Algemeen Phuket 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als Phuket bevalt in Januari, ben ik met Songkran weer terug, eigenlijk wil ik in April o.a. een week naar Pattaya maar misschien is beide wel leuk. Zijn er hier leden aanwezig die wel eens een dame uit BKK, Pattaya een week meenemen op vakantie voor wat extra vertier?
 
Als Phuket bevalt in Januari, ben ik met Songkran weer terug, eigenlijk wil ik in April o.a. een week naar Pattaya maar misschien is beide wel leuk. Zijn er hier leden aanwezig die wel eens een dame uit BKK, Pattaya een week meenemen op vakantie voor wat extra vertier?
ik zelf vind Phuket leuker dan Pattaya, maar dat is iets persoonlijks. Phuket en dat met name Patong. is mijn inziens wat overzichtelijker en is alles goed te belopen. Wel ooit eens een dame uit Phuket meegenomen naar Hua Hin en Chiangmai.
 
Iemand enig idee of er in de buurt van Bangla road goede st hotels zitten? Ik heb onlangs een hotel geboekt waar voor een dame een extra fee van 1500thb voor wordt gevraagd, dacht voor die prijs kan ik net zo goed een st kamer boeken. Iemand tips of een eventuele site waar deze hotels staan beschreven?
 
Weet iemand hoe die bars werkt? Het ziet er nogal scammy uit maar online las ik iets van je gaat zitten, neemt een drankje.. Een meisje komt langs, je geeft een lady drink.. Eventueel als je wegwilt met haar naar jouw hotel, dan betaal je een bar fine en je spreekt vantevoren een prijs af?

Is het niet gewoon makkelijker om gewoon uit te gaan en dan scoren? :cool:
 
Je kan natuurlijk ook in Thailand iemand in het uitgangsleven scoren, net als hier. Bedenk echter wel dat niet elke Thaise dame meteen met een farang wil uitgaan en al op de eerste afspraak van bil zal gaan. Thai zijn wat dat betreft nogal conservatief en dus ben je als vakantieganger meestal aangewezen op (professionele) bargirls of freelancers. Tegen het einde van de maand zie je wel vaker semi-pro freelancers in de discos die de maandhuur nog bij elkaar moeten harken. Of dat veel goedkoper zal zijn dan de barfine + fee van een bargirl, valt nog te bezien. Die semi-pro freelancers hebben vaak een heel hoge inschatting van zichzelf en hebben vaak ook flink wat drankjes nodig om overstag te gaan. Tegen die tijd zijn ze dan vaak zo dronken dat er van horizontaal dansen niet veel meer in huis komt. Ze zien er vaak wel wat beter uit dan de overwerkte gemiddelde bargirl.

Persoonlijk vind ik het teveel moeite om een dame uit een disco op te pikken. Een bargirl opikken volgt een simpel en bekend scenario: ga de bar binnen, bestel een drankje, maak oogcontact met de dame van je keuze, geef haar een ladydrink, spreek met haar af wat je van haar verlangt, word het eens over de prijs, betaal de barfine en neem haar mee naar je hotel, doe wat je hebt afgesproken, betaal haar en ze gaat netjes terug naar de bar. Simpel, makkelijk en geen gezeur.

Met een semi-pro of een "echte" verovering ligt dat allemaal niet zo vast. Voor je het weet hou je er een Thaise vriendin aan over.
 
Je kan natuurlijk ook in Thailand iemand in het uitgangsleven scoren, net als hier. Bedenk echter wel dat niet elke Thaise dame meteen met een farang wil uitgaan en al op de eerste afspraak van bil zal gaan. Thai zijn wat dat betreft nogal conservatief en dus ben je als vakantieganger meestal aangewezen op (professionele) bargirls of freelancers. Tegen het einde van de maand zie je wel vaker semi-pro freelancers in de discos die de maandhuur nog bij elkaar moeten harken. Of dat veel goedkoper zal zijn dan de barfine + fee van een bargirl, valt nog te bezien. Die semi-pro freelancers hebben vaak een heel hoge inschatting van zichzelf en hebben vaak ook flink wat drankjes nodig om overstag te gaan. Tegen die tijd zijn ze dan vaak zo dronken dat er van horizontaal dansen niet veel meer in huis komt. Ze zien er vaak wel wat beter uit dan de overwerkte gemiddelde bargirl.

Persoonlijk vind ik het teveel moeite om een dame uit een disco op te pikken. Een bargirl opikken volgt een simpel en bekend scenario: ga de bar binnen, bestel een drankje, maak oogcontact met de dame van je keuze, geef haar een ladydrink, spreek met haar af wat je van haar verlangt, word het eens over de prijs, betaal de barfine en neem haar mee naar je hotel, doe wat je hebt afgesproken, betaal haar en ze gaat netjes terug naar de bar. Simpel, makkelijk en geen gezeur.

Met een semi-pro of een "echte" verovering ligt dat allemaal niet zo vast. Voor je het weet hou je er een Thaise vriendin aan over.
Thanks voor je uitgebreide bericht.

Naar welk hotel neem je haar mee dan? Een nieuw hotel op de hoek? Hoe kom je daar achter of ga je terug naar oude hotel maar liefst wil je niet zo gezien worden eigenlijk
 
Je kan natuurlijk ook in Thailand iemand in het uitgangsleven scoren, net als hier. Bedenk echter wel dat niet elke Thaise dame meteen met een farang wil uitgaan en al op de eerste afspraak van bil zal gaan. Thai zijn wat dat betreft nogal conservatief en dus ben je als vakantieganger meestal aangewezen op (professionele) bargirls of freelancers. Tegen het einde van de maand zie je wel vaker semi-pro freelancers in de discos die de maandhuur nog bij elkaar moeten harken. Of dat veel goedkoper zal zijn dan de barfine + fee van een bargirl, valt nog te bezien. Die semi-pro freelancers hebben vaak een heel hoge inschatting van zichzelf en hebben vaak ook flink wat drankjes nodig om overstag te gaan. Tegen die tijd zijn ze dan vaak zo dronken dat er van horizontaal dansen niet veel meer in huis komt. Ze zien er vaak wel wat beter uit dan de overwerkte gemiddelde bargirl.

Persoonlijk vind ik het teveel moeite om een dame uit een disco op te pikken. Een bargirl opikken volgt een simpel en bekend scenario: ga de bar binnen, bestel een drankje, maak oogcontact met de dame van je keuze, geef haar een ladydrink, spreek met haar af wat je van haar verlangt, word het eens over de prijs, betaal de barfine en neem haar mee naar je hotel, doe wat je hebt afgesproken, betaal haar en ze gaat netjes terug naar de bar. Simpel, makkelijk en geen gezeur.

Met een semi-pro of een "echte" verovering ligt dat allemaal niet zo vast. Voor je het weet hou je er een Thaise vriendin aan over.
ik ben sinds kort 60. ik weet niet of ik nu nog aan een vriendin moet beginnen, heb me leven aardig opgebouwd.
 
Van een vriendin in het verre Thailand die je goed verzorgt als je daar op vakantie gaat, heb je hier niet echt last.
Ik ben zo'n sukkel die alles deelt met lieve en leuke dames, ook mijn adres. Voor ik het zal weten staat mijn thaise schat op de stoep, samen met haar papa en mama en zusje, broertje oma, opa enz enz
 
Kata Beach zitten er een paar ben ik ook geweest is heel goed te combineren met prachtige natuur en bounty stranden, Patong ben je zo met de scooter of taxi echt een aanrader vind ik actief bezig en ook maar ook je ontspanning.....Anders ff naar het Patong kickbox stadium gaan voor de up to date info
 
ontspanning.....Anders ff naar het Patong kickbox stadium gaan voor de up to date info
Je bedoeld toch niet die toeristische valkuil, van een Tigerarena, op de hoek van Bangla road? Wat betreft kickbox stadion, is het Patong Boxing Stadium Sainamyen, gelegen in de woonwijk Ban Bunchuai een betere optie:
+66 81 737 7193

Overigens als je op Google Maps je zoekopdracht "Muay Thai Patong", intikt, zie je er in een straal van 1km rond Bangla road, maar liefst 15 verschillende. Filter ze uit op de betere waarderingen, maar lees ook vooral de de 1-2⭐ reviews.
 
Ik vlieg binnenkort terug naar Thaïland, zijn er hier collega's die recent geweest zijn of deze maand vertrekken?
Wou even informeren welk vaccinatie attest je moet voorleggen.
Thanks
 
Ik vlieg binnenkort terug naar Thaïland, zijn er hier collega's die recent geweest zijn of deze maand vertrekken?
Wou even informeren welk vaccinatie attest je moet voorleggen.
Thanks
Sowieso moet je tegenwoordig 2x je COVID-19 hebben. Anders een keel/neus swapje, van niet ouder dan 72u, voor vertrek naar Thailand.

Verder zijn geelzucht en tetanus en voor ons wandelaars, de hepatitis a/b cocktail aan te raden. Eventueel kan je nog opten, voor monkeypox, maar die shot krijgt niet iedereen. Leuke verzameling stickertjes in je gele boekje 😉
 
@Anaal.ist
Yes i know, ben volledig gevaccineerd. Maar onze covid app is alleen voor Europa en misschien kan er mij iemand vertellen welke documenten zeker voldoen.
Ambassade in Belgie deed niet veel moeite om te antwoorden.
 
Sowieso moet je tegenwoordig 2x je COVID-19 hebben. Anders een keel/neus swapje, van niet ouder dan 72u, voor vertrek naar Thailand.

Verder zijn geelzucht en tetanus en voor ons wandelaars, de hepatitis a/b cocktail aan te raden. Eventueel kan je nog opten, voor monkeypox, maar die shot krijgt niet iedereen. Leuke verzameling stickertjes in je gele boekje 😉
Blijkbaar zijn nu alle covid-restricties afgeschaft en kan je zo weer het land in. Wel nog mondkapjes verplicht in openbare gebouwen.
 
Zit momenteel op Phuket in Patong en ... man man man..
Kijk natuurlijk is Phuket mooier dan Pattaya en rustiger dan BKK. Maar daar is ook alles wel mee gezegd. Gisteren 3 gogobars gedaan (Suzy Wong, Harem en de gene tegenover Suzy Wong) en het talent wat daar rondloopt zou echt ontslagen worden bij de meeste gogobars in Pattaya.

Onbijt scoren is hier al een drama omdat veel restaurants pas laat (na 12u) opgaan.

Phuket is leuk voor een familie vakantie maar daar is het dan ook wel mee gezegd. Overigens het feit dat het nu best vaak regent laat ik even buiten beschouwing. Shit happens.

Maar voor een wandelaar zou ik Phuket echt links laten liggen

* Veel minder en kleinere gogobars met gemiddelde dames
* Bar weinig barretjes (deel rond OPTO valt tegen en lijkt schrale versie van TreeTown in Pattaya)
* Ja er zijn tuktuks (duur) dus qua openbaar vervoer mis je echt de 10b bus (Pattaya) or motorbike taxis
* Massagesalons zijn er wel maar minder en ook hier weinig dames gezien met een WOW factor
* Thaifriendly => Een fractie van het aanbod elders
 
Afgaande op de recentere posts op YouTube, lijkt er toch voldoende sfeer te zijn. En met voldoende keuze. Wel valt het op dat er veel meer Arabieren rondlopen. Deze zouden zelfs een grote nachtclub hebben overgenomen, met natuurlijk een Arabische DJ met bijbehorende muziek.
Zal zien wat het geeft in maart.
 
blijf je daar of ga je ook elders nog kijken? Ik ga mogelijk komende maand of december en had in mij hoofd Patong, maar dat wordtum dus niet deze keer ;) Dank voor de waarschuwing...
Ik was 10 dagen Pattaya en zit hier nu even. Dus ja ik kan ECHT wel vergelijken..

Massage dame? Wilde 1500 tip.... alleen handjob! Daarvoor krijg je in Pattaya het hele pakket
 
Terug
Bovenaan Onderaan