Algemeen Phuket 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ha ja. gisteren 's avonds laat, rond sluitingsuur van massagesalons middernacht, een toffe massagegirl meegehad naar mijn kamer. Ik dacht volgens haar looks dat ze eind van de twintig zou zijn. Bleek tot mijn verbazing dat ze van bouwjaar '80 was, ongelofelijk.
Eerst een massage van de rug, dan draaien en teasen... en ze had er echt zin, geen fake... Een echte GFE;
Nadat we beiden klaar gekomen waren, zij eerst oraal, ik door 'boemboem' deed ze verder met haar massage.
Op mijn vraag hoe ze corona overleefd heeft begon ze te vertellen over haar scheiding, hoe haar man met een Française en haar zoon Thailand ontvluchtte richting EU en haar zonder iets achterliet. Dan 2 jaar geen klanten door corona...Een verhaal over tegenspoed en opnieuw beginnen een leven te maken.
Ik was wel aangedaan, maar toch nog nuchter genoeg om afstand te blijven houden.
Het liep uit op het dubbele van het afgesproken uur.
Ze vertrok met een innige gemeende knuffel zoals ik er zelden gekregen heb toen ik getrouwd was haha.
Only in Thailand
 
Ze zitten blijkbaar op de stoep voor hun massagesalon tot zeker na 2 uur 's nachts. Massagesalon is afgesloten, gordijnen dicht, maar je kan binnen of ze meenemen op hotel, niet voor massage maar voor de rest.
Waar zitten die dames dan? aan de zelfde straat als Cristine massage?
Ik had van @BigBenny begrepen dat er geen massage tenten meer zitten in Soi Kepsap.
 
In de straat in de buurt van 'Hotel Sleep with Me' kan je tot een stuk in de nacht massages krijgen, alhoewel er niet gemasseerd zal worden. Dus idd straat van Christine's. 2000 baht voor een uur.
 
In de straat in de buurt van 'Hotel Sleep with Me' kan je tot een stuk in de nacht massages krijgen, alhoewel er niet gemasseerd zal worden. Dus idd straat van Christine's. 2000 baht voor een uur.
ik bedoelde niet de straat van Cristine maar een zijstraat je daarvan, die liep door tot aan beachroad, maar ik had begepen dat de massagesalons daar allemaal weg zijn.
 
ik bedoelde niet de straat van Cristine maar een zijstraat je daarvan, die liep door tot aan beachroad, maar ik had begepen dat de massagesalons daar allemaal weg zijn.
Ik vind Google Streetview meestal een prima benchmark. De laatste opname datum rond Hotel Sleep with me, is van februari '22. In een jaar kan er veel veranderd zijn, het is tenslotte Thailand.
 
Het is zo dat alle doorsteken, kleine dwarsstraatjes, tussen Beachroad en 2nd road afgesloten zijn, ook voor voetgangers zodat iedereen via Bangla Road moet. De verkeerslus is dus veel groter gemaakt. Bedoeling? Bangla Road stimuleren?
 

@Hotnurse handig als je bron linkje doet ;)
Mijn bron is mijn vriendin die er werkt als verpleegkundige en er dagelijks mee wordt geconfronteerd.
 
Ik ben er vanaf volgende week. (Patong ) begin 40 en zoek iemand om leuk met te stappen en uiteraard voor de dames :). wie heeft er zin om te kennis te maken daar en wat te kletsen voor tips en gezelligheid? zeker even leuk en gezellig in het begin, is mijn eerste keer hier (spannend dus nog). ik verblijf ca 2 weken :)
 
Laatst bewerkt:
Vergeleken bij Pattaya valt alles tegen ;)
Pattaya is in alles een stuk goedkoper dan Phuket en er zijn meer dames.
Maar je moet maar eens wat filmpjes bekijken op Youtube, dan zie je dat de gemiddelde leeftijd van de wandelaar in Pattaya een jaar of 15 a 20 ouder is dan in Phuket, waar veel twintigers en dertigers komen. In Pattaya gaat de gemiddelde leeftijd toch al gauw naar de 50 of 60.
Het is maar net wat je wilt, als je alleen voor sex er heen gaat dan kom je in Pattaya beter aan je trekken, voor de rest is er niet zo veel aan, maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
Maar Phuket is toch verder ook nix? Of je zit nice hotel maar ver van alles? En na weekje eilanden hoppen heb je dat ook al gezien?
Patong dan.. paar veel te dure gogobars en massagesalons waar dames oud zijn of piemel hebben..

En je beeld qua Pattaya klopt niet echt hoor. Ja rond LK Metro enzo vind je de oude mannen maar Walking street? Als je beetje club ingaat zie je daar tegenwoordig heel veel <40rs
 
Vergeleken bij Pattaya valt alles tegen ;)

en ik merk dat er toch wel wat dames vanuit Phuket nu richitng Pattaya gaan omdat er in Phuket geen klanten zijn..
Pattaya is een smerig riool met vieze stranden ivm Phuket

Kata en Karon beach voor de rust en het bounty gevoel,Patong voor de actie. Ieder zijn ding mij zie je niet in Pattaya 1 keer geweest snel weer weg net als Bangkok overigens
 
Ik heb in april toen ik in Ptty was ook de idee gekregen dat dit de laatste keer was aldaar. Overdreven veel opdringerige ladies.
Idem met Phuket waar Bangla Road 's nachts zo luidruchtig was dat ik gehoorbeschermers nodig had in de straat.
Volgende keer plan ik Koh Samui en omgeving, Koh Tao, Koh Phangang.
 
Nou gesteund door alle "positieve " verhalen ben ik de eerste twee weken van oktober in Phuket. Aan de westkust. Ik twijfel nog tussen Kamala beach en Kata beach om te verblijven. Ben begin 50 en als iemand tegen die tijd een gezellig drankje wilt doen lijkt me dat leuk. Eventueel met een mvm of mvvm gezelligheid op de matras. Maar dat hoeft niet perse. Stuur maar een pm bij interesse.
 
@Tom1967 De kust tussen Patong en Karon is behoorlijk volgebouwd. In Patong zit je zowat bovenop de actie, Kamala, Kata, Karon zijn rustiger, al zal je daar vooral freelancers vinden. Ik zat in Feb '20 in Casa e Mare, in Karon. Venetiaanse eigenaar, met zijn Thaise vrouw, zijn Italiaanse ex en zoon lopen er ook rond. Gap spreekt ook Nederlands.

Ga in Patong naar het Sainamyen Thai boxing stadion in de wijk. Niet naar het Tiger complex.
 
Laatst bewerkt:
@Tom1967 De kust tussen Patong en Karon is behoorlijk volgebouwd. In Patong zit je zowat bovenop de actie, Kamala, Kata, Karon zijn rustiger, al zal je daar vooral freelancers vinden. Ik zat in Feb '20 in Casa e Mare, in Karon. Venetiaanse eigenaar, met zijn Thaise vrouw, zijn Italiaanse ex en zoon lopen er ook rond. Gap spreekt ook Nederlands.

Ga in Patong naar het Sainamyen Thai boxing stadion in de wijk. Niet naar het Tiger complex.
Dankjewel voor de informatie. En hoe pik je op de rustige stranden Kamala en Kata een freelance dame op. Wat is de meest gebruikelijke route. Bars, op straat of anders?
 
Dankjewel voor de informatie. En hoe pik je op de rustige stranden Kamala en Kata een freelance dame op. Wat is de meest gebruikelijke route. Bars, op straat of anders?
De gebruikelijke dating apps, TF, TR, Tinder, Grindr. In Karon groeperen de freelancers op hun scooters, bij het streetfood complex en op het kruispunt rd4020 & ri strand. Kata& Kamala weet ik zo ff niet.

Ik was er een keer op een weekend, waar precies op Phuket weet ik niet meer, waar ik in gesprek kwam met een groepje 20ers uit BKK. Een van de dames vierde haar verjaardag, met een strand bbq en die heb ik op haar hotelkamer verder gevierd. Je kan het zomaar treffen, een non-pro. Ik was zogezegd haar verjaardagskado 😁 Wel weer vroeg uit de veren en terug naar mijn hotel.

Dus groeten en gesprek aanknopen is het simpelste. Thai willen graag hun Engelse skills oefenen. Tussen de regels door, merk je wel, of ze in is voor wat bedside gymnastics.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan