Poppers tijdens sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 653

Stamgast
Forumpionier
651
05/07/21
1.012
38
Ik heb jarenlang poppers gebruikt tijdens dvp bezoek.
Er wordt gezegd dat het niet verslavend is, maar er is wel een soort afhankelijkheid.

Eerste jaren van wandelen nooit gebruikt, kende het geeneens. Had een vaste hollandse dame tussen 2001 en 2006 en die bood het een keer aan. Echter daarna kreeg ik van haar te horen dat ik er vreemd op reageerde en het beter niet kon gebruiken.

Kwam weer met poppers in aanraking in 2009 in de rosse buurt van Essen waar veel kinky/domina's werkten. Hier hadden de dames de betere poppers en door de poppers megasessies gehad.
In 2010 probleem. Een duitse domina had een watje poppers een minuut lang in mijn neus gestopt. Week erop was het hele vel van mijn neus en allerlei wondjes. Kon mij niet op het werk vertonen. Hetzelfde jaar liet een dvp het flesje poppers uit haar hand vallen op mijn buik. Weken lang een brandvlek op mijn buik gehad, gelukkig geen littekens aan overgehouden.

Jaren erop had ik soms last na gebruik van poppers dat ik de dag erop kortademig voor 1 a 2 dagen was, meestal oude poppers bij gewone dvp's die het flesje al veel te lang op de kamer hadden staan. Soms werd ik na gebruik snachts wakker van kortademigheid en daardoor dan na dvp bezoek maar 3 a 4 uur slaap.

Door corona 1,5 jaar geen poppers meer gebruikt. Wel een keer online besteld bij een nederlandse sexshop, goede poppers, maar voor thuisgebruik vind ik het niets. Moet die rush toch bij een dvp hebben.

Vlak voor corona en momenteel ook bezoek ik meer prive-huizen waar de dames geen poppers hebben. Aan de ene kant lijkt de sex nu wat nuchtere.
Echter afgelopen vrijdag topsessie gehad zonder poppers en climax voelde hetzelfde, alleen nu zonder poppers. Nu ik er over nadenk zorgde die poppers ervoor dat ik veel middelmatige bezoekjes toch goed vond, omdat je half gedrogeerd was en het dus mooier leek dan het in werkelijkheid was.
Afgelopen vrijdag de realiteit gezien als een dvp je echt een topsessie geeft je dit spul helemaal niet nodig hebt en ook nog beter voor je gezondheid. Ik ben dus voornemens om nooit meer poppers te nemen. Wordt ook ouder en dat spul zorgde toch voor wat gezondheidsklachten, terwijl ik verder kerngezond ben.
 
Ik kreeg het ooit aangeboden door een dvp in Gent. Ik kende het niet. Ze wou me ontspannen om voor mij iets nieuws te ontdekken. Anale sex met dildo's. Nadien mocht ik haar anaal neuken. Dat was de deal. Ze liet er mij aan snuiven maar ik voelde totaal geen effect. Niet ontspannen, geen rush, niks.
 
Ik kreeg het ooit aangeboden door een dvp in Gent. Ik kende het niet. Ze wou me ontspannen om voor mij iets nieuws te ontdekken. Anale sex met dildo's. Nadien mocht ik haar anaal neuken. Dat was de deal. Ze liet er mij aan snuiven maar ik voelde totaal geen effect. Niet ontspannen, geen rush, niks.
Dan denk ik toch dat je niet aan het goede spul hebt gesnoven. Ikzelf koop wel eens wat , Amsterdam speciale leer reiniger, en als je daar een flinke tuig van neemt voel je wel zeker wat, tinteling, warmhoofd, om maar iets te noemen, dit na 10-15 sec, en is dan ook zo weer weg, maar werkt op de gladde spieren nog even door schijnt het. Ik weet wel als je het neemt vlak voor het klaarkomen dat je dit intenser ervaart, dit is mijn menig hierover.

Wel ben ik erachter dat niet elk flesje dezelfde werking heeft, er zit onderling nogal wat verschil in, en langer als een week open is de werking ook minder, het advies is dan om deze in de koeling te bewaren, en voor gebruik eruit te halen, de vloeistof verdampt alleen op kamertemperatuur.
 
Dan denk ik toch dat je niet aan het goede spul hebt gesnoven. Ikzelf koop wel eens wat , Amsterdam speciale leer reiniger, en als je daar een flinke tuig van neemt voel je wel zeker wat, tinteling, warmhoofd, om maar iets te noemen, dit na 10-15 sec, en is dan ook zo weer weg, maar werkt op de gladde spieren nog even door schijnt het. Ik weet wel als je het neemt vlak voor het klaarkomen dat je dit intenser ervaart, dit is mijn menig hierover.

Wel ben ik erachter dat niet elk flesje dezelfde werking heeft, er zit onderling nogal wat verschil in, en langer als een week open is de werking ook minder, het advies is dan om deze in de koeling te bewaren, en voor gebruik eruit te halen, de vloeistof verdampt alleen op kamertemperatuur.
Thanks. Ik kreeg het aangeboden. Wist totaal niet wat het was.
Had ik geweten wat het is dan had ik sowieso geweigerd. Drugs en alles daarrond, hou ik me ver van.
1 verslaving is voldoende ?
 
Thanks. Ik kreeg het aangeboden. Wist totaal niet wat het was.
Had ik geweten wat het is dan had ik sowieso geweigerd. Drugs en alles daarrond, hou ik me ver van.
1 verslaving is voldoende ?
Aan poppers zit geen verslaving aan vast, je gebruikt het , en klaar, wil je nog een keer, gebruik je het nog een keer, ik betaal iets van 10 euro voor een flesje, en daar kun je zelf regelmatig in een roes brengen , je moet stevig doorsnuiven wil je dit in 14 dagen opsnuiven. Ik rook niet maar een pakje sigaretten gaat er ook in een dag door, dus de geldelijke schade kan wel geleden worden denk ik.
 
Naast de Rush die ik van poppers krijg is het ook een handig hulpmiddel om nog een keer klaar te kunnen komen. Ook voelen de orgasmes veel heftiger.
 
Ook voelen de orgasmes veel heftiger.
Dit was zeker een belangrijke factor, dat het orgasme heftiger is en je daarna nog even aan het bijkomen bent van de rush.

Vooral de bizarreladies/kinky dames boden het mij aan toen ik nog niet gebruikte. Als je dan hun laarzen moet likken heb je het zonder na een minuut wel gezien. Met poppers op ben je helemaal gefocust, en je blijft maar doorgaan met het likken van hun laarzen.
Verder bijkomend effect was als een dame haar borsten strak in een laktopje had, het met poppers op het leek of haar borsten bijna uit dat laktopje explodeerden. Gewoon het hele beeld om je heen werd opwindender.
Echter paar keer wat ik al beschreef zulke nadelen van poppers gehad (kortademigheid dag erna en kapot neusvel), dat dit eigenlijk niet opweegt tegen die korte rush.
 
Aan poppers zit geen verslaving aan vast, je gebruikt het , en klaar, wil je nog een keer, gebruik je het nog een keer, ik betaal iets van 10 euro voor een flesje, en daar kun je zelf regelmatig in een roes brengen , je moet stevig doorsnuiven wil je dit in 14 dagen opsnuiven. Ik rook niet maar een pakje sigaretten gaat er ook in een dag door, dus de geldelijke schade kan wel geleden worden denk ik.
Geld is een ding.
Het gezondheidsrisico (inclusief bv. hersenen aandoeningen) is een ander ding. Ik weet niet, of elke gebruiker zich daarvan bewust is.
 
Gebruik het eigenlijk altijd bij bezoek aan een dame. Ik word er zo geil van. Heerlijk. Al moet ik wel voorzichtig aan doen. Het thuisfront vond dat ik zulke blauwe lippen had. Tot een paar keer toe. Iets te veel genomen. Maar nogmaals: ZALIG. Vooral bij edging.
 
Gebruik het eigenlijk altijd bij bezoek aan een dame. Ik word er zo geil van. Heerlijk. Al moet ik wel voorzichtig aan doen. Het thuisfront vond dat ik zulke blauwe lippen had. Tot een paar keer toe. Iets te veel genomen. Maar nogmaals: ZALIG. Vooral bij edging.
Precies, het gaat om het moment, rokers blijven het ook gewoon doen. Net zoals gezegd, het geeft net dat beetje meer, en daar doen we het voor.
 
Sinds de eerste afspraak bij de dvp waar ik maandelijks naar toe ga ben ik bekend met poppers. In een aantal merken zit een vluchtige stof die bij mij niet lekker valt (dag erna migraine), maar ik heb dat uitgezocht en ik gebruik nu telkens dezelfde met enkel de zalige rush. Het zal wel bucht zijn maar wat mij betreft YOLO !!! Elk bezoek volle bak zodat ik nog harder kan gaan.
 
Ik probeer nu niet meer te gebruiken, maar vlak voor corona 2x online besteld op de volgende site:

Deze beviel mij goed (bij 5 potjes krijg je korting):
rush_eu_10ml.jpg

Vaak in de rosse buurten kom je veel van dat namaak rush tegen, eigenlijk gewoon rotzooi. Dat gaf ook de meeste ellende achteraf of ze hadden het potje simpelweg te lang geopend liggen.
 
Een keer iemand poppers zien gebruiken. Ene Cristina uit Kampen, toen ik anaal wou. Hielp dr ontspannen geloof ik. Sprak amper Engels dus echt duidelijk werd het niet wat ze wou.

Werd mij ook aangeboden, maar nee, hoef die prut niet.
 
Staan er hopen onder 'wap dates' op SJ. Doen niet per se allemaal poppers natuurlijk maar het is toch een laagdrempelige drug. In mijn ervaring doen meer dames wel dan niet drugs, en willen ze dat best tijdens een date doen, maar dikwijls niet tijdens een eerste date - en dar snap ik ook. Dus eerst 1 of 2 'normale' dates, voel je snel genoeg aan of ze er voor open staan.

Verder voelt het voor vrouwen, zoals ik begrijp, hetzelfde als voor mannen. Dus ja sommigen worden erg flink geil van, maar het duurt maar enkele minuten, dus als het je daar om gaat, misschien beter op zoek naar andere wap dates.
 
Ik probeerde een dame anaal te nemen maar hij paste maar niet in toen zei de dame wacht ze ging de kamer uit en kwam weer terug met een klein flesje ik zei wat is dat ze vertelde me poppers zodat je me makkelijker anaal kan nemen. Ze begon te snuiven en werd ineens wild en erg geil Ik heb haar heerlijk anaal genomen en ze kon er geen genoeg van krijgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan