Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoor de recensies te checken, te kijken of ze zelf reageert, en videogesprekken aan te vragen. Dat is alles wat we konden doen. Dit filtert al een grote groep. Zelfs deze mensen hebben, denk ik, een tussenpersoon met een Europese bankrekening nodig om hun geld te storten. Hoe krijgen ze anders hun reistassen met contant geld door de luchthaven?Hoe weet jr dan dat iemand zelfstandig is?
Als ze zelfstandig zijn, kunnen ze evengoed illegaal bezig zijn. Dat is ook meestal zo. De meeste thuisontvangst is illegaal, een paar Nederlandse dames uitgezonderd.Door de recensies te checken, te kijken of ze zelf reageert, en videogesprekken aan te vragen. Dat is alles wat we konden doen. Dit filtert al een grote groep. Zelfs deze mensen hebben, denk ik, een tussenpersoon met een Europese bankrekening nodig om hun geld te storten. Hoe krijgen ze anders hun reistassen met contant geld door de luchthaven?
Ze checken ook op meerderjarigheid en bieden vaak hulp van maatschappelijk werk aan (wat de dames doorgaans afslaan).Meestal gaat het dan om te kijken of ze de benodigde formulieren hebben en vragen of ze niet onder dwang werkten.
Ook wordt gecontroleerd op drugs.
In dat geval gaat de tent dicht.
Geld storten ze deels via moneytransfer, vriendjes etc kunnen ze altijd buiten ons zicht hebbenDoor de recensies te checken, te kijken of ze zelf reageert, en videogesprekken aan te vragen. Dat is alles wat we konden doen. Dit filtert al een grote groep. Zelfs deze mensen hebben, denk ik, een tussenpersoon met een Europese bankrekening nodig om hun geld te storten. Hoe krijgen ze anders hun reistassen met contant geld door de luchthaven?