[Poll] Homoseksuele Ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heb jij, heteroseksuele man, ooit één of meerdere homoseksuele ervaringen gehad?

  • Nee.

    Stemmen: 133 66,2%
  • Ja en het was fijn.

    Stemmen: 37 18,4%
  • Ja en het was niet fijn.

    Stemmen: 12 6,0%
  • Ja, meerdere ervaringen, die zowel fijn als niet fijn waren.

    Stemmen: 17 8,5%
  • Overige / Ik ben geen heteroseksuele man.

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    201
tsja, als je het niet ziet en je het niet door hebt is het geen duidelijk seksueel overschrijdend gedrag lijkt me. En lijkt me dus dat je iets tegen homoseksualiteit hebt of zo. Anders zie ik er geen logica in
Ah, dus omdat ik zelf geen homo ben, heb ik iets tegen homoseksualiteit? Wordt een leuke discussie zo.

Omdat ik het niet merk, wil dat nog niet zeggen dat het ok is. Ik ken een verhaal van een frituuruitbater die hondenbrokken in z'n stoofvlees verwerkte. Niemand die het doorhad, dat stoofvlees werd zelfs als het lekkerste van de streek bestempeld. Jij vindt dat blijkbaar ok? En kom niet aanhollen met voedselveiligheid, huisdierenvoeding is perfect geschikt voor menselijke consumptie.

Ik weet niet over welk peil jij het hebt, maar als ik seks zou hebben met een vrouw ik die heel aantrekkelijk zou vinden en later hoor dat ze is omgebouwd zou ik er hartelijk om moeten lachen. Goed geslaagde operatie. En het zou me er niet van weerhouden om terug te gaan.
Leuk voor jou. Ik ben geneigd om wat verder te kijken dan alleen het uiterlijk en dan kan ik me niet van de indruk ontdoen dat 80% van de transgenders eigenlijk gewoon - niet alleen biologisch - een man is en blijft. Verwarring omtrent de betekenis van het begrip gender (toegejuicht door de woke brigade), mentale problemen en/of (overduidelijk van toepassing op shemales) een soort seksualisatie van het eigen lichaam, enz hebben tot de ombouwing geleid, niet een echte transproblematiek - iets wat uiteraard wel degelijk bestaat (genderdysforie). Waarom zien al die shemales eruit als bimbo's? Omdat dat zo vrouwelijk is? Speciale definitie dan.

Moest ik overigens te maken krijgen met een "echte" transgender, dan zou ik genuanceerder reageren, maar dan nog zou ik zo'n date liever niet laten plaatsvinden. Ik wil 100% vrouw en dat kan zo iemand me gewoon niet geven (opvoeding, enz). En ja, ongetwijfeld bezoek ik wel eens een vrouwelijke dvp die wat mannelijks in zich draagt, maar dat is dan in principe van een andere gradatie.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij hebben alle shemales het chromosomenpaar XY. Dat zegt genoeg. Nee, geen mannen voor mij. Met of zonder valse tieten. Ik wil best een eind meegaan in het genderverhaal, maar biologisch blijft het een man, en dat stoot me als hetero af.
ik heb dat ook, het blijft uiteindelijk toch een man. Hoe mooi en sexy hij /zij er ook uitziet.
 
ik zie het in de bodybuilding/fitness wereld ook..
de laatste 15 jaar zijn er heel wat 'betere' spullen op de markt gekomen ,gasten staan tegenwoordig gortdroog op het podium bij een nationale wedstrijd met 120kilo..(zwaarder ook nog ,zeker in de US)
de dames vanaf fitness/bikini nemen ook echt vormen aan de laatste jaren die voorheen ongekend waren ..ik zal niet verder ingaan op de materie en welke soort chemie men toepast..maar dat is buitengewoon eng..insuline en al jast men er in
pasgeleden was ik op een doordeweekse avond voor de lol met een maat van me op 'zijn' sportschool een avondje trainen ,was daar zelf een paar jaar niet geweest ,en spreek hem niet wekelijks face to face..dus was het meer een mannenavondje..
komt op een gegeven moment een dame (zal haar naam niet noemen ,maar zit nationaal hoog dit jaar),bij ons staan omdat mijn maat ze goed kent..
stelt ze zich voor ..'Hi Richard ,alles chill?'.. de stem zat niet ver van Barry White af..
28-29 inch bovenbenen ,16 inch armen..geen tieten meer ..scherpe kaaklijn..
dat is dus ook door wekelijks 1000mg Test (en de rest) inmiddels ook een vent geworden..weet ook niet of dat terug te draaien is zoiets..
daar word ik ook zeker niet opgewonden van..
 
(over bodybuilding en anabolen slikker, en vrouwelijke bb)
28-29 inch bovenbenen ,16 inch armen..geen tieten meer ..scherpe kaaklijn..
dat is dus ook door wekelijks 1000mg Test (en de rest) inmiddels ook een vent geworden..weet ook niet of dat terug te draaien is zoiets..
daar word ik ook zeker niet opgewonden van..

Waarschijnlijk heeft 'ze' wel een enorme clit ;-)
 
Ah, dus omdat ik zelf geen homo ben, heb ik iets tegen homoseksualiteit? Wordt een leuke discussie zo.
dat heb ik niet gezegd en bedoel ik ook niet. Ik probeer jouw logica te volgen en dat lukt me niet. Dus probeer ik een andere verklaring te vinden en kan me niets anders bedenken dan dat het te maken heeft met een aversie tegen homoseksualiteit vanuit jou.


Mijn punt.. als je het niet hebt gezien en gemerkt.. waar maak je je druk om.
Die hondenvoedingkroketten zou ik ook net zo makkelijk eten.

De rest van je generalisaties laat ik maar voor wat het is, daar valt niet over te discussiëren als je met zo'n bril vol vooroordelen de wereld inkijkt.
Ik zou willen dat ik zoveel geld had dat ik je gratis met een heel stel profs naar bed liet gaan waarvan 1 een "omgebouwde" en jij het niet zou weten.
Open your mind man.... (tenminste ik neem aan dat jij een man bent?)
 
Laatst bewerkt:
(over bodybuilding en anabolen slikker, en vrouwelijke bb)


Waarschijnlijk heeft 'ze' wel een enorme clit ;-)
Zit er dik in ja..
Begon fijn even een paar opwarmsets vlakke bank te doen met 90 kilo.. Was zwaar zat zei ze,
Want der schouders deden nog pijn van het gisteren nek drukken met losse dumbbells ?
Zal waarschijnlijk ook inmiddels zelf olie verversen van haar auto..
Schuur vol met gereedschap..
Aan de deur staan bij een disco.. Noem maar op.. ?
 
Ik kan me verhalen herinneren van ramenbezoekers die pas ná het binnenkomen en ná het betalen er achter kwamen dat ze met een trans te maken hadden.
Dan ben je de lul en genaaid, maar dan anders dan je wenst.
Geld terug? Je weet toch hoe het werkt?
Ik moet eerlijk zeggen; toen de coronabepermingen net waren opgeheven deed ik een rondje op de Wallen. Zag Kelly van Big Brother daar ook aan het werk, in de rij met dames en niet bij shemales (leuke dames, beetje type bimbo's). Heb denk ik 5 rondjes gelopen en iedere keer was het gordijntje dicht. Maar denk niet dat die toeristen die haar hebben bezocht haar hebben herkend als 'omgebouwd'.
 
De rest van je generalisaties laat ik maar voor wat het is, daar valt niet over te discussiëren als je met zo'n bril vol vooroordelen de wereld inkijkt.
Ik zou willen dat ik zoveel geld had dat ik je gratis met een heel stel profs naar bed liet gaan waarvan 1 een "omgebouwde" en jij het niet zou weten.
Open your mind man.... (tenminste ik neem aan dat jij een man bent?)
Als je maar een beetje (zelfs gefundeerde) bedenkingen hebt bij heel het transgenderverhaal, dan ben je natuurlijk bekrompen en vol vooroordelen. Had niks anders dan dat standaard antwoord verwacht. We gaan het niet eens worden, zoveel is duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik graag gangbangs bezoek met vrouwelijk schoon, zie ik daar ook vele naakte mannen. Dat is toch net iets anders dan onder een douche bij een sportvereniging, aangezien in de sexclub de mannen met een stijve lopen te zwaaien. Dat is niet gebruikelijk onder de douche na het voetballen. Als ik homofoob zou zijn, zou ik dus niet deel (kunnen) nemen aan gangbangs, bang dat een man me aanraakte, bewust of onbewust.

Op mijn eerste gangbang nam Olga Love (bekend van MariskaX) mijn lul en die van een andere man tegelijkertijd in haar mondje. Onze lullen raakten elkaar dus aan. Ik had daar geen moeite mee en de andere man ook niet. Bij Salma de Nora beleefde ik mijn eerste dubbele penetratie. Ik zat in haar kutje, ze zat boven op me en toen schoof een ander zijn gigantisch grote en dikke pik ook in haar kutje. We neukten haar terwijl onze lullen elkaar raakten. Bij Myrthe maakte ik voor het eerst een sandwich mee. Ik zat in haar kontje terwijl een ander haar kutje neukte. Ondertussen pijpte ze en rukte ze aan allerlei lullen die ze aangeboden kreeg. Later op dat feestje zat ik in haar kutje terwijl een ander haar kontje neukte. Tijdens een gangbang werd ik heerlijk gepijpt door de Belgische Julie die voor een bukakke ging. Ik spoot haar mondje en gezichtje onder, waarna ze mijn lul liet ontsnappen aan haar lippen. Julie wordt altijd begeleid door een man die het zaad van haar gezichtje likt. Ze keek me heel verleidelijk aan en gebaarde of de man het zaad van mijn lul mocht likken. Ik kon geen weerstand bieden aan haar geile blik en hij nam enkele seconden mijn lul in zijn mond. Daar had ik geen moeite mee.
Zo herkenbaar en helemaal eens. Ik heb tijdens gangbangs ook vaak friendly fire meegemaakt of 'verdwaalde' handen gevoeld, zeker ook bij Mirthe, supergeil…
 
In de tijd dat ik nog een klein flevomannetje was - rond mijn twintigste - mocht ik voor volk, vaderland en europa, de democratie verdedigen in Duitsland. En daar stond ik dan in mijn schuttersputje, uitkijkend naar gore communisten om ze dood te schieten. Ik had toen een maat - die heeft de oorlog ook overleefd - en die maat was zeer aantrekkelijk. Op een avond zaten we samen aan een fles cognac die volledig opging. Hij zei me toen dat hij bisexueel was. Van het een kwam het ander en heeft hij eerst mij en daarna ik hem in de kont gepakt.
Of ik het lekker vond? Geen idee, had zoveel cognac op dat ik niet meer weet of het nu leuk, geil of iets anders was. Het is een eenmalige gebeurtenis geweest.
Heb via een andere site wel contact gehad met stellen waarvan hij bi was. En deze heren heb ik gepijpt. Nuchter. Dat was leuk en geil om te doen. Tegenwoordig wil ik wel een stapje verder, een pik in mijn kont. Alleen ik ben er nog niet helemaal klaar voor.
 
Geen ervaringen, alleen wel een keer bij een dvp op de kamer geweest ter vernedering van een andere man die bi was.
Was op een vrijdagavond laat ergens in 2012 in de rosse buurt van Essen. Een duitse blonde domina die ik al kende wenkte mij. Had niet zo'n zin aan haar, maar aan het raam vertelde ze dat ze een bi-klant had, maar er de hele avond nog geen bi-man was gekomen. Of ik daar behoefte aan had. Ik gelijk gezegd "Nee". Daarna deed ze een ander voorstel. Hij vond het ook wild als een andere man met haar bezig was en aangezien hij voor de hele avond had geboekt, maar er nog geen andere man was geweest hoefde ik slechts 50% van de prijs te betalen, de andere 50% betaalde die bi-klant van haar.

Aangekomen op de kamer zat die man in het hoekje van de kamer geblindoekt. Was een beetje onwennig en hem maar goedenavond gewenst.
50 euro betaald voor 30min (normaal 100 euro bij een domina) en kreeg een soft-erotische massage met tease/denial van de duitse blonde domina. Na 20min verluisterde ze in mij oor dat ik heel hard moest gillen als ik klaarkwam. Ik dus als een leeuw geschreeuwd en die bi-klant vond dat geweldig en nog steeds geblindoekt zittend in de hoek. Daarna mij aangekleed en hem bedankt dat hij de andere 50 euro voor mij heeft betaald.
 
Aangezien ik graag gangbangs bezoek met vrouwelijk schoon, zie ik daar ook vele naakte mannen. Dat is toch net iets anders dan onder een douche bij een sportvereniging, aangezien in de sexclub de mannen met een stijve lopen te zwaaien. Dat is niet gebruikelijk onder de douche na het voetballen. Als ik homofoob zou zijn, zou ik dus niet deel (kunnen) nemen aan gangbangs, bang dat een man me aanraakte, bewust of onbewust.

Op mijn eerste gangbang nam Olga Love (bekend van MariskaX) mijn lul en die van een andere man tegelijkertijd in haar mondje. Onze lullen raakten elkaar dus aan. Ik had daar geen moeite mee en de andere man ook niet. Bij Salma de Nora beleefde ik mijn eerste dubbele penetratie. Ik zat in haar kutje, ze zat boven op me en toen schoof een ander zijn gigantisch grote en dikke pik ook in haar kutje. We neukten haar terwijl onze lullen elkaar raakten. Bij Myrthe maakte ik voor het eerst een sandwich mee. Ik zat in haar kontje terwijl een ander haar kutje neukte. Ondertussen pijpte ze en rukte ze aan allerlei lullen die ze aangeboden kreeg. Later op dat feestje zat ik in haar kutje terwijl een ander haar kontje neukte. Tijdens een gangbang werd ik heerlijk gepijpt door de Belgische Julie die voor een bukakke ging. Ik spoot haar mondje en gezichtje onder, waarna ze mijn lul liet ontsnappen aan haar lippen. Julie wordt altijd begeleid door een man die het zaad van haar gezichtje likt. Ze keek me heel verleidelijk aan en gebaarde of de man het zaad van mijn lul mocht likken. Ik kon geen weerstand bieden aan haar geile blik en hij nam enkele seconden mijn lul in zijn mond. Daar had ik geen moeite mee.
klinkt als een geile gb. nooit advertenties van gezien.
Ik baal ervan hoe verlegen ik hiermee ben. Laatst op een gb was ik een dame mission aan het neuken, en ondertussen zuigde ze aan de zak van een ander, en hij zat zich druk af te trekken voor mijn neus. Ik hoopte zo op friendly fire, en wilde zijn pik in mijn mond nemen,, maar durfde niet.
 
klinkt als een geile gb. nooit advertenties van gezien.
Ik baal ervan hoe verlegen ik hiermee ben. Laatst op een gb was ik een dame mission aan het neuken, en ondertussen zuigde ze aan de zak van een ander, en hij zat zich druk af te trekken voor mijn neus. Ik hoopte zo op friendly fire, en wilde zijn pik in mijn mond nemen,, maar durfde niet.
Dan is het maar de vraag of de andere daar ook op zit te wachten, als, luister als ,ik naar een gb ga zit ik er niet op te wachten dat er ineens een manspersoon aan Bassie hangt, ik zou dit dus eerst wel even overleggen, anders zou je zo maar een onvriendelijke situatie kunnen krijgen.
 
Toen ik nog zo lang wandelde, deed ik mee aan een GB. De ruimte was nog al schaars verlicht. De dame die ik in missio aan het neuken was was goed voorzien ter hoogte van de borststreek. En terwijl ik dus de dame lag te rampetampen, kwamen er een paar heren bij staan die gepijpt/getrokken enzo werden door de GB slet. Ondertussen wilde ik haar tiet zuigen en ik dus mijn mond om haar grote tepel gelegd en aan de tietzuig begonnen. Ik denk, raar smaakje die tiet. Op dat moment vraagt een van de heren aan mij, als ik klaar ben met zuigen, hij zijn vinger dan terug mag krijgen.
Ik had in het donker niet gezien dat hij haar tiet te pakken had. Voor mij geen GB meer. :D :D
 
klinkt als een geile gb. nooit advertenties van gezien.
Ik baal ervan hoe verlegen ik hiermee ben. Laatst op een gb was ik een dame mission aan het neuken, en ondertussen zuigde ze aan de zak van een ander, en hij zat zich druk af te trekken voor mijn neus. Ik hoopte zo op friendly fire, en wilde zijn pik in mijn mond nemen,, maar durfde niet.
Heel geil inderdaad, ik kan me ook voorstellen dat hij zich niet voor niks vlak voor jouw gezicht aftrok…
 
Een vraag die in de discussie met transsexuelen bij mij op komt, is of die mannen die zich niet kunnen voorstellen sex te hebben met een trans vrouw, omdat ze xy chomosomen heeft, wel sex zouden hebben met een trans man die xx chromosomen heeft. Ik heb sex gehad met hele mooie transdames die zich zeker kunnen meten met de top 5% mooiste natuurlijke vrouwen. Ik beschouw een trans als een vrouw, zelfs als ze nog een schwanz heeft. Sommigen zie ik als mannen met tieten, daar sta ik minder voor open.
 
Een vraag die in de discussie met transsexuelen bij mij op komt, is of die mannen die zich niet kunnen voorstellen sex te hebben met een trans vrouw, omdat ze xy chomosomen heeft, wel sex zouden hebben met een trans man die xx chromosomen heeft.
Mijn antwoord: ja. Moet het allemaal wel een beetje aankijkbaar zijn natuurlijk. En daar zal vaak het schoentje knellen.
 
Laatst bewerkt:
klinkt als een geile gb. nooit advertenties van gezien.
Ik baal ervan hoe verlegen ik hiermee ben. Laatst op een gb was ik een dame mission aan het neuken, en ondertussen zuigde ze aan de zak van een ander, en hij zat zich druk af te trekken voor mijn neus. Ik hoopte zo op friendly fire, en wilde zijn pik in mijn mond nemen,, maar durfde niet.
Er worden vele gangbangs gehouden, op sexjobs, kinky en vele sites vind je advertenties. Dus dat kan het probleem niet zijn. Maar de vraag is of je op zo`n feestje tot een bisexuele handeling komt. Het antwoord zal in het merendeel van de gevallen negatief zijn. De mannen komen er om de vrouwen te neuken, niet om met andere mannen sex te hebben. Alleen bij Julie was er voor mijn gevoel sprake van "man-man"-sex, toen hij mijn lul in zijn mond nam nadat ik haar mondje vol had mogen spuiten. Bij Salma, Olga en Myrthe is het voor mij "man-vrouw"-sex waarbij de vrouw het met twee mannen tegelijkertijd doet. De mannen doen het dan niet met elkaar.

Julie heb ik vaker ontmoet op de maandelijkse gangbangfeestjes in Susteren bij parenclub Devils en Angels. Daar was ze altijd onderdeel van de meidengroep die ons verwenden tijdens de Vegas & Friends-gangbangs. Nu is daar maandelijks een gangbang waarbij de samenstelling rouleert. Afgelopen donderdag was Olga Love aangekondigd. Je kan het zomaar meemaken......

Verder lijkt het er op dat je graag een sexuele ervaring wil met een man. Daar zijn genoeg mogelijkheden voor. Je kunt op internet zoeken naar mannen die er voor in zijn, bepaalde locaties opzoeken of een bisexuele koppeltje zoeken. Een beetje jezelf inlezen en zoeken, en je vindt het. Wees niet verlegen, overwin de schroom en je leeft maar één keer! Als dat is wat je wil, ga het dan ervaren.
 
klinkt als een geile gb. nooit advertenties van gezien.
Ik baal ervan hoe verlegen ik hiermee ben. Laatst op een gb was ik een dame mission aan het neuken, en ondertussen zuigde ze aan de zak van een ander, en hij zat zich druk af te trekken voor mijn neus. Ik hoopte zo op friendly fire, en wilde zijn pik in mijn mond nemen,, maar durfde niet.
Je kunt ook je tong uitsteken of je mond open doen als signaal dat je ervoor open staat dat hij z'n pik in je mond stopt of zich over je tong leegspuit
 
Er worden vele gangbangs gehouden, op sexjobs, kinky en vele sites vind je advertenties. Dus dat kan het probleem niet zijn. Maar de vraag is of je op zo`n feestje tot een bisexuele handeling komt. Het antwoord zal in het merendeel van de gevallen negatief zijn. De mannen komen er om de vrouwen te neuken, niet om met andere mannen sex te hebben. Alleen bij Julie was er voor mijn gevoel sprake van "man-man"-sex, toen hij mijn lul in zijn mond nam nadat ik haar mondje vol had mogen spuiten. Bij Salma, Olga en Myrthe is het voor mij "man-vrouw"-sex waarbij de vrouw het met twee mannen tegelijkertijd doet. De mannen doen het dan niet met elkaar.

Julie heb ik vaker ontmoet op de maandelijkse gangbangfeestjes in Susteren bij parenclub Devils en Angels. Daar was ze altijd onderdeel van de meidengroep die ons verwenden tijdens de Vegas & Friends-gangbangs. Nu is daar maandelijks een gangbang waarbij de samenstelling rouleert. Afgelopen donderdag was Olga Love aangekondigd. Je kan het zomaar meemaken......

Verder lijkt het er op dat je graag een sexuele ervaring wil met een man. Daar zijn genoeg mogelijkheden voor. Je kunt op internet zoeken naar mannen die er voor in zijn, bepaalde locaties opzoeken of een bisexuele koppeltje zoeken. Een beetje jezelf inlezen en zoeken, en je vindt het. Wees niet verlegen, overwin de schroom en je leeft maar één keer! Als dat is wat je wil, ga het dan ervaren.
Heb bij Mirthe ook wel man-man contact gehad. Vindt zij juist heerlijk weet ik uit zeer betrouwbare bron…
 
Zoiets nog niet meegemaakt, denk dat zoiets dus ook niet gebeurd bij mij. Ik denk dat ik ( ook oudere man ), verrekte hard onder zijn zaakje schop , om de simpele reden ik van zulke dingen niet gediend ben.

Je mag de pol nog uitbreiden met shemale's , is in principe ook een homo ervaring, maar dan anders.

Dus om je vraag te beantwoorden, homo ervaring nee, shemale ervaring genoeg. :rolleyes:
Bassie je moet jezelf niet voorliegen een Shemale is een man dus het is wel degelijk een homo ervaring.
 
Goedemiddag,

Weet niet of andere mannen er ook wel eens over nadenken maar hij lijkt me wel geil om een keer een man te pijpen en anale seks te hebben (geven en nemen). Ik heb dat beide nog nooit gedaan.

Ik heb geen ervaring daarmee en voel me 100% hetero (ik moet niet aan zoenen denken!).

Zijn er meer hetero mannen die hier wel eens over fantaseren of krijg ik dan het stempel bi- of homo?
 
Goedemiddag,

Weet niet of andere mannen er ook wel eens over nadenken maar hij lijkt me wel geil om een keer een man te pijpen en anale seks te hebben (geven en nemen). Ik heb dat beide nog nooit gedaan.

Ik heb geen ervaring daarmee en voel me 100% hetero (ik moet niet aan zoenen denken!).

Zijn er meer hetero mannen die hier wel eens over fantaseren of krijg ik dan het stempel bi- of homo?
Zeker ook al over gefantaseerd maar de stap nog niet durven zetten
 
Als kind wss ik met mijn beste vrienden regelmatig tijdens slaapfeestjes op een seksuele ontdekkingstocht.

Vervolgens als tiener een keer een massage via Social Deal geregeld zonder bijbedoeling. Mannen hebben vaak meer kracht waardoor ik nu nog altijd voor een 'echte' massage kies voor een man.
Toen de masseur zich richtte op m'n bovenbenen raakte ik opgewonden. Ik was op die leeftijd en al snel onder de indruk van welke aandacht dan ook. Uiteindelijk niets gebeurd, behalve wat korte aanrakingen, maar mijn interesse was gewekt. Uiteindelijk zo'n 3 jaar geleden de stoute schoenen aangetrokken en een massage geboekt waarbij ik wist wat de mogelijkheden waren en hier op ontdekkingstocht gegaan. Leuke ervaring, maar niet tot een hoogtepunt kunnen komen. Ik vond het wel heel leuk om de ander tot een handmatig hoogtepunt te brengen.
Dit laatste doe ik nu nog op sommige momenten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan