WHEM Pim, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar vorig jaar twee keer bezocht. Ze is een mooie Thaise vrouw van begin midden dertig en spreekt prima Engels. Ik kreeg een leuke B2B-massage voor de prijs. Ze bood PMC en NMC aan voor een hogere prijs. Ik heb ooit voor PMC gekozen, maar het was kort en niet de moeite waard. Massage was echter goed.
 
Géén ervaring mee maar ik had haar ook gespot een tijdje geleden en op Hookers werd vermeld dat het mogenlijk een ts kan zijn. Ik meld het alleen omdat ik haar nu besproken zie worden. Als iemand uit eigen ervaring dit anders ziet helemaal prima.
 
Pim is swz ECHT een mooie vrouw en geen TS wat ik heb gezien en mee beleefd ze is goed in haar vak en massage was echt super relax en ontspanned ik heb zeer van genoten! Ik ga zeker terug is de moeite waard
 
Ben een tijdje terug bij deze dame (ja echt) geweest. Genoemde leeftijd zou zomaar (bijna) kunnen kloppen, er gaan iig niet de gebruikelijke 10-15 jaar bovenop. Ik vond haar lichaam eigenlijk beter dan verwacht; meer vlees op der kont en minder op der middel dan de gemiddelde Thaise dame. Opzich een redelijk knap gezichtje, hoewel haar btj 'stern / serious look' daar zeker wel wat van wegneemt.

Bij binnenkomst werd trouwens meteen gevraagd of ik extra's wou; ik zei van niet, waarop ze in zoveel woorden zei (wat neerkwam op) dat aanraken dan niet in het pakket zat...ik dacht bij mezelf laat ik geen discussie starten / vragenspel spelen over hoe en wat en het gewoon gaan ervaren. Dus negeerde dit en liet het me niet (teveel) uit de mood brengen, want ik had echt geen zin in meteen weggaan en nieuwe keuzestress. Na het omdraaien kon ik gelukkig wel wat aanraken zonder een pets of vuile blik te krijgen, maar verder dan beetje voorzichtig der benen, billen en middel heb ik maar niet geprobeerd.

Massage 13/12 kan ik mij wel in vinden; ook ik vond het weinig enerverend, kwa massage zelfs een beetje tegenvallend eigenlijk (veel repeterend benen werk, niet echt uitgebreid of full body en weinig tot geen teasing van de jongeheer). B2B zeker ad achterzijde was op een (te) hoge bewegingssnelheid en voelde eerder een tikkeltje plichtsmatig dan opwindend. MAAR om haar te zien (via spiegel) gedurende de massage / B2B; dat was dan wel weer plezieriger dan gemiddeld! Na het omdraaien werd het leuker met ff titties in my face en vooral de HJ was wel erg lekker met iig btj rustig / spelenderwijs opbouwen ipv meteen overgaan naar rukken.

Overall score 6 a 7; niet zo matig dat ik zeker nooit meer ga, niet zo goed dat ik zeker snel nogmaals langs zou gaan. Massage techinische niet super, maar haar looks / lichaam en de HJ waren wel opwindend genoeg om nog eens te herhalen...op termijn, want eerst verder met mijn lijstje :p.
 
Ben een tijdje terug geweest. Massage was of matig maar de b2b daarentegen was veel beter. Kon haar overal aanraken en met haar (fake) borsten gleed ze toch wel lekker over mijn lichaam. Had toen ook geen extra's genomen
 
Ik ben twee keer bij Pim geweest, toen nog in Poe Thai Den Haag.
Afspreken ging goed per App in het engels. Ik vind haar een mooie dame met een prima figuurtje, wel vind ik persoonlijk haar borsten voor haar lijfje wat aan de grote kant. Massage van een uur was oke, de eerste keer werd mij niets extra's aangeboden, de tweede keer maakte zij de massage af met intiem MC
Dat deed ze plichtmatig en werkte snel naar het climax. Ik had op dat moment overal zin in maar had iets langer wel fijner gevonden.
Het is een schone verzorgde dame waar ik best wel naar terug zou gaan als de nood hoog is en ik in de buurt ben. Zou er niet speciaal voor om gaan rijden zeg maar.
 
Misschien kunnen ze het hele topic omzetten naar een recensie?

BTW ze werkt nu bij Ornjira; als je haar via daar boekt is het 70pu doe je het via de Kinky add...dan staat de prijs daar op 75pu just FYI to whom it may concern.
 
Iemand al ervaring met deze dame
 
Heeft blijkbaar andere advertentie

 
Vorige week voor het eerst bij Pim geweest en dat was zeker niet voor het laatst. Pim is een mooie, lieve en uitstekend Engels sprekende vrouw. In het echt is ze wat mij betreft nog mooier als op haar foto's.

De afspraak via WhatsApp was makkelijk en snel gemaakt. Haar ontvangst in een ruime, verzorgde en schone kamer was warm en ik voelde me direct zeer welkom. Na de gebruikelijke financiële afwikkeling snel even opgefrist en gedoucht en het feest kon beginnen.

Haar massage skills zijn uitstekend. Zeer vaardig uitgevoerd in een gezellige sfeer, ontspannend en ook stevig indien gewenst. Intiem was heerlijk en letterlijk en figuurlijk een heerlijk hoogtepunt van ons samenzijn.

Ik was een uur bij haar en ik heb genoten van elke minuut vanaf het beging tot het eind.

Ik kan haar van harte aanbevelen. Behandel Pim met respect. Je krijgt er veel voor terug.

Gerard
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan