Recensie Ploy, Mystique Thai Thai, Den Haag 3,73 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8640476-ploy
Totale kosten (in euro)
90
Vandaag voor het eerst bij deze mooie dame geweest. Ze was erg vriendelijk, vrolijk, beetje prettig gestoord (hou ik wel van) en ze heeft een prachtig lichaam. Silicone borsten hoeft van mij niet, maar ik vond het acceptabel.
Ik ben van plan om haar vaker te gaan bezoeken. Was zeer de moeite en het geld waard!

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8640476-ploy
Het is een leuke en hele mooie jonge vrouw dus bij een klik heb je volgens mij een mooie tijd. Maar Ploy is niet voor mij. Zou toch misschien nog wel eens terugkomen om aan het begin meteen extra's te bespreken want ze heeft wel een lichaam waar ik graag in zou willen zitten.

Vorige week inderdaad Ploy nog een kans gegeven om de extra's te checken en haar heerlijke lichaan in te mogen. Vraag daarnaar aan het begin en werd heel zakelijk beantwoord met ok en de prijs. Omdat de prijs voor andere mannen anders is noem ik die niet hier en in mijn recensie.
Na het douchen op de buik mogen gaan liggen en wat gewrijf mogen ervaren, soms zelfs wat tegen het harde aan. Zelf moeten vragen om b2b, maar ook hier sprong het spreekwoordelijke traantje in mijn ogen, ze gaat er kortstondig overheen met de siliconen (welke overigens prima gedaan waren, dat dan weer wel).
Begonnen met de massage, die ik vorige keer goed en stevig noemde en nog steeds vond. Voor mij niet tegen het harde aan, maar inderdaad echt niet erotisch en als je liever het gestreel hebt (met teasing) dat veel andere dames doen ben je hier niet aan het goede adres. Ik had wel weer zin in een stevige massage nu ik wist dat ik in haar mooie lichaampje zou eindigen. Die was wel precies hetzelfde als vorige keer dus denk dat iedereen hetzelfde krijgt. Volgens mij als je zachter of rustiger vraagt doet ze het wel, je kunt wel met dr praten.

Na omdraaien konden wij het wat ruwige aftrekken laten zitten van de vorige keer en lekker aan de slag. Likken mocht ik helaas niet van haar mooie kutje met mooie forse schaamlippen, als @TheLicker het wel nog mag heeft hij geluk, of is jouw opmerking uit het verleden? Die harde siliconenborsten kun je wel zoenen en likken, tepels zijn gelukkig wel zacht. Echt zoenen uiteraard niet, dat is bijna nooit bij MTT, maar ze pijpte me wel best lekker met condoom en ook niet te kort, had wat langer kunnen duren maar vroeg ik niet naar want wilde inmiddels ook wel in haar slanke mooie lichaampje.

Dus wat glijmiddel op de condoom, niet te overdreven veel, en dat is ook wel nodig want ze is behoorlijk strak. Echt genieten deed ze niet, was echt strak en gevoelig, dus ik was heel voorzichtig. Seks kon wel in meerdere standjes rustig en lekker klaargekomen in het condoom. Daarna nog hoofdmassage, die zit ook standaard erin, maar als je niet lekker vindt zou ik vooral meteen aan het begin overleggen.

Herhalingsgevaar, nu niet meer, moest toch te voorzichtig doen en mocht haar niet beffen waar ik wel naar uit keek. Volgende keer toch Lisa of Manauw weer, of Som voor alleen massage.

Terug
Bovenaan Onderaan