Portemonnee groter maar ook kieskeuriger

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wacht ff...🤔

Ik snap het niet

Is het dan, en zijn er dan mannen, die het respectvoller vinden om, terwijl je voelt dat je niet haar type bent, beter om geld af te tikken en 'door' te gaan om het kwakje maar te kunnen dumpen...

oh nee, natuurlijk dat verkopen als dat in ieder geval ze niet voor niets komt, maar voelbaar voor geld haar natuur voorbij gaat??
Is dat respectvoller?

Ps. Ik vraag dit voor een vriend😏

Inderdaad je snapt het niet.

Laatste tijd heb ik ook wel wat meer negatieve ervaringen bij de ramen in Groningen. Vaste dames die steeds luier lijken te worden, rare opmerkingen etc....

Ik had altijd heel positieve ervaringen met 1 dame, had een afspraak met haar. Laatste keer kreeg ik ineens een hand ertussen, vingers eromheen. Dat deed ze eerder nooit.....
Voor mij was het toen wel klaar. Het Roemeense circus van vriendinnen daar sla ik voortaan wel over.

Helemaal mee eens!
Maar... het blijft natuurlijk wel lichamelijke 'inzet'... op een ietwat bijzondere wijze...
De lichamelijke inzet is er zeker en vast, nest zoals bij iedereen die werkt voor geld, op welke wijze dan ook. Een ietwat bijzondere wijze, tja, kan kan je ook zeggen van mensen die bepaalde andere, niet zo gemakkelijke jobs doen.

Vermoedelijk is de uitdrukking 'haar lichaam verkopen' bij sommige mannen ook de oorzaak die hen doet denken dat zij bij een date de eigenaar/baas zijn van een vrouw, en dat ze alles mogen doen en afdwingen.

Terug
Bovenaan Onderaan