Pijpen met of zonder condoom, en wat daar bij komt kijken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar dat "grondig verdiepen" bij ons slag mensen in jouw optiek niet meer kan zijn dan een koffiegesprek tussen 2 pijpbeurten in viel te verwachten natuurlijk want zoals de onvolprezen Bram Vermeulen reeds zei "de tunnelvisie is de meest gebruikte wetenschappelijke methode".
De tunnelvisie van professor :) Bram Vermeulen zou wel eens de enge visie kunnen zijn van mensen die zich lichtelijk geviseerd voelen, als er dingen verteld worden die zowat iedereen tegenwoordig eigenlijk wel weet, maar die indruisen tegen wat die mensen toevallig zelf doen. Een tunnelvisie hoort overigens bij mensen die een deel van de zaak kennen, en denken dat dit deeltje dan 'de wereld' is.
Precies ook de reden waarom ik geen wetenschapper geworden ben (wiens brood men eet wiens woord men spreekt) maar het na een voor mij niet bijster uitdagende HLO opleiding tot biologisch laborant voor gezien hield en een wat uitdagender 2de studie er achteraan gooide.
De reden waarom mensen niet hogerop gaan met studieniveau's zit bijna nooit in een 'visie', maar wel in het besef dat ze aangekomen zijn op de top van de berg die ze aan kunnen. De laborant of de verpleegster, ze zijn onmisbaar maar arts zijn ze niet. En veel artsen zijn ook geen professoren. Dat hoeft ook niet. Op elk niveau moeten er competente mensen zijn, en als daar radertjes ontbreken, draait de machine in de soep.
Ik moet zeggen dat ik sinds de coronaplandemie geen al te hoge pet meer op heb van de "wetenschap" (uitzonderingen daargelaten).
Een beetje erbij gesleurd om toch maar een argumentatie te kunnen aanvoeren? Heel wat wetenschappers hadden tijdens de coronavisie (terechte) kritiek op de aanpak en de regeltjes. Maar dat mocht niet te breed uitgesmeerd worden in de media.
Meer dan 80% van de wetenschappelijke publicaties kan de toets der kritiek niet doorstaan overigens maar dit terzijde.
Blijkbaar kan jij de toets van de kritiek ook niet weerstaan, want je steigert als een paardje als je niet kan lezen wat je wil dat er zou staan. De kritiek op deze bewering is dan ook dubbel. Hoe kom jij aan dat cijfer van 80% en waarop baseer jij je om een statement te maken dat die publicaties (lees jij hele dagen dat soort dingen?) geen kritiek kunnen doorstaan? Je schreef toch dat je zelf geen wetenschapper geworden bent?
Ik begrijp dat je het hier hebt over de hopeloze marginale dames....
Die link ontgaat me... Kijk je op bepaalde dames neer dan, dat je hen hopeloos en marginaal vindt? Er stond toch gewoon dat dvp's met erg veel klanten ook al rapper een superverspreider kunnen worden. Dus, blijkbaar wordt een dvp met veel klanten hier ineens hopeloos en marginaal genoemd? De hopeloze dvp's die ik ontmoette, waren altijd net diegenen die te weinig klanten hadden.
Enfin, genoeg gezaag.
Niemand is verplicht om dit topic te lezen, te volgen of erin te schrijven. Het gaat nog steeds over wat er in de topictitel staat. Niets aan de hand.

Weet jij hoeveel bezoekers van jou ook neuken zonder condoom elders? Beffen, tongen en pzc is zeker een risico bij de dvp die 21 en meer mannen per week aflebberen. just saying.

Ik ben niet van gisteren, aantal maakt niet uit want er hoeft er maar 1 tussen te zitten die iets mankeert. Dus iemand die maar 1 persoon over de vloer krijgt in een half jaar kan die al 'mazzel' hebben.

Ik ben nu echt klaar met deze onzin. @admin? Denk dat de meeste dit gezwam wel zat zijn.

Ik ben nu echt klaar met deze onzin. @admin? Denk dat de meeste dit gezwam wel zat zijn.
Waarom blijf je dan aanwezig in dit topic? De titel vertelt je toch waarover het gaat. En wat is er dan precies "gezwam" aan een discussie over pijpen? Er staan nogal wat topics die veel nuttelozer zijn. Bijvoorbeeld "de mooiste dit" en "de mooiste dat". Een verzameling foto's die allemaal al op het internet stonden. Of praten over de oorlog en over het voetbal, op een prostitutieforum. Dat kan en mag. Geen kritiek. Maar praten over pijpen, oh maar, dat is wat anders...

Soms word je toch ernstig ziek in dit leven , al heb je voorbeeldig geleefd. Krijg je kanker , terwijl je nooit gerookt en gedronken hebt.
Iedereen kent wel zo iemand. Dan denk je ook , met andere dingen , geniet er maar een beetje van.
En als ik de " negatieve jackpot" krijg, die kans is niet zo groot,dan heb ik er toch van genoten.
Zo denken velen , en is zeker niet wetenschappelijk, maar als je niet hoger opgeleid bent , dan heb je ook niks met die term wetenschappelijk.
Dus ook gewoon lekker PZc en beffen en tongen met vrouwen en DVp. Wat moet je anders hele tijd doen als je een date van een uur wil doen?
In ons geliefde SKW daar kan je gewoon 20 minuten standaard doen voor 50€ , dat is eigenlijk de aantrekkelijkste optie prijstechnisch , qua aantrekkelijkheid van de dames en qua eventuele risico s vind ik. Maar velen hebben daar niet genoeg aan natuurlijk.

Ik ben niet van gisteren, aantal maakt niet uit
Als het aantal niet uitmaakt volgens jou, dan vrees ik dat je je op het gebied van het inschatten van kansen ook eens 'grondig zal moeten verdiepen' in een cursusje over kansberekeningen. Deze uitspraak is een typisch voorbeeld van hoe mensen, niet gehinderd door enige kennis ter zake, tot bepaalde 'beredeneerde' besluiten komen. Sorry, ik heb niets tegen jou, maar dit is nu eenmaal zo....

Als het aantal niet uitmaakt volgens jou, dan vrees ik dat je je op het gebied van het inschatten van kansen ook eens 'grondig zal moeten verdiepen' in een cursusje over kansberekeningen. Deze uitspraak is een typisch voorbeeld van hoe mensen, niet gehinderd door enige kennis ter zake, tot bepaalde 'beredeneerde' besluiten komen. Sorry, ik heb niets tegen jou, maar dit is nu eenmaal zo....

Maakt u voor uzelf dagelijkse dit soort kansberekeningen?

Als u over straat loopt?
Als u een trap op of afgaat?
Als u iets eet?
Als...

Aan letterlijk alles hangen er risico's.

Moet zeer vermoeiend leven zijn dat u leidt als u constant over alles zwaar gaat liggen nadenken..

Maakt u voor uzelf dagelijkse dit soort kansberekeningen?
Zaag jij dagelijks? Hou jij niet automatisch rekening met dingen die je weet, ziet, enz?
Als u over straat loopt?
Ja. JIj ook hopelijk, want anders ziet het er niet goed uit voor mensen die jou tegenkomen. Plots de straat oversteken zonder kijken bv...
Als u een trap op of afgaat?
Voor een alpinist is een trap peanuts.
Als u iets eet?
Ik kijk eerst naar de vervaldatum. Jij niet?
Aan letterlijk alles hangen er risico's.

Moet zeer vermoeiend leven zijn dat u leidt als u constant over alles zwaar gaat liggen nadenken..
Simpele mensen die over niets nadenken, lijken misschien het gemakkelijkste leven te hebben, maar op een dag verandert dat dan soms wel eens...

Ik ben niet van gisteren, aantal maakt niet uit want er hoeft er maar 1 tussen te zitten die iets mankeert. Dus iemand die maar 1 persoon over de vloer krijgt in een half jaar kan die al 'mazzel' hebben.

Ik sluit me aan bij Joke, wordt er ook moe van

Zaag jij dagelijks? Hou jij niet automatisch rekening met dingen die je weet, ziet, enz?

Ja. JIj ook hopelijk, want anders ziet het er niet goed uit voor mensen die jou tegenkomen. Plots de straat oversteken zonder kijken bv...

Voor een alpinist is een trap peanuts.

Ik kijk eerst naar de vervaldatum. Jij niet?

Simpele mensen die over niets nadenken, lijken misschien het gemakkelijkste leven te hebben, maar op een dag verandert dat dan soms wel eens...
Je overtuigt mensen niet zo snel van je mening als je voortdurend op een vervelende manier je gelijk probeert te halen en je jezelf superieur waant.
Probeer eens een keer te posten zonder ad-hominems.

Ik vind voor beide standpunten wel iets te zeggen, al nijg ik ook wat meer naar PMC. Maar dat betekent niet dat ik PZC een levensgevaarlijk en bizar risico vind.
In ieder geval betaal ik nooit extra voor pzc; zo groot voelt voor mij het verschil niet.

Maar dat betekent niet dat ik PZC een levensgevaarlijk en bizar risico vind.
In de 4de alinea van mijn bericht #472 in dit topic, kan je lezen dat ik het niet heb over een levensgevaarlijk en bizar risico (dat maak jij ervan) maar wel over het risico voor mensen (in casu sekswerkers) die een heel groot aantal wisselende contacten hebben waarbij pzc gedaan wordt. Dit forum gaat over betaalde sekscontacten, en dit topic gaat over pzc en wat daar komt bij kijken. Bijgevolg acht ik mijn uitleg niet misplaatst, zeker niet als je leest hoe sommigen hiermee omspringen.
Probeer eens een keer te posten zonder ad-hominems.
Ad hominems... Dus je gaat er van uit dat er op de persoon gespeeld wordt? Ik heb eerder de indruk dat er hier door sommigen "met ad hominems gegoocheld wordt" :) omdat ik het ben, die op risico's wijs, en omdat bepaalde personen hun niet kloppende argumenten niet kunnen hard maken tegenover gekende zaken. Sommige dvp's nemen risico's die niet nodig zijn, omdat pmc nu eenmaal moeilijker te verkopen valt dan pzc.

Laatst bewerkt:

Waarheid is hard en ook ik ben deze onzin zat en de domheid die deze topic naar de oppervlakte doet drijven. Een ieder moet doen wat hij of zij wil maar denk daarmee niet dat je daarmee de waarheid in pacht hebt. Karma komt toch wel en het lot maakt deel uit van ieders leven. Succes en gewoon op het knopje niet meer volgen klikken in plaats van jammeren om de admin.

In de 4de alinea van mijn bericht #472 in dit topic, kan je lezen dat ik het niet heb over een levensgevaarlijk en bizar risico (dat maak jij ervan) maar wel over het risico voor mensen (in casu sekswerkers) die een heel groot aantal wisselende contacten hebben waarbij pzc gedaan wordt. Dit forum gaat over betaalde sekscontacten, en dit topic gaat over pzc en wat daar komt bij kijken. Bijgevolg acht ik mijn uitleg niet misplaatst, zeker niet als je leest hoe sommigen hiermee omspringen.

Ad hominems... Dus je gaat er van uit dat er op de persoon gespeeld wordt? Ik heb eerder de indruk dat er hier door sommigen "met ad hominems gegoocheld wordt" :) omdat ik het ben, die op risico's wijs, en omdat bepaalde personen hun niet kloppende argumenten niet kunnen hard maken tegenover gekende zaken. Sommige dvp's nemen risico's die niet nodig zijn, omdat pmc nu eenmaal moeilijker te verkopen valt dan pzc.
Ja jongen, ja.
Nu goed? 🙄

Succes en gewoon op het knopje niet meer volgen klikken in plaats van jammeren om de admin.

Lol, als ik echt de Admin wil aanspreken doe ik dat wel prive.

Maar nog 1x dan... niemand maakt voor mij uit wat ik doe of niet doe.
Iedereen kent de risico's, maar dat constante vingertje wijzen ben ik wel een keertje zat.

Mijn leven, mijn keuze en mijn risico's die ik daarmee loop. Denk dat ik sneller mijn knie kapot krijg door het vallen met mijn fiets... dan een soa v pzc. Hell yeah.. laat ik dat nou al een paar keer meegemaakt hebben 😳

Lol, als ik echt de Admin wil aanspreken doe ik dat wel prive.

Maar nog 1x dan... niemand maakt voor mij uit wat ik doe of niet doe.
Iedereen kent de risico's, maar dat constante vingertje wijzen ben ik wel een keertje zat.

Mijn leven, mijn keuze en mijn risico's die ik daarmee loop. Denk dat ik sneller mijn knie kapot krijg door het vallen met mijn fiets... dan een soa v pzc. Hell yeah.. laat ik dat nou al een paar keer meegemaakt hebben 😳
Beter lezen de volgende keer wat ik heb geschreven of gewoon in de spiegel kijken en dit tegen jezelf zeggen maar het komt er wel op neer dat je met een statement als deze niets geeft om de gezondheid van je klanten. Jouw keuze, jouw lot en jouw karma en een ieder die hier in mee gaat die trek je ook aan. Ik heb al op de knop niet meer volgen geklikt en nu jij nog en niet meer reageren natuurlijk. Ik wens je een mooi en gezond leven toe.

Beter lezen de volgende keer wat ik heb geschreven of gewoon in de spiegel kijken en dit tegen jezelf zeggen maar het komt er wel op neer dat je met een statement als deze niets geeft om de gezondheid van je klanten. Jouw keuze, jouw lot en jouw karma en een ieder die hier in mee gaat die trek je ook aan. Ik heb al op de knop niet meer volgen geklikt en nu jij nog en niet meer reageren natuurlijk. Ik wens je een mooi en gezond leven toe.
bij mijn weten gaat deze discussie niet over Een dame. Dat er vele zijn die die dit (pzc) doen, in prive ontvangst, in clubs, achter de ramen weten we.
Dat vele klanten dit zoeken (ik zeker vroeger ook toen ik nog kon/mocht) is ook duidelijk.
Maar het hele topic is hier stevig aan het vervallen in een persoonlijk gekissebis tussen zelfverklaarde experts en deskundigen en heeft nog weinig toegevoegde waarde.

"Maar het komt er wel op neer dat je met een statement als deze niets geeft om de gezondheid van je klanten"

Hoe kan je met zo'n uitspraak komen als je mij niet eens kent. Ik word alleen de hele discussie zat en ontvolg nooit iets eigenlijk 🤔

Dan zal ik het anders formuleren..

Het is een risico van mijn cliënten, mijzelf en mijn partner wat we allemaal weten. Maar waar maakt u zich druk over? Doe lekker uw ding en dan doen wij ons ding. 1x Chlamydia oplopen en 2 weken niets doen in 20 jaar is idd echt spelen met de gezondheid van iedereen die mij wel kent 😏 incl een hele berg gangbangs.

Ik wens u een fijne dag en ik ga zo ff doen waar ik goed in ben!

Laterssss

Het is een risico van mijn cliënten, mijzelf en mijn partner
Want jouw klanten komen enkel bij jou langs. Die hebben geen seks met andere sekswerkers. Andere sekswerkers die misschien jouw suggestie volgen en ondanks hun groot aantal contacten ook aan pzc doen met hun klanten, die ook weer naar nog andere sekswerkers gaan.... Wat is er zo moeilijk om die realiteit in te zien? Doe jouw ding, maar besef dat niet iedereen dit waardeert.

Want jouw klanten komen enkel bij jou langs. Die hebben geen seks met andere sekswerkers. Andere sekswerkers die misschien jouw suggestie volgen en ondanks hun groot aantal contacten ook aan pzc doen met hun klanten, die ook weer naar nog andere sekswerkers gaan.... Wat is er zo moeilijk om die realiteit in te zien? Doe jouw ding, maar besef dat niet iedereen dit waardeert.
je lijkt wel een beetje te drammen Dick. Je hebt je punt gemaakt. Roken is ook slecht en dat doen mensen ook. Je lijkt wel een beetje gefixeerd . Mijn opdracht aan jou is bericht eens een mooi positief bericht waar iedereen blij van wordt

Wat een eindeloos gelul, terwijl het best simpel is.

Er spelen twee belangrijke aspecten:

1. De kans om een soa op te lopen via pijpen zonder condoom
    Die kans is aanzienlijk kleiner dan bij onbeschermd vaginale of anale seks. De meeste soa's bevinden zich namelijk in de urinewegen en de anus, en worden via deze routes gemakkelijker overgedragen.
  2. De ernst van mogelijke soa's die via PZC overdraagbaar zijn
    De kans om via PZC een ongeneeslijke én ernstige soa op te lopen is zeer klein. De soa's die je wél relatief gemakkelijk kunt oplopen via orale seks, zoals gonorroe in de keel, zijn doorgaans goed te behandelen met antibiotica. Als je het morele oordeel of stigma even weglaat, kun je jezelf afvragen: hoe groot is het probleem nu werkelijk?
Dat hangt af van je situatie.
Het wordt bijvoorbeeld problematisch als je bijvoorbeeld een partner thuis hebt die niets weet van je bezoek aan een sekswerker. Als je een soa oploopt, dan zul je in dat geval het moeten vertellen, zeker als je jouw partner wilt beschermen tegen mogelijke risico's. Dan is PZC misschien niet zo'n verstandige keuze.

Er zijn dus verschillende overwegingen. Uiteindelijk komt het neer op een persoonlijke afweging:
Vormt PZC voor jou een acceptabel risico, of niet?

Doe jouw ding, maar besef dat niet iedereen dit waardeert.

Ik besef mij dat heel goed en gelukkig zijn er tig sekswerkers in mijn plaats die men kan bezoeken. Pmc wil ik best doen, alleen betaal je daar dan extra voor.. want met die blaren die verschijnen kan ik daarna meteen stoppen voor die dag.

Lol.. pzc kost niets extra bij mij, pmc wel. Waar denk je dat men dan voor kiest 😄

Voor mij en mijn partner wel.

Toen ik die ene keer Chlamydia opliep, medicijnen geregeld van mijn huisarts ( die weet wat ik doe ) en preventief voor mijn partner. Die nam de pillen gewoon in, no questions asked.
En iedereen even ingelicht die bij mij is geweest tussen de ggd bezoeken in. Probleem opgelost.

Laatst bewerkt:
Antwerpen is voor mij te ver weg. Amsterdam Antwerpen is 163 kilometer. Joke is dichterbij
Kijk, je maakt dus tòch reclame ;)
Maar ik begrijp je. 163 km ver gaan rijden voor wat seks als ontspanning, dat doe ik ook al lang niet meer. Daar spendeer je een hele dag aan, met het drukke verkeer nog als extraatje.

Met misschien al eens een uitzondering hier en daar, zijn er in elke streek wel leuke sekswerkers te vinden. Waarom het ver gaan zoeken als het dichtbij ook te vinden is.

Ik bef de sekswerksters niet en heb nog nooit pzc ontvangen en ook niet naar gevraagd, persoonlijk vind ik t te risicovol: tot op heden ook nog nooit een soa gehad (afgeklopt op mn bureau) en daar ben ik erg blij mee. Die extra beleving snap ik wel maar liever alleen als je een vaste partner hebt die ik niet heb helaas. De durex thin condooms zijn de beste condooms als je t mij vraagt als je een pzc gevoel wil hebben maar dan wel safe en heb nooit t idee gehad dat ik iets tekort kom eerlijk gezegd

bij mijn weten gaat deze discussie niet over Een dame. Dat er vele zijn die die dit (pzc) doen, in prive ontvangst, in clubs, achter de ramen weten we.
Dat vele klanten dit zoeken (ik zeker vroeger ook toen ik nog kon/mocht) is ook duidelijk.
Maar het hele topic is hier stevig aan het vervallen in een persoonlijk gekissebis tussen zelfverklaarde experts en deskundigen en heeft nog weinig toegevoegde waarde.
Het gaat hier om domme uitspraken van de dvp die eigenlijk niet begrijpt wat ze zegt en als je dan de spiegel voor houdt dan denk ik van ach laat maar. Verder zijn de wandelaars die in dit geval de dvp steunen weinig objectief te noemen. Maar zoals ik al eerder aangaf mag een ieder doen wat hij of zij wil. Ik ben alleen jullie geweten.
Wat een eindeloos gelul, terwijl het best simpel is.

Er spelen twee belangrijke aspecten:

1. De kans om een soa op te lopen via pijpen zonder condoom
    Die kans is aanzienlijk kleiner dan bij onbeschermd vaginale of anale seks. De meeste soa's bevinden zich namelijk in de urinewegen en de anus, en worden via deze routes gemakkelijker overgedragen.
  2. De ernst van mogelijke soa's die via PZC overdraagbaar zijn
    De kans om via PZC een ongeneeslijke én ernstige soa op te lopen is zeer klein. De soa's die je wél relatief gemakkelijk kunt oplopen via orale seks, zoals gonorroe in de keel, zijn doorgaans goed te behandelen met antibiotica. Als je het morele oordeel of stigma even weglaat, kun je jezelf afvragen: hoe groot is het probleem nu werkelijk?
Dat hangt af van je situatie.
Het wordt bijvoorbeeld problematisch als je bijvoorbeeld een partner thuis hebt die niets weet van je bezoek aan een sekswerker. Als je een soa oploopt, dan zul je in dat geval het moeten vertellen, zeker als je jouw partner wilt beschermen tegen mogelijke risico's. Dan is PZC misschien niet zo'n verstandige keuze.

Er zijn dus verschillende overwegingen. Uiteindelijk komt het neer op een persoonlijke afweging:
Beffen zonder lapje bij de dvp is dus nog erger. Gatver wat is het eigenlijk goor allemaal om een dvp te bezoeken en dan heb ik het nog geeneens gehad over tongen. Wist je dat de bek van een hond schoner is dan die van de mens?? Precies. Ik ben officieel gestopt nu als ik jouw intelligente onderbouwing lees en dan te bedenken dat je er ook nog honderden euros per uur voor moet betalen. Eigenlijk moet ik betaald worden voor alle risico's waar ik aan wordt blootgesteld als ik een dvp bezoek. Heel veel sterkte wens ik jullie toe soms wordt een universitaire opleiding echt overschat. Eigenlijk begint alles bij zelfwaarde en eindigt het daar ook. Toedeledoki

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan