Recensie Polina, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 L 1e 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook ik ben recent bij haar geweest; ik was de laatste van die dag.
Dus mocht ik tijdens het (na afloop weer) aankleden toekijken terwijl ze bezig was haar normale kloffie aan te trekken; ze was blij dat ze eindelijk haar kousen uit/af kon doen.
Waarop ik zei "Waarom trek je ze dan niet eerder op de dag uit?" Haar antwoord "Dit vinden mannen mooi en je moet ze toch binnen lokken", haha.
Met dat lokken heeft ze volgens mij geen enkele moeite, ook al omdat ze een echt open blik heeft en het echt leuk lijkt te vinden om even met jou wat te gaan doen (of ze acteert goed, maar wat maakt het eigenlijk uit?), je ziet een prachtige dame naakt en ze zorgt voor opluchting, knipoog.

Het is inderdaad, maar dat kun je allemaal hiervoor lezen, een hele leuke, spontane kleine dame en (dus) ook een heerlijke date.
CIM doet ze volgens mij niet bij iedereen; en zoals ze zelf zei 'bij PZC (extra) voel ik het echt wel aankomen wanneer hij klaar gaat komen'.
Dus ik denk dat 'Stouterd' hiervoor op de één of andere wijze een streepje voor heeft bij haar. Dat na-zuigen/na-sabbelen zou ik ook wel eens willen ondergaan.

Maar samenvattend: ook ik ben echt wel tevreden hoor, voor het standaardtarief een heerlijke date gehad (reverse-cowgirl waarbij zij op haar voeten staat', dus een prachtig gezicht)!!!

Denk dat ik binnenkort maar weer eens een bezoekje ga brengen.
 
De ervaringen die ik heb met Polina (3 keer geweest) zijn ook alleen maar positief.
Ik vind het gewoon een lekkere dvp, die altijd haar afspraken nakomt voor een leuk prijsje en soms kan er wat meer.
 
Eens met Stouterd. Er wordt hier even door één schrijver in meerdere posts gescholden op een dame, en waar het allemaal op gebaseerd is, wij komen het niet te weten. Deze site is niet alleen voor juichrecensies maar als je iets negatiefs schrijft over een dame, leg dan tenminste voor iedereen begrijpelijk uit waarom je dat doet. Daar ontbreekt het hier volledig aan.

De dame in kwestie heb ik één keer bezocht, al enige tijd terug en destijds een recensie op de voorganger van deze site geschreven. Het bezoek en de dame heb ik als zeer positief ervaren en de recensie die ik toen heb geschreven was dat dus ook (ik heb er geen kopie van bewaard, anders had ik 'm hier geciteerd).
 
Hoe herken ik de dame, qua uiterlijk? Was van de week langs maar de dame die er stond stelde zich voor als aline. Ze was rond de 1,65 m en had zwart/ donkerhaar. En een erg slank maar lekker lichaam
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vaste klant bij Polina. Ze is een lieve meid. Een van de beste. Maar je moet haar wel met respect behandelen.
Ook ik ben vaste 'prik'
Ken haar al vanaf ze begon,
We zijn elkaar in al die tijd behoorlijk goed leren kennen.
Heel open en eerlijk.

Geen ochtend mens

Bulgaarse en al een tijdje in ons land.
 
Weet je of deze bulgaarse in Antwerpen en Geleen heeft gestaan?
Vele jaren geleden heb ik haar voor de eerste keer bezocht (had ook een recensie op hookers gezet). Ze vertelde mij toen dat ze in Antwerpen had gewerkt en daar anaal aanbood. Maar in Amsterdam had ze dat van de menukaart gehaald. Ik praat over 2015 of misschien eerder...
Den Haag bracht ze niet op in mijn herinnering. Dus op dat deel van je vraag moet ik je een antwoord schuldig blijven.
 
Vele jaren geleden heb ik haar voor de eerste keer bezocht (had ook een recensie op hookers gezet). Ze vertelde mij toen dat ze in Antwerpen had gewerkt en daar anaal aanbood. Maar in Amsterdam had ze dat van de menukaart gehaald. Ik praat over 2015 of misschien eerder...
Den Haag bracht ze niet op in mijn herinnering. Dus op dat deel van je vraag moet ik je een antwoord schuldig

Polina heeft alleen in Amsterdam gewerkt.
Vele jaren geleden heb ik haar voor de eerste keer bezocht (had ook een recensie op hookers gezet). Ze vertelde mij toen dat ze in Antwerpen had gewerkt en daar anaal aanbood. Maar in Amsterdam had ze dat van de menukaart gehaald. Ik praat over 2015 of misschien eerder...
Den Haag bracht ze niet op in mijn herinnering. Dus op dat deel van je vraag moet ik je een antwoord schuldig blijven.
Polina heeft sinds 2010 alleen in Amsterdam gewerkt.

Eerst heel even in het centrum.

Anaal is nooit bespreekbaar geweest
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de kade wat mij betreft de geilste dame. Meer dan de som der delen. Open, vrolijk en botergeil.

Kijkt je heel uitdagend aan tijdens het pijpen. Heeft een strak kutje. Lijkt het werk inderdaad echt leuk te vinden. Ze heeft interesse in haar klanten en maakt contact. Laat zich opwinden wanneer ze je aardig en aantrekkelijk vind.

Reactie op enkele discussiepunten in dit topic:

1. Anaal zat toen zij net begon zeker in haar aanbod. Inmiddels al jaren niet meer.
2. CIM of CIF doet ze niet standaard maar ze doet ook niet lastig wanneer de eerste straal toch op een onbedoelde plek landt.
 
Een extra compliment voor Polina.
De uiterst prettige, sociale manier waarop ze me helaas moest afwijzen was geweldig.
"I'm sorry darling, I'd love to meet you, but unfortunalty I have an appointment"
Compliment waard. Dame is extreem in trek.
En dankzij haar dus nu ook Chantal ontdekt :)
 
deze dame al een tijdje in het vizier maar nooit gespot achter het raam tot vandaag.
dame is in voor babbeltje en grapje. goed slank lichaam wel wat ouder dan ik dacht.
eerst lik masseren met olie en daarna goeie pmc sessie gehad. diep met veel spuug. daarna nog een standje gedaan en klaar was ik.
kom nog wel terug als ik haar tegen kom.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als je bij haar geen afspraak hebt gemaakt, is de kans inderdaad groot dat je lang kan wachten.
 
Polina is eveneens een van mijn favo's - bij haar heb ik mij tot nu toe slechts oraal laten verwennen, en dat doet zij als een van de beste in mijn beleving.

Als lurker las ik natuurlijk de berichten over haar, zodoende zocht ik haar ook op aan de Ruysdaelkade. Dit was ergens vorig jaar. Eerste keer dat ik haar aansprak werd meteen duidelijk dat zij ontzettend populair is: zij had een afspraak staan maar zij was vriendelijk genoeg om mij haar nummer te geven. Sindsdien app ik haar alvorens ik die kant op fiets en spreken we een tijd af.

Hele vriendelijke meid die mij op mijn gemak laat voelen.
 
Na alle lovende verhalen haar op een zaterdag middag bezocht. Ze herkende me nog van een aantal jaren terug toen ik haar bezocht. Heb dat bij een andere dame ook meegemaakt. Toch bijzonder hoe die dames kennelijk onthouden met wie ze het bed delen. Zelfs als dat tientallen mannen zijn.

Destijds vond ik het bezoek niet bijzonder maar hoopte dat ze haar pakket inmiddels aangepast had waardoor ze populair en geliefd is. Het duurde dan ook even voordat ze vrij aan het raam stond en ik de gelukkige was.

Alles bij elkaar was de beleving net zo nietszeggend als de vorige keer. Pijpen was aardig maar echt intens werd het niet. Polina is niet van de kinky sex. Ze vertelde juist voor een relaxte sessie te willen gaan nu ze ouder is.

De reden om een DVP te bezoeken is voor mij juist het opzoeken van de randen en nieuwe ervaringen op basis van alle geile sessies die de dame als pro heeft opgedaan.

Aan de vriendelijkheid lag het niet maar het was mij allemaal te vlak. Als het dan toch rustig aan moet zou ik richting GFE willen maar daar was ook geen sprake van.

Ik laat het bij 2 bezoekjes. Volgende keer weer het ruigere werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan