Poppers als beginner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de meerderheid van de mensen is seks een genotsmiddel. Als een vuist in je reet niet zo fijn aanvoelt, blijf ik het erg vreemd vinden dat je eerst 'wat anders' gaat gebruiken om pijn en ongemak te kunnen transformeren in genot door je ziel wat te verdoven. Je zou ook gewoon seks kunnen hebben zoals de natuur het bedoelde. Misschien snapt Joke er dus net wél iets van...

Toch altijd fijn dat er mensen zijn die willen bepalen wat een ander doet.
Conclusie 2 het is lekker maar wel behoorlijke troep als het dwars door een plasticflesje ademt en je lak aantast, en dat stoppen we maar wat graag in onze neus.

+Stoffen die waarschijnlijk uit het materiaal mengen met de poppers
Dat verklaart ook wel waarom bijvoorbeeld highrise vroeger in de glazen potjes langer houdbaar was, dan nu in de plastic flesjes.

Ik gebruik het overigens al een lange tijd niet meer.

Laatst bewerkt:
Toch altijd fijn dat er mensen zijn die willen bepalen wat een ander doet.
Als je die zin nog eens verdraait, staat hij terug in de juiste betekenis...

Is het niet zo, als je op een forum over zo'n topic als dit zit te lezen, dat mensen er dan hun mening over zeggen + dat er ook vaak gewoon wetenschappelijk vaststaande dingen over gezegd worden. Natuurlijk wil je enkel horen wat in je kraam past. Kan ik wel begrijpen.

Er is niet gevraagd om wetenschappelijk vaststaande dingen. Er is gevraagd om een mening welke poppers fijn zijn en of het lekker is bij het masturberen.

Verder wat BMW-Guy zegt, inclusief zijn laatste zin

Terug
Bovenaan Onderaan