WHEM Pon Wanphen Wuustwezel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blacktiger

Wandelaar
38
15/11/22
18
5
Ik fietste vorige week door een naburig dorp en zag twee Aziatische mooie vrouwen een huis binnen gaan. Ze lachte en riepen iets, maar dat heb ik niet kunnen verstaan. Nadien ben ik terug gereden om het juiste adres te weten en toen ik het opzocht kwam ik uit bij dit massagesalon. Ze hebben geen website en je vind er bijna geen info over terug.
Heeft hier iemand ervaring mee ?

Ik fietste vorige week door een naburig dorp en zag twee Aziatische mooie vrouwen een huis binnen gaan. Ze lachte en riepen iets, maar dat heb ik niet kunnen verstaan. Nadien ben ik terug gereden om het juiste adres te weten en toen ik het opzocht kwam ik uit bij dit massagesalon. Ze hebben geen website en je vind er bijna geen info over terug.
Heeft hier iemand ervaring mee ?
was dit in Gooreind :unsure: waar vroeger een salon zat

gevonden,was vroeger ook een salon op dit adres,dame ziet er niet verkeerd uit :cool: misschien toch eens binnen kort proberen

Ik ben vandaag geweest.
Dame lijkt niet op de foto
Afspraak was snel en eenvoudig gemaakt.
Dame zag er wel goed uit mooi lichaam. Ze ging niet geheel bloot hield haar string aan.
Massage was niet veel.
Wat gewrijf en teasen was heel matig. Had voor 60minuten geboekt. 45 minuten wrijven op rug en benen toen omdraaien daarna gelijk handmatig naar hoogtepunt gewerkt. 55minuten en klaar was het.
gevraagd om extra's maar dat werd niet gedaan. Dus was de 100e zeker niet waard deze keer.
Dus niet voor herhaling voor mij.

Ik ben vandaag geweest.
Dame lijkt niet op de foto
Afspraak was snel en eenvoudig gemaakt.
Dame zag er wel goed uit mooi lichaam. Ze ging niet geheel bloot hield haar string aan.
Massage was niet veel.
Wat gewrijf en teasen was heel matig. Had voor 60minuten geboekt. 45 minuten wrijven op rug en benen toen omdraaien daarna gelijk handmatig naar hoogtepunt gewerkt. 55minuten en klaar was het.
gevraagd om extra's maar dat werd niet gedaan. Dus was de 100e zeker niet waard deze keer.
Dus niet voor herhaling voor mij.
Ik vreesde er al voor, spijtig anders had ik een adresje dicht bij huis.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan