WHEM Piroz/Shirina, Rotterdam (cardate)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar waarom reageer je zo extreem agressief ? Je mag kritisch zijn maar dit is wel over de toppunt. En je spreidt smaad en laster. Je koestert teveel wrok en wraak. Er is echt meer aan de hand. En als ik jouw type niet ben ? Waarom lees je aandachtig mijn advertentie of topics hier dan ? Beetje raar of niet.
 
Heb nog een aantal vragen over haar services:

- Kan ze goed deepthroat zoals de Kinky Reviews claimen? Dus volledig in de keel? En is het maar voor één seconde of houd ze het ook langer vol in haar keel? Mag je haar hoofd besturen / vasthouden tijdens deepthroat? Mag je het in haar keel stoppen? Of houd zij alleen maar de leiding tijdens het pijpen?

- Ik zie in haar seksjobs advertentie dat je haar mag keelneuken. Hoe is jullie ervaring daar mee? Mag je echt heel je pik in haar keel en haar keel neuken?

- Mag je in haar keel klaarkomen?

- Ik vraag mij wel af van haar of ze een snelle afwerker is die je niet echt een goede en fijne tijd geeft. Die alleen maar wilt dat je z.s.m. klaarkomt en je geld heeft afgenomen? Laat ze bijvoorbeeld naast pijpen en neuken ook met haar lichaam spelen / voorspel? Of is dat een exclusieve service? Dus echt de volle minuten die je heb betaald laat benutten? Ik ben bang dat het valt onder de GFE experience.
 
Laatst bewerkt:
Dame staat ook stijf van de drugs aan haar reacties te zien. Mij een verstandelijk beperkte neger van 60 noemen terwijl ik een lichte halfbloed van 30 ben.

Lijkt me ook dat ze in een andere wereld leeft. Haar klanten zijn "introverte gentleman's" alsof die mannen opzoek zijn naar dames die al tien jaar lang de kost als hoer verdienen en iedereen zonder condoom naar binnen laat.

Ik wou de dame juist hulp aanbieden maar zo'n racistische clown laat ik op de bodem liggen!
 
Dame staat ook stijf van de drugs aan haar reacties te zien. Mij een verstandelijk beperkte neger van 60 noemen terwijl ik een lichte halfbloed van 30 ben.

Lijkt me ook dat ze in een andere wereld leeft. Haar klanten zijn "introverte gentleman's" alsof die mannen opzoek zijn naar dames die al tien jaar lang de kost als hoer verdienen en iedereen zonder condoom naar binnen laat.

Ik wou de dame juist hulp aanbieden maar zo'n racistische clown laat ik op de bodem liggen!
Kan dit beamen. Wil er verder niet teveel op ingaan, maar vrees het ergste voor haar. Ze schijnt Koerdisch te zijn en op 1 van haar videos wordt ze volgens haarzelf "Turkse grijze wolf neukt mijn landloze kontgat" en dan zie je een dikke behaarde gast zonder condoom in haar kontgat neuken....
Ik wens deze mevrouw alle warmte en liefde toe, want er moet echt iets gruwelijk misgegaan zijn in haar jeugd, vind het oprecht verdrietig!
 
Ik vraag het mij ook af, zou haar wel een bezoekje willen geven als keelneuken met een throatpie mogelijk is.. iemand feedback?
Ik zie al op haar onlyfans dat ze veel gag tijdens het deepthroaten en zij neemt de regie. Dus ik verwacht geen deepthroat queen skills en dat je haar ongeremd mag keelneuken.

Wat betreft throatpie zou ik niet weten. Waarschijnljik mag het als je besneden bent :LOL:.
 
Als je een dame wilt die grote en lekkere borsten heeft, je zonder condoom kan neuken (mits je besneden ben) , anaal kan neuken en je houd van Turkse / koerdische vrouwen. Dan is zij ideaal. Meer is denk ik niet echt te zoeken. Ohja + korte deepthroat halen met veel gagging.
 
Is haar Onlyfans met of zonder gezicht?
Zonder gezicht, maar is op internet ook met gezicht te vinden, overigens vond ik haar gezicht vrij knap, zeker voor die gore taal die ze uitslaat.
haar Onlyfans bestaat voornamelijk uit foto's, noot helemaal naakt en altijd haar buik bedekt (bedenk zelf maar waarom) en filmpjes van behaarde Moslimmannen die haar kontgat neuken al dan niet met condoom echt totaal niet geil.
 
Maybe she prevers circumcised men.
Don't go there.

Ik krijg nog nachtmerries van dit topic:

 
Maybe she prevers circumcised men.
I don't want to make her name bad
If she told me the reason why she don't want to meet then it's good
But really she is very strange she ask what is your nationality? Penis circumcised? Your age ? Your zodiac
Kinda weird questions
Maybe the reason is my zodiac she refused me I don't know
 
Terug
Bovenaan Onderaan