Algemeen Phuket 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand redelijk recente ervaring met Christin Massage? Wil dit misschien wel eens uitproberen wanneer ik er ben.

Vorige week zondag geweest. Weinig dames binnen, 6 of 7 maar. Allemaal in de categorie 30+.
Uiteindelijk toch voor de ervaring soapy gedaan.

Voelde allemaal heel plichtmatig aan. Vond het niet bijzonder in elk geval.

Prijs was 3600 baht.

Suzy Wong is altijd al een kut tent geweest, dat was deze al toen ik voor de eerste keer in Phuket kwam in 1992, Ik heb in dertig jaar deze tent slechts 2 keer bezocht, Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat je daar opgelicht wordt.

Ik vond SW super. Hing een goede sfeer, mooie dames op het podium, toffe muziek, 100 baht voor een biertje (meteen betalen, geen potjes)...geen moment zijn de dames opdringerig geweest.

Als je daar genoegen mee neemt is het een prima plek om een avondje biertjes te drinken.

Heb verder niet geprobeerd om er een mee te nemen, dus daar heb ik geen mening over.
 
Iemand redelijk recente ervaring met Christin Massage? Wil dit misschien wel eens uitproberen wanneer ik er ben.
Wij( koppel) zijn er in juli geweest .
Veel betaald voor weinig service. Misschien lag het aan de dame .
Straatje rechtover bangla is een ander salon Nuru genaamd, dat was veel goedkoper en 100 keer beter
Succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goeie vraag.

Een paar jaar geleden heb ik Phuket stad eens bezocht. Best wel gezellig overdag. Interessante Chinees-Portugese architectuur in de oude stad. Best wel wat leuke kroegen en restaurants, boutiques, winkeltjes met spullen voor toeristen, edm.

Maar bars en clubs voor wat wandelplezier heb ik er niet gezien.
Jouw eerste post hier doet echter iets anders denken. Er lijken toch ten minste massagesalons aanwezig.
Nu schrijf je ook dat je er een paar jaar geleden eens geweest bent, op 9 november 2021 heb je een post-covid verslag geschreven!
Je zou toch geen geheugenstoornis hebben? 😳
 
Je zou toch geen geheugenstoornis hebben?
Ik hoop van niet.

In november 2021 was ik in Phuket, aan het strand van Patong

Phuket stad ligt in het binnenland van het eiland, bijna aan de andere kant.


Daar was ik in 2019.

"Phuket" kan dus drie dingen betekenen:
  1. Het eiland,
  2. De stad in het centrum,
  3. Het meest bekende strand van het eiland, "Patong Beach".
 
Zal er dan een daguitstap van maken, misschien met een vriendinnetje-voor-één-dag.
Amata Hotel geboekt. Geen probleem om iemand mee te nemen naar de kamer. En de ligging is goed.
Bangla Road ga ik laten liggen. Denk dat voor mij persoonlijk OTOP en Soi Bel Aire betere opties zijn.
Nog eventjes wachten tot maart.
 
Ik hoop van niet.

In november 2021 was ik in Phuket, aan het strand van Patong

Phuket stad ligt in het binnenland van het eiland, bijna aan de andere kant.


Daar was ik in 2019.

"Phuket" kan dus drie dingen betekenen:
  1. Het eiland,
  2. De stad in het centrum,
  3. Het meest bekende strand van het eiland, "Patong Beach".
Was handig geweest als je deze gedifferentieerde toelichting al in #1 gegeven had. Dan was van begin af aan duidelijk geweest waarover het gaat.
 
Iemand enig idee of er in de buurt van Bangla road goede st hotels zitten? Ik heb onlangs een hotel geboekt waar voor een dame een extra fee van 1500thb voor wordt gevraagd, dacht voor die prijs kan ik net zo goed een st kamer boeken. Iemand tips of een eventuele site waar deze hotels staan beschreven?
kijk eens online bij girl friendly hotels. Er zijn sites met hele lijsten. Ben er nu 3 geweest en heb in m'n hotel nooit bijbetaald. Het meisje geeft haar ID kaart af, en je loopt gewoon door. Soms zit het ID bakje vol....
 
Ben in November nog enkele dagen in Phuket verbleven. Alle bars zijn weer open. De meiden zijn terug. Ook de Russen en Indiers. erg druk allemaal. Zeker de russen, die zitten nu ten noorden en zuiden van Patong.
 
Laatst bewerkt:
kijk eens online bij girl friendly hotels. Er zijn sites met hele lijsten. Ben er nu 3 geweest en heb in m'n hotel nooit bijbetaald. Het meisje geeft haar ID kaart af, en je loopt gewoon door. Soms zit het ID bakje vol....
Ik zoek mijn hotel ook steeds op één van die lijsten. Gewoon googlen. Let wel dat je een lijst hebt die recent is geüpdate. En op de meeste sites krijg je ook de antwoorden van de hotels omtrent die vragen. Ik let er steeds op dat ze hun ID moeten afgeven. Extra veiligheid. En kluisje natuurlijk. Ook altijd een kamer voor 2 boeken!
Als je een echte partyzaadhengst bent moet je Aspery Hotel nemen. Mag je zoveel gasten meenemen als je wil 🥳
 
Vergeet Thaifriendly niet. Meestal wordt vanwege de beperkte communicatie mogelijkheden, op die site/App, het Line-id en in sommige gevallen het Thaise gsm-nummer, als gebruikersnaam gebruikt. Leuker kunnen we het niet maken, zeggen we dan 😜

PS @admin kan je het recensie formulier verwijderen?
Zal deze week de ThaiFriendly app installeren. Uit mijn ervaring weet ik dat je daar geen maanden op voorhand mee moet beginnen. Ik wil enkel op zoek gaan naar enkele leuke freelancers voor casual encounters. Vorig jaar had ik Tinder geprobeerd, maar dat bracht niet wat ik ervan had gehoopt. Verder zal ik ook wel gaan vissen aan OTOP en Soi Bel Aire. Heb Amata geboekt. Is zeer goed gelegen, tegenover Christin Massage en binnen loopafstand van veel vertier. Geen joiner fee voor 1 extra gast, 500THB voor een tweede.
 
ThaiFriendly is best wel een uitdaging, maar er is zeker veel te vinden. De eerste dagen, en telkens je online gaat, word je overspoeld met likes. Belangrijk is dat je een juist zoekgebied instelt.
Het aanbod is redelijk gevarieerd: Meiden die echt op zoek zijn naar een vaste relatie, freelancers, gold diggers en ladyboys. Met een beetje gezond verstand kan je al snel het kaf van het koren scheiden. Een Line-account is een gemakkelijk hulpmiddel.
Voor de freelancers zijn de prijzen (zonder onderhandelen) heel uiteelopend. Eentje durft 6500 THB te vragen voor LT, terwijl een andere 4000 vraagt. Heb een leuke gevonden aan 3000 voor namiddag/avond/nacht. Ik vermoed dat prijzen wel wat onderhandelbaar zijn, maar dat doe ik pas ter plaatse.
Goede hotelkamers zijn nog te vinden, maar ik heb de indruk dat je je moet haasten. Chinese golf? Zijn ook een aantal hotels in Patong permanent gesloten. Dat zal ook wel meespelen.
Moet nu enkel nog wat weekjes geduld hebben
 
ThaiFriendly is best wel een uitdaging, maar er is zeker veel te vinden. De eerste dagen, en telkens je online gaat, word je overspoeld met likes. Belangrijk is dat je een juist zoekgebied instelt.
wat ik de vorige keer heb gedaan, je hebt een optie als je zo'n abonnement hebt om je op offline te zetten.
Ik werd ook helemaal gek van al die likes van vrouwen die nog geen letter Engels kunnen
Vervolgens een goede standaardtekst gemaakt. Beetje Thais beginnen, vriendelijke zijn, dan duidelijk maken dat je voor een holiday bent en graag iemand daar wilt ontmoeten.
Een search op passende leeftijd, redelijk engels over mijn zoekgebied gedaan en alles wat maar een beetje leuk leek dat bericht gestuurd. Zeer succesvol...
 
Laatst bewerkt:
Voor de freelancers zijn de prijzen (zonder onderhandelen) heel uiteelopend. Eentje durft 6500 THB te vragen voor LT, terwijl een andere 4000 vraagt. Heb een leuke gevonden aan 3000 voor namiddag/avond/nacht. Ik vermoed dat prijzen wel wat onderhandelbaar zijn, maar dat doe ik pas ter plaatse.
Zijn dit bedragen die ze kenbaar maken per chat? Want ik vind dit persoonlijk wel iets aan de hoge kant. Lijkt mij toch meer een face to face gebeuren, om te onderhandelen over prijzen. Overigens onderhandel ik nooit ik vraag wat ze willen en bevalt het antwoord mij, dan ga ik akkoord, anders wens ik ze veel succes en ga verder, many fish in te ocean, zoals ze zeggen.
Vroeger, zeiden de dames altijd up to you, als ze vroeg hoeveel ze wilde, maar ik vrees dat die tijd voorbij is, Bovendien bleven ze ook altijd de hele nacht.
 
Weer een leuke week beleefd.
Mijn ervaringen met TF had ik al gedeeld. Vooral bargirls en freelancers. En de rest probeert je ook wel wat geld afhandig te maken. Verloren smartphone, dringend huur betalen anders uitzetting, kadootjes meebrengen, ... Gebruik gewoon je gezond verstand. Niet dat van in je broek.
Maar toch iemand leuk gevonden. Zij was eigenlijk niet wat ik zocht, en ik was niet wat zij zocht. Maar ik had gereageerd op een leuke en spontane foto bij haar profiel. En zo zijn we aan het chatten gebleven en zelfs met enkele videochats. Afgesproken dat we mekaar zouden zien op dag 2 en 3 van mijn verblijf en wat van de kleinere strandjes opzoeken. Ze had dan ook eens 2 dagen vrijaf. De allereerste ontmoeting was al zeker geslaagd. Ze is me aan mijn hotel komen oppikken met haar eigen auto. Uiteindelijk zijn we beland op Kamala Beach. Heel relaxte sfeer daar. Had ook een leuk bikinitje aan. Gebabbeld over van alles en nog wat (beide verpleegkundigen), wat gegeten en gedronken. Na de leuke dag zou ze me terug afzetten en naar haar appartement in Phuket Old Town rijden. 's Anderendaags moest ze dan terug in de clinic in Patong zijn. Maar omdat ik wist dat er werken zijn op die weg en omdat ik 2 bedden had op mijn kamer, heb ik haar aangeboden om op mijn kamer te blijven slapen, met gratis ontbijt. Na enige twijfeling toch aanvaard. Niets gebeurd, ieder in eigen bed. Leuk gebabbeld en goed geslapen. De volgende dag uitstapje naar Central Festival in Phuket. Grote shopping mall en enkele prulletjes voor haar gekocht. En ze wilde absoluut geen bijdrage voor haar verbruik en tijd.
Uiteindelijk is ze 6 nachten bij mij blijven slapen. Ze werkte elke dag tot 21u. Nadien ergens iets gaan eten en/of drinken. en ja, we hebben ook met mekaar geslapen en sex gehad, zoals je hebt met je vriendin. Heel ontspannen, geen gekke dingen en tot ieders genot.
Nu hoop ik dat we contact kunnen blijven houden. Al wat gebabbeld over een eventuele vakante samen naar Vietnam of Cambodja. We zullen wel zien. Geen druk.

Toch nog belangrijke noot. Ze werkt dus in één van de vele kliniekjes daar. Dagelijk nemen ze ongeveer 10 SOA-tests af, waarvan telkens 1 of 2 postief test. En dat is dus in elk van die kliniekjes zo. Meestal het verhaal van een gescheurd condoom of gewoon vergeten in the heat of the moment. Men weze dus gewaarschuwd.
Maar absoluut het meeste werk hebben ze met toeristen die gevallen zijn met een brommer of hiermee een ongeval gehad. Het verkeer is er nietsontziend. Wees voorzichtig.
 
Bijzonder verhaal joh. 6 nachten samen met een niet professional (alhoewel een Thaise vrouw met bikini niet helemaal standaard is), doe je goed. Maar wel grote (re) risico's op verliefdheid of was dat (voor jullie beiden) goed te scheiden?
We zijn beide nuchtere, volwassen mensen. Van verliefdheid is geen sprake. Maar heb wel het gevoel dat voor beiden bepaalde noden werden ingevuld. En dan heb ik het niet over het louter fysieke.
En ze heeft heel zeker geen trouw- of verhuisplannen. Ik ook niet.
 
We zijn beide nuchtere, volwassen mensen. Van verliefdheid is geen sprake. Maar heb wel het gevoel dat voor beiden bepaalde noden werden ingevuld. En dan heb ik het niet over het louter fysieke.
En ze heeft heel zeker geen trouw- of verhuisplannen. Ik ook niet.
Doe je goed! Mijn ervaringen met langer dan 3 dagen samenzijn met niet professionele ThaiFriends leverden altijd tranen op, vandaar mijn vraag.
 
Ik ben in Phuket nu.
Heb gisteren Bangla Road gedaan en wat een decibels-kabaal. In de straat wordt je zelfs met oordoppen doof... Iedere tent vecht tegen de buur door nog krachtigere versterkers.
Suzie Wong gedaan... super mooie meiden, super prijzen, super oplichterij haha: mooie dancer bestelde 2 ladydrinks tegelijk. Geen discussie gedaan, is het niet waard. Zijn uiteindelijk slechts beperkte eurootjes.
Later op de avond Illusion gedaan waar er ook veel te scoren valt onder de amateurs.
Ik wacht tot na de songkran afsluiting (morgen denk ik) om naar Ptty te gaan. Heb al genoeg water gehad in Bangkok.
 
Ik ben in Phuket nu.
Heb gisteren Bangla Road gedaan en wat een decibels-kabaal. In de straat wordt je zelfs met oordoppen doof... Iedere tent vecht tegen de buur door nog krachtigere versterkers.
Suzie Wong gedaan... super mooie meiden, super prijzen, super oplichterij haha: mooie dancer bestelde 2 ladydrinks tegelijk. Geen discussie gedaan, is het niet waard. Zijn uiteindelijk slechts beperkte eurootjes.
Later op de avond Illusion gedaan waar er ook veel te scoren valt onder de amateurs.
Ik wacht tot na de songkran afsluiting (morgen denk ik) om naar Ptty te gaan. Heb al genoeg water gehad in Bangkok.
maar niemand het bed mee ingenomen begrijp ik?
 
Neen, want Phuket is mijn eerste reisfase, na ont-jetlaggen in BKK, en hier ben ik in de eerste plaats om excursies en het strand te doen. In Illusion heb ik meerdere keren kans gehad, elders ook trouwens, maar voorlopig hou de boot af. Ik geniet eerst van het teasen en de markt verkennen die na corona toch wel anders is. In Pattaya zal ik mij wel laten gaan haha.
 
Neen, want Phuket is mijn eerste reisfase, na ont-jetlaggen in BKK, en hier ben ik in de eerste plaats om excursies en het strand te doen. In Illusion heb ik meerdere keren kans gehad, elders ook trouwens, maar voorlopig hou de boot af. Ik geniet eerst van het teasen en de markt verkennen die na corona toch wel anders is. In Pattaya zal ik mij wel laten gaan haha.
Veel plezier alvast !
 
Het fenomeen van de 2 drankjes komt ook vaak in BKK voor. Met go-go's in Pattaya heb ik onvoldoende ervaring om daarover te oordelen.

Ik maak hen steeds heel duidelijk dat het om één drankje gaat. Dan weten ze tegelijkertijd dat je geen beginneling bent en word je wat minder uitgemolken.

Ik zal hen trouwens ook steeds melden dat ze van mij geen alcohol moeten drinken, en het merendeel reageert daar, na de eerste verbazing, heel tevreden op.

De meeste go-go's in Phuket zijn trouwens peperduur geworden. Ik raad vrienden enkel aan om er naartoe te gaan voor wat lol te maken, maar niet om een ST te versieren. Zoals je vermeld hebt is er daarvoor heel veel aanbod in de dancings zoals Barfunk, Illuzion, White Room, …
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan