.

Iemand ervaring mee ? Ik heb een eigen appartement maar ook een reisbuddy dus puur voor het geval dat, wilde ik iets 'achter de hand hebben', zeg maar just in case...
 
Speaking of... Ik vond de naam "Tiger-Inn hotel" voor short term rendez-vous.

Iemand ervaring mee ? Ik heb een eigen appartement maar ook een reisbuddy dus puur voor het geval dat, wilde ik iets 'achter de hand hebben', zeg maar just in case...
stik er van de hoteltjes zeker nu in het laagseizoen moet er genoeg te vinden zijn voor weinig, zeker als je wat verder van bangla road gaat.
 
En ook op de plaatsen Kamala, Kata, karon en Phuket town zijn barretjes te vinden met meisjes.
En waarschijnlijk gaan de dames daar makkelijker met je mee dan op Bangla Road tegenwoordig. Dat is bijna 1 grote scam straat tegenwoordig. Dames die zeggen beschikbaar te zijn voor ST/LT, maar wanneer puntje bij paaltje komt ineens met een smoesje komen. Is mij zelf paar keer overkomen vorig jaar en ook op Addicts forum staan dezelfde verhalen.
Naar mijn idee kun je in Patong beter naar Freelancers op zoek, of dames bij massagetent voor een vluggertje.
 
En waarschijnlijk gaan de dames daar makkelijker met je mee dan op Bangla Road tegenwoordig. Dat is bijna 1 grote scam straat tegenwoordig. Dames die zeggen beschikbaar te zijn voor ST/LT, maar wanneer puntje bij paaltje komt ineens met een smoesje komen. Is mij zelf paar keer overkomen vorig jaar en ook op Addicts forum staan dezelfde verhalen.
Naar mijn idee kun je in Patong beter naar Freelancers op zoek, of dames bij massagetent voor een vluggertje.

Wie even de tijd neemt, kan leuke freelancers hier vinden via ThaiFriendly. Gebeurde mij omgekeerd dat een FL wou afspreken voor LT overdag. Fijne dag :giggle:
 
En waarschijnlijk gaan de dames daar makkelijker met je mee dan op Bangla Road tegenwoordig. Dat is bijna 1 grote scam straat tegenwoordig. Dames die zeggen beschikbaar te zijn voor ST/LT, maar wanneer puntje bij paaltje komt ineens met een smoesje komen. Is mij zelf paar keer overkomen vorig jaar en ook op Addicts forum staan dezelfde verhalen.
Naar mijn idee kun je in Patong beter naar Freelancers op zoek, of dames bij massagetent voor een vluggertje.

Heb me er afgelopen zomer nog prima vermaakt. Vooral na 3 als alle barretjes dicht gaan zijn de dames voor het oprapen in de grote clubs. Vooral in Thai Pan moet je je best doen om niks aan de haak te slaan. Uiteraard verwachten ze wel een kleine vergoeding. Hotel aanrader: The Yorkshire. Prima zwembad, loopafstand van Bangla en guest friendly.
 
Heb me er afgelopen zomer nog prima vermaakt. Vooral na 3 als alle barretjes dicht gaan zijn de dames voor het oprapen in de grote clubs. Vooral in Thai Pan moet je je best doen om niks aan de haak te slaan. Uiteraard verwachten ze wel een kleine vergoeding. Hotel aanrader: The Yorkshire. Prima zwembad, loopafstand van Bangla en guest friendly.
De dames in de clubs schaar ik dan ook onder de 'freelancers', en daar heb je idd nog een goede kans mee. Maar de dames die bij de bars/Gogo's werken vragen of heel veel geld (5 drankjes + hoge barfine + flinke ST fee) of ze houden je aan het lijntje. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen is het droevig gesteld met de bardames. Niet om op te scheppen maar ik dacht dat ik als begin 30er en in redelijk goede shape toch wel een 'edge' had op veel andere wandelaars maar dat viel vies tegen. Al lopen er tegenwoordig ook wel veel jonge toeristen op Bangla Road rond.

Zelf verbleef ik overigens in het R-Mar Resort & Spa. Ook om de hoek van Bangla Road maar wel in een heel rustig straatje. Geweldig mooi zwembad en grote kamers.
 
De dames in de clubs schaar ik dan ook onder de 'freelancers', en daar heb je idd nog een goede kans mee.
Veel van de dames, die in de barretjes werken gaan vaak, na sluiting van de bar, of iets daarvoor naar de clubs, tevens ook veel dames, die al een short time klantje hebben gehad.
Maar de dames die bij de bars/Gogo's werken vragen of heel veel geld (5 drankjes + hoge barfine + flinke ST fee) of ze houden je aan het lijntje
Dat is ook het verdienmodel van de bar of de Gogo, het gaat voornamelijk om de drankomzet. Ik heb zelf bijna geen meisjes uit een barretje meegenomen, ik was meer van het uitgaan en stappen, en zocht pas laat in de nacht of vroeg in de ochtend voor wat nachtelijk gezelschap.
The Yorkshire. Prima zwembad, loopafstand van Bangla en guest friendly.
Wat was je per nacht kwijt voor dit hotel?
Ik zat zelf altijd in C&N de laatste keer betaalde ik daar 1000 bath per nacht voor, maar ik zag via hun site dat ze inmiddels iets van 3000 bath per nacht vragen.
 
Wat was je per nacht kwijt voor dit hotel?
Ik zat zelf altijd in C&N de laatste keer betaalde ik daar 1000 bath per nacht voor, maar ik zag via hun site dat ze inmiddels iets van 3000 bath per nacht vragen.

Hangt heel erg van de periode af. Deze zomer 800 tot 1000 baht. Maar in het hoogseizoen (winter) loopt het op tot boven 3000. Daar ontkom je niet aan.
 
Dat klopt, Ik ben absoluut onvoorbereid op reis gegaan. 2 weken geleden had ik ook nog geen idee dat ik nu in Thailand zou zijn. Ik hoef me niet beter in te lezen want dit is zoals ik reis. Ik laat me graag verrassen en dat bevalt me prima :)

Ik heb nu een hotel tot woensdag, dinsdag bedenk ik waar ik dan heen ga. Kan zo maar Malaysia of Indonesia zijn :)
Uiteindelijk beviel Bangla road me toch wel goed (de straat zelf wat minder). Met name Suzie Wong vond ik een prettige plek. Leuke meiden, het feit dat een groot aantal naakt danst wel erg plezierig en de oude lullen muziek kon ik ook waarderen (terwijl ik nog geen oude lul ben :).

Best wat geld stuk geslagen daar aan ladydrinks maar geen dame meegenomen. Vond dat allemaal toch wel wat prijzig en omdat ik Suzie Wong al zo leuk vond besloten dat ik naar Pattaya moest. Dat zou dan helemaal geweldig zijn. Auto gehuurd en met een heleboel tussenstops die kant op gereden.

Ik was erg teleurgesteld in Pattaya. In de gogo's had iedereen kleren aan, meiden waren verveeld aan het dansen. Sfeer was niet mijn sfeer. Wellicht ook gewoon in de verkeerde gogo's geweest.

Achteraf tikkie spijt dat ik toch niet die ene dame meegenomen heb uit Suzie Wong.

Lang vehaal kort, als ik weer eens in Thailland terechtkom dan zeker naar Phuket en hoef ik niet zo nodig naar Pattaya :)
 
heeft iemand nog los van de bovengenoemde hotels in en rondom Bangla road die het kan aanraden en guest friendly zijn?

Voor nu heb ik t clover hotel geboekt maar die schijnen nogal lastig te doen hierover, dus sta op het punt dit te wijzigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan