Poppers tijdens sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ingredienten checken, ps verschil in poppers merk je zelf ook direct bij gebruik. Ik gebruik maar 1 soort die voor mij goed is zonder bijwerkingen, wanneer iets goed is waarom andere soorten proberen? Zelfde doe ik met erectiepillen. Dingen in leven simpel en logisch houden...
 
En hoe onderscheid je de troep van de goeie bij het uitkijken?

Zoals bij andere dingen die je koopt - niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, jezelf goed informeren door verschillende bronnen te lezen en te begrijpen zodat je de verschillende soorten poppers kent en je weet waar je op moet letten bij het kopen, kopen van bedrijven met lange/goede reputaties, voorzichtig soorten/merken proberen en als het je bevalt daar bij blijven.
 
Ik ben blij dat ik er vanaf ben,je krijgt bij regelmatig gebruik veel bijwerkingen.
Ik.kreeg keelontsteking, longontsteking en ben net op tijd gestopt voor blijvende copd.
1 keer kan geen kwijt,maar het is meer geestelijk verslavend,je denkt dat je zonder niet kan,betere ervaring hebt,krijgt.

Maar eigenlijk zoalsmetalle soorten drugs,is de drugs,poppers je goede ervaring.
Ik gebruik al ff niet meer en eigenlijk bezoek ik de dvps ook veel minder nu,ze missen me al,althans ahaha

Ben blij dat ik er vanaf,geestelijk verslavend en zeer slecht voor je longen
Is inmiddels 25 jaar geleden, maar je kon het toen gewoon in de winkel kopen (Powerhouse Nijmegen), via internet zou destijds trouwens tamelijk lastig zijn geweest😂.
Het flesje lekte en ik heb toen van een fietsbinnenband pakkinkje gesneden voor het dopje. Rubber was een dag later half opgelost.. Vluchtige chemicalieen zijn meestal niet erg gezond.
Als je echt een Poppers-hit wil: doop een sigaret in de Poppers en neem daar een paar hijsen van....WOW...
Ik was deze troep eigenlijk vergeten, maar ga denk ik toch maar eens een flesje bestellen🙉🤪 🤯😶‍🌫️🙂.
 
Verlagend? Ik dacht andersom eigenlijk omdat bloedvaten dan verwijden. Maar als t lichaam dit niet compenseerde klinkt t logisch dat bloeddruk daalt, wat idd erg gevaarlijk kan zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan