Captain_Koons
Vaste klant
Komt er wel een glimlachje tevoorschijn als je een flauwe grap maakt of houdt ze dan haar gezicht in de plooi?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is een leuke en hele mooie jonge vrouw dus bij een klik heb je volgens mij een mooie tijd. Maar Ploy is niet voor mij. Zou toch misschien nog wel eens terugkomen om aan het begin meteen extra's te bespreken want ze heeft wel een lichaam waar ik graag in zou willen zitten.
Begonnen met de massage, die ik vorige keer goed en stevig noemde en nog steeds vond. Voor mij niet tegen het harde aan, maar inderdaad echt niet erotisch en als je liever het gestreel hebt (met teasing) dat veel andere dames doen ben je hier niet aan het goede adres. Ik had wel weer zin in een stevige massage nu ik wist dat ik in haar mooie lichaampje zou eindigen. Die was wel precies hetzelfde als vorige keer dus denk dat iedereen hetzelfde krijgt. Volgens mij als je zachter of rustiger vraagt doet ze het wel, je kunt wel met dr praten.Na het douchen op de buik mogen gaan liggen en wat gewrijf mogen ervaren, soms zelfs wat tegen het harde aan. Zelf moeten vragen om b2b, maar ook hier sprong het spreekwoordelijke traantje in mijn ogen, ze gaat er kortstondig overheen met de siliconen (welke overigens prima gedaan waren, dat dan weer wel).
Ik heb het even nagekeken, de laatste keer was mei 2025. Toen zat ze even bij een andere salon in AMS.als @TheLicker het wel nog mag heeft hij geluk, of is jouw opmerking uit het verleden?