Politie tijdens bezoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom vermijd ik die met een boeker en uit Zuid-Amerika. Ik vind het prima om ze te benaderen als ze zelfstandig werken. Dat haalt de "fun" van de sessie weg. Bovendien hebben de meeste illegalen soms een uitkijkpost die in de buurt zit te roken. Of misschien vergis ik me.

Meerdere keren voorgevallen dat ik ingelicht werd door een dvp dat kort na mij een inval was. Een keer met 6 man en vrouwen. Een keer stuurde ze zelfs een foto vd politie die zich aan het grouperen waren om naar binnen te komen.
Meestal gaat het dan om te kijken of ze de benodigde formulieren hebben en vragen of ze niet onder dwang werkten.
Ook wordt gecontroleerd op drugs.
In dat geval gaat de tent dicht.

Hoe weet jr dan dat iemand zelfstandig is?
Door de recensies te checken, te kijken of ze zelf reageert, en videogesprekken aan te vragen. Dat is alles wat we konden doen. Dit filtert al een grote groep. Zelfs deze mensen hebben, denk ik, een tussenpersoon met een Europese bankrekening nodig om hun geld te storten. Hoe krijgen ze anders hun reistassen met contant geld door de luchthaven?

Door de recensies te checken, te kijken of ze zelf reageert, en videogesprekken aan te vragen. Dat is alles wat we konden doen. Dit filtert al een grote groep. Zelfs deze mensen hebben, denk ik, een tussenpersoon met een Europese bankrekening nodig om hun geld te storten. Hoe krijgen ze anders hun reistassen met contant geld door de luchthaven?
Als ze zelfstandig zijn, kunnen ze evengoed illegaal bezig zijn. Dat is ook meestal zo. De meeste thuisontvangst is illegaal, een paar Nederlandse dames uitgezonderd.
'Zelfstandig' is in deze een zeer betrekkelijk begrip. Dames uit Oost Europa en Latijns Amerika zijn in sterke mate afhankelijk van zeer schimmige organisaties die werkplek ed regelen. Die afhankelijkheid is eigenlijk niet te voorkomen.
Meestal gaat het dan om te kijken of ze de benodigde formulieren hebben en vragen of ze niet onder dwang werkten.
Ook wordt gecontroleerd op drugs.
In dat geval gaat de tent dicht.
Ze checken ook op meerderjarigheid en bieden vaak hulp van maatschappelijk werk aan (wat de dames doorgaans afslaan).
Maar het feit dat ze illegaal werken is al voldoende om de tent te sluiten, drugs zijn daarvoor niet eens nodig.

Geld storten ze deels via moneytransfer, vriendjes etc kunnen ze altijd buiten ons zicht hebben

Checken ze dan ook je telefoon? Als klant zijnde?
Lijkt mij vrij makkelijk op te rollen een prostituee, je hoeft alleen maar de locatie geschiedenis te bekijken.
Of een GPS tracker in haar jas ofzo
Waarschijnlijk alleen bij overlast

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan