Algemeen Plattegrond SKW

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraagje van een ramen dummy
In villa tinto zie ik een tweede rij ramen. Heeft die een verdieping? Of hoe werkt dat?
Wat zijn tegenwoordig de geldende tarieven voor een beurt daar?
 
Vraagje van een ramen dummy
In villa tinto zie ik een tweede rij ramen. Heeft die een verdieping? Of hoe werkt dat?
Wat zijn tegenwoordig de geldende tarieven voor een beurt daar?
Er zijn kamers op de gelijkvloers en kamers op de eerste verdieping, allemaal met toegang via de ramen op de gelijkvloers.
Het instaptarief is zoals overal 50 euro. Wil je meer, dan betaal je meer
 
Wat zijn de ploegendiensten in Antwerpen? Werken sommige meisjes de hele dag en ook 's avonds zoals in Den Haag en Alkmaar (Nederland)?
Ik weet niet waar ik dit anders moet vragen.
What are the shift times in Antwerp? Do some girls work all day and also evening like they do in Den Haag and Alkmaar (Netherlands)?
I don't know where else to ask this.
 
Wat zijn de ploegendiensten in Antwerpen? Werken sommige meisjes de hele dag en ook 's avonds zoals in Den Haag en Alkmaar (Nederland)?
Ik weet niet waar ik dit anders moet vragen.
What are the shift times in Antwerp? Do some girls work all day and also evening like they do in Den Haag and Alkmaar (Netherlands)?
I don't know where else to ask this.
Shifts zijn 8u tot 20u en 20u tot 8u.
Meeste dames doen 1 shift. Sommige dames doen deels dag en deels nachtshift, maar dat is een minderheid omdat ze dan voor beide shifts moeten betalen.
 
Wat zijn de ploegendiensten in Antwerpen? Werken sommige meisjes de hele dag en ook 's avonds zoals in Den Haag en Alkmaar (Nederland)?
Ik weet niet waar ik dit anders moet vragen.
What are the shift times in Antwerp? Do some girls work all day and also evening like they do in Den Haag and Alkmaar (Netherlands)?
I don't know where else to ask this.

Dagshift is van 8u00 tot 20u00.
De beste bezetting is tussen 12u00 en 19u00

Avond/nachtshift is van 20u00 tot 8u00
De beste bezetting is van 21u00 tot 02u00

Sommige dames doen "dubbele shiften" of toch gedeeltelijk. Er zijn er dus zo een aantal die bvb van 11u00 tot 23u00 werken.

More questions?.....shoot!
 
Sinds enkele jaren kan je in het Schipperskwartier nergens meer een bancontactautomaat vinden. Dat blijkt vanaf de herfst ein-de-lijk opgelost te worden. Batopin, een samenwerking tussen banken om voldoende cashpunten aan te bieden nu die overal aan het verdwijnen zijn, plaatst er binnenkort één knal op het Falconplein!. Hoera!

Te vinden op hun site:

Screenshot_2022-05-01-10-12-38-48_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Kan alleen maar goed zijn voor de dames.
 
Laatst bewerkt:
Batopin is een onafhankelijk bedrijf, hun pin-automaten horen dus niet bij één of andere bank. Het is geweldig dat zij een automaat gaan plaatsen op het Falconplein maar hou er rekening mee dat zij die locatie zeer strategisch kiezen en dat zij daar dus willen op verdienen. Verwacht dus niet dat je daar "gratis" zult kunnen pinnen, het zal tegen een bepaalde "commissie" zijn.

Er stond gisteren in GVA (denk ik) nog een artikel waarin verwezen werd naar de vele automaten van banken die verdwijnen en ook naar de nieuwe automaten die er bijkomen die niet verbonden zijn aan banken maar aan onafhankelijke bedrijven. In dat artikel was sprake van een commissie van 15 tot 35%.

Wees dus gewaarschuwd!
 
Batopin hoort wel bij banken, hoor. Omdat het de Belgische grootbanken te duur is geworden om overal eigen automaten te hebben, hebben ze een samenwerkingsverbond via Batopin. Het gaat om Belgian ATm OPtimization INitiative, wat een project is van Belfius, BNP Paribas Fortis, ING en KBC. (Bron: https://batopin.be/nl/wie-is-batopin)

Meer info: https://www.tijd.be/ondernemen/bank...geldautomaten-samen-tot-batopin/10229215.html

Die draconische commissies die je noemt, zijn niet van toepassing op Batopin. De overheid wil ook een x-aantal volledig gratis geldafhalingen per bankrekening. KBC bijvoorbeeld zou achter de schermen pushen om 50 cent per afhaling te vragen. Nu goed, wat het ook wordt, het zal geen onmogelijk hoge commissie zijn.

Impulspoepers beware, gotta start saving that money voor herfst 22! :LOL:
 
Batopin hoort wel bij banken, hoor. Omdat het de Belgische grootbanken te duur is geworden om overal eigen automaten te hebben, hebben ze een samenwerkingsverbond via Batopin. Het gaat om Belgian ATm OPtimization INitiative, wat een project is van Belfius, BNP Paribas Fortis, ING en KBC. (Bron: https://batopin.be/nl/wie-is-batopin)

Meer info: https://www.tijd.be/ondernemen/bank...geldautomaten-samen-tot-batopin/10229215.html

Die draconische commissies die je noemt, zijn niet van toepassing op Batopin. De overheid wil ook een x-aantal volledig gratis geldafhalingen per bankrekening. KBC bijvoorbeeld zou achter de schermen pushen om 50 cent per afhaling te vragen. Nu goed, wat het ook wordt, het zal geen onmogelijk hoge commissie zijn.

Impulspoepers beware, gotta start saving that money voor herfst 22! :LOL:

Ik bedoelde dat de automaten niet meer bij 1 bank horen, wat je schrijft over het samenwerkingsverbond klopt inderdaad.

Wat de commissies betreft zullen we het even moeten aanzien, ik ben er alvast niet helemaal gerust in.

Het zal alleszins een goede zaak zijn voor de dames als er een pinautomaat komt op het Falconplein. Het is wel te hopen dat een aantal wandelaars dan hun budget nog onder controle kunnen houden. :LOL:
 
misschien heel domme vraag maar naar mijn weten ligt het skw in lez-zone. is dat te omzeilen of kun je beter aan rand van 't stad parkeren en met ov daar geraken?
Kan je niet omzeilen met de auto. Best via OV Park en ride Noorderlaan 500. Daar tram of bus nemen en dan moet je nog wel stukje te voet gaan vanop de Leien. Ongeveer 500 meter.
 
Goedemorgen heren, ik ga rond 12:00 vandaag richting SS, en vroeg me af hoe het parkeren daar is qua kosten. Ik zal er rond 2 uur zijn en zeker tot 22:00 blijven 🤤 kon op Google niet echt een antwoord vinden
Op Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui is het betaald parkeren, vrij duur en mag je officieel maar 3 uur staan. Als je zo lang wil blijven kun je volgens beter parkeren in de parkeergarage op de Godefriduskaai, als ik de straatnaam goed heb. Ik parkeer daar zelf namelijk nooit. Of parkeren op het Eilandje. Daar kun je volgens mij nog steeds met een dagkaart parkeren. Beiden zijn wel iets verder lopen. Ikzelf parkeer altijd op de Brouwersvliet of Oude Leeuwenrui. Ik blijf namelijk nooit zo lang als jij van plan bent.
 
Je kan vlot parkeren op de brouwersvliet, als het ware om het hoekje. Wel betalend via parkeermeter of parkeer app 4411. Altijd plaats daar.
Ik zal het onthouden en zal vast goedkoper zijn dan hier in NL denk ik. Zal er wel dik 8 uur blijven als het net zo duur is als hier is het straks gwn 50je waar je eigenlijk nog een ronde mee zou kunnen doen 😁
 
Op Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui is het betaald parkeren, vrij duur en mag je officieel maar 3 uur staan. Als je zo lang wil blijven kun je volgens beter parkeren in de parkeergarage op de Godefriduskaai, als ik de straatnaam goed heb. Ik parkeer daar zelf namelijk nooit. Of parkeren op het Eilandje. Daar kun je volgens mij nog steeds met een dagkaart parkeren. Beiden zijn wel iets verder lopen. Ikzelf parkeer altijd op de Brouwersvliet of Oude Leeuwenrui. Ik blijf namelijk nooit zo lang als jij van plan bent.
Top! Ik zal dan toch maar voor de parkeergarage kiezen. Ik wil ook in het centrum shoppen vandaar dat het een lange dag wordt. Of een dagkaart , ik zal daar even kijken wat het beste is n makkelijkst. Bedankt voor je Antw! 😁
 
Als je zo lang blijft, is het véél voordeliger om parking Rijnkaai te kiezen. Da's 10 minuten stappen van het Schipperskwartier, maar je betaalt er maar 5 euro flat fee voor maximaal 24u.

Dat gaat je heel wat geld besparen tegenover het dure straatparkeren of het onlangs nog maar opgeslagen parkeren in parkeergarage Godefriduskaai.

Info: https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/auto-taxi/publieke-parkings/parking-rijnkaai
 
Als je zo lang blijft, is het véél voordeliger om parking Rijnkaai te kiezen. Da's 10 minuten stappen van het Schipperskwartier, maar je betaalt er maar 5 euro flat fee voor maximaal 24u.

Dat gaat je heel wat geld besparen tegenover het dure straatparkeren of het onlangs nog maar opgeslagen parkeren in parkeergarage Godefriduskaai.

Info: https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/auto-taxi/publieke-parkings/parking-rijnkaai
Vriendelijk bedankt maatje! Hier ga ik absoluut gebruik van maken want zal einde van de dag zeker 300 eu lichter zijn dus elke 10tje besparen is mooi mee genomen 🤣😁 ik vind het ook zeker niet erg om te moeten lopen, 10 of 30 min , met of zonder regen 😁
 
Ofwel kom je wandelen op een zondag of feestdag, dan parkeer je gratis.
De parkeergarage waar Janus over spreekt, is op de hoek van is op de hoek van de Orteliuskaai en de Sint Pietersvliet.

Maar dat zou wel eens een dure zaak kunnen worden, straatparkeren via app 4411 is een geriefje zoals ze hier zeggen. Je betaalt enkel je geparkeerde tijd, de app verwittigt indien ze zou vergeten af te melden en er komt maandelijks een afrekening. Makkelijk zat, je hoeft enkel maar te wippen enkele straten verder 🥳
 
If there's a use-case for an interactive map of SKW, would the pimps/macros be willing to share the actual pic of their girls exactly as is in the window? I could write a web app and have it running, but I wouldn't do it if it's only text-based. If they are willing to allow posting of the face value picture, I could do it.
I'm not gonna write an app if the intended users don't actually use it because it's lacking the most crucial info everyone looks for when searching the SKW.
 
Ambitious plan, but wouldn't it be better to ask the girls themselves?
Unfortunately for me personally it would probably not work, because right now I'm already in another country in Europe, and will probably only come back next year in Belgium.
Secondly it would be hard to approach a girl on getting a photo as a non-local. That's why I was trying to see if there's any pimp that frequent this website and would like to share the info to their SKW network (there's probably one, considering the fact when I walked there, I used to see pimps talking to each other in a friendly manner).

Best case scenario, if you guys tell me you might be able to get a consensual picture (just a picture of the girl on the window as you see when you browse, no need for any extravagant crap like complete naked stuff), I will develop the webapp and open it to contributions on github, so new data can be easily added, and even updated regularly. ( Will probably be angular and nodejs db, I'm more familiar in writing apps in angular. Might try in Blazor cause I'm currently learning the framework)

I'll be completely frank. For me, this app is gonna be completely pointless if there's no picture to match the description. I'd rather go browse on the street itself rather than try to read descriptions and have no face to match to it (yes everyone has their own tastes, it's not rocket science)
 
Unfortunately for me personally it would probably not work, because right now I'm already in another country in Europe, and will probably only come back next year in Belgium.
Secondly it would be hard to approach a girl on getting a photo as a non-local. That's why I was trying to see if there's any pimp that frequent this website and would like to share the info to their SKW network (there's probably one, considering the fact when I walked there, I used to see pimps talking to each other in a friendly manner).

Best case scenario, if you guys tell me you might be able to get a consensual picture (just a picture of the girl on the window as you see when you browse, no need for any extravagant crap like complete naked stuff), I will develop the webapp and open it to contributions on github, so new data can be easily added, and even updated regularly. ( Will probably be angular and nodejs db, I'm more familiar in writing apps in angular. Might try in Blazor cause I'm currently learning the framework)

I'll be completely frank. For me, this app is gonna be completely pointless if there's no picture to match the description. I'd rather go browse on the street itself rather than try to read descriptions and have no face to match to it (yes everyone has their own tastes, it's not rocket science)
By by🤢🤢
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan