Recensie Pomme, Brussel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JCMAREE

Newbie
6
18/04/25
3
2
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/photos-plus-en-ligne-momentanement.html
Totale kosten (in euro)
150
Na lang zoeken heb ik besloten om "Pomme" een bezoekje te brengen ergens in Schaarbeek dicht bij het Josaphatpark.
Je gaat binnen via de garage... en je komt in een klein kamertje, en eerlijk gezeg het is niet "de gezellige" kamer. Schril contrast met de jonge vrouw die me ontving.... en ja ze spreekt Nederlands!!! Ze klonk heel sympathiek, maar blijkbaar was er toch ergens een vijs los!
Er is een douche... maar die was verstopt. Er is een WC maar zonder licht.... Ze had wel vochtige doekjes .....
Ze heeft een heel mooi lichaam wel met fake borsten. Ze danst en ze kan je teasen, ze was heel proper op zich, ook haar poesje.... ze heeft mij gepijpt met hoofd aan mijn piemel en de voeten in de lucht... waarlijk....
Ze drong aan om anaal te doen maar dat is zo mijn ding niet.... verder heerlijke seks gehad... beffen en pijpen waren heerlijk. En ze laat je niet zo maar gaan wanneer je gespoten had, neen er was nog een tweede ronde.
Prijs 150 euro.
Normaal gezien zou ik niet gebleven zijn gezien de toestand van haar kamer en douche, maar ze is sympathiek met een hoek af en ze praat wel veel.
Ik ga misschien wel bij haar terug in de hoop dat ze ofwel een andere kamer heeft of dat ze heeft opgeruimd

Terug
Bovenaan Onderaan