Phuket

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien onder een steen gelegen? Maar Thailand is zo goed als closed vanwege Covid. Dus waarom zou een Oost Europese dame in Godsnaam DAAR heen gaan? Geen droog brood te verdienen..? :)

Anyway Thaifriendly/tinder zijn je beste opties qua online... ook voor hun
 
Misschien onder een steen gelegen? Maar Thailand is zo goed als closed vanwege Covid. D
misschien onder een steen gelegen of zo? Met wat extra papierwerk en voorwaarden is Thailand al tijden weer toegankelijk. Vanaf 1 februari zelfs weer via test & Go. Dus wat papierwerk en 2 extra testen en je bent er. Sterker nog er zitten meerdere leden van dit forum op dit moment.

Wat betreft de vraag, geen idee, ik weet wel dat op Bangla Road die Russische tent gewoon open is, met Russische paaldansdames en al. Maar waarom zoek je in Thailand Russische vrouwen? Dat lijkt me handiger te kunnen ;)
 
Het waren er ooit veel maar dat was voor covid en er zitten er nog wel een paar, maar niet meer wat het ooit was.
Daarbij heeft een deel inmiddels een vaste rijke Aziatische of andere boyfriend gevonden (ik heb er een of twee op social media) dus reken er maar niet op dat er nog hordes Russinnen staan te springen voor 6000 bth een nachtje met je mee te gaan die wat ik ken in ieder geval niet.
Wat ik begrepen heb zijn zelfs ook de echte Thaise toppers vaak ook niet meer meer te porren voor een 100 euro short time zeker in Phuket niet misschien heb je in Pattaya meer geluk.
Ook hier weten deze dames wat ze inmiddels kunnen verdienen met bijvoorbeeld een onlyfans account zonder sex te hoeven hebben, en hoeveel money sommige rijke boys en sugardaddies een veel langere periode aan ze willen spenderen.
Tip van Ties koop je Tinder gold zet je locatie op de locatie waar je naartoe wil en begin te swipen, let op doe dit geen 4 maanden van te voren want de dames kennen deze truc en hebben vaak alleen interesse in heren die in het land aanwezig zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan