Man man manHet gaat hier om domme uitspraken van de dvp die eigenlijk niet begrijpt wat ze zegt en als je dan de spiegel voor houdt dan denk ik van ach laat maar. Verder zijn de wandelaars die in dit geval de dvp steunen weinig objectief te noemen. Maar zoals ik al eerder aangaf mag een ieder doen wat hij of zij wil. Ik ben alleen jullie geweten.
Beffen zonder lapje bij de dvp is dus nog erger. Gatver wat is het eigenlijk goor allemaal om een dvp te bezoeken en dan heb ik het nog geeneens gehad over tongen. Wist je dat de bek van een hond schoner is dan die van de mens?? Precies. Ik ben officieel gestopt nu als ik jouw intelligente onderbouwing lees en dan te bedenken dat je er ook nog honderden euros per uur voor moet betalen. Eigenlijk moet ik betaald worden voor alle risico's waar ik aan wordt blootgesteld als ik een dvp bezoek. Heel veel sterkte wens ik jullie toe soms wordt een universitaire opleiding echt overschat. Eigenlijk begint alles bij zelfwaarde en eindigt het daar ook. Toedeledoki
Een minderheid die op uw spiegel zit te wachten....
Goed gezegd van Vixenandherstagg ook