Post operatieve trans "meid"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van mening dat dit te gortig is: https://www.kinky.nl/advertenties/7720613-melanie

Iedereen moet zelf weten wat hij/zij/het/etc etc doet maar een post operatieve trans "meid" hoort niet in een vrouwen gedeelte van kinky.

Wie deelt mijn mening dat dit niet toegelaten dient te worden op deze wijze?
Als het er zoals hier bijstaat is er geen enkel probleem. Integendeel zelfs, als je het op de een of andere manier gaat verbieden wordt het verzwegen en staan ze er ook tussen.
 
Het is dus vooral een raambuurten probleem.
Kelly adverteert ook op Kinky zonder vermelding van trans status. Geheel in lijn met de wet en regels van Kinky overigens, maar dat terzijde.

Om aan te tonen dat iets uberhaupt gebeurt heb je natuurlijk maar 1 voorbeeld nodig, dus tot zover heeft Jimmy gelijk, het gebeurt.

De getallen die hij noemt lijken me aan de hoge kant.

Zoals ik in een ander topic al eens zei, ik ben groot voorstander van de huidige mogelijkheden voor het hele LGBT+ spectrum. Echter PERSOONLIJK weet ik zeker dat ik het een gek idee zou vinden te weten dat mijn sekspartner ooit een man was. Dat kan ik verder niet rationaliseren, maar mijn seksuele voorkeuren hoef ik niet te rationaliseren. Tot zover kan ik begrijpen dat mensen het graag vooraf willen weten om een keus te kunnen maken.

Want ongewenst en illegaal in Nederland werken is volgens jou geen overtreding. En maar eens te zwijgen over de pooiers en mensenhandelaren die dit allemaal mogelijk maken en de dames uitbuiten.

Sja nou schets je het jagen op transen als een manier om en passant illegaliteit op te sporen. Misschien dat dat puur statistisch nog klopt ook, maar dan kom je in het vaarwater van etnisch profileren, mensen selecteren op iets wat in beginsel gewoon legaal is (ofwel huidskleur ofwel trans-status) om zo meer boeven te kunnen pakken. Dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren.
 
Sja nou schets je het jagen op transen als een manier om en passant illegaliteit op te sporen. Misschien dat dat puur statistisch nog klopt ook, maar dan kom je in het vaarwater van etnisch profileren, mensen selecteren op iets wat in beginsel gewoon legaal is (ofwel huidskleur ofwel trans-status) om zo meer boeven te kunnen pakken. Dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren.
Ik heb het niet over transen alleen maar ook over vrouwen die hier illegaal werken. Ik had het erbij moeten zetten.
 
Echter PERSOONLIJK weet ik zeker dat ik het een gek idee zou vinden te weten dat mijn sekspartner ooit een man was. Dat kan ik verder niet rationaliseren, maar mijn seksuele voorkeuren hoef ik niet te rationaliseren.
zou je het alleen een gek idee vinden, of gaat dat gevoel iets verder.
Bij mij in ieder geval wel, ik zou echt van mij zelf walgen. als ik bijvoorbeeld zou weten dat een van mijn sexpartners ooit een man is geweest.
Dus wel een kleine nuance, van een gek idee vinden, of van walging.
 
Bij die Kelly vind ik het nog een twijfelgeval. Ik kan me voorstellen dat ze denkt dat ze nog steeds bekend genoeg is, zodat iedereen het wel weet.
Haar hoogtijdagen als bn'er zijn inmiddels ook al weer zo'n 20 jaar achter ons, toen waren sommige wandelaars nog niet eens geboren.

Daarnaast staat ze ook op de Wallen waar 90% van je klandizie uit buitenlandse toeristen bestaat.

zou je het alleen een gek idee vinden, of gaat dat gevoel iets verder.
Bij mij in ieder geval wel, ik zou echt van mij zelf walgen. als ik bijvoorbeeld zou weten dat een van mijn sexpartners ooit een man is geweest.
Dus wel een kleine nuance, van een gek idee vinden, of van walging.
nee, ik zou niet van mezelf walgen, uiteraard gaat mijn ervaring niet identiek zijn aan die van anderen, maar inderdaad, ook voor mij zou die trans-status voor mij een factor zijn bij de seks, en daarom zou ook ik het vooraf willen weten
 
het lijkt mij juist voor de Boa's wel een uitdagende taak, om op transenjacht te gaan. Vaak heb je als bijvangst ook nog mensen die illegaal hun woning verhuren. Dus het lijkt mij een zeer nuttige taak. Beter dan iedere keer maar foutparkeerders bekeuren en vermanend toespreken.
Op transenjacht gaan !
Trans zijn is niet strafbaar, fout parkeren wel.
In België is dat toch zo.
 
[...]
Zelfde als je bij een chick aan de bar moet vragen of ze altijd een vrouw is geweest!

Het neemt gewoon een zieke vorm aan in mijn optiek dat het maar normaal gevonden moet worden. [...]

Je moet het niet vragen aan Melanie, ze zegt het zelf. Heel eerlijk en misschien zelfs met enige schroom.
Jij bent hier degene die op Kinky op zoek gaat, dus een betere vergelijking zou zijn dat het meisje dat jij aanspreekt aan de toog meteen aan jou vertelt dat ze niet als meisje geboren is.

En "normaal" is gewoon een kwestie van maatschappelijke conventie. Dat verandert voortdurend. Ik herinner me nog hoe er in mijn kinderjaren met argwaan werd gekeken naar mensen met tattoo's. Nu mag je met een vergrootglas gaan zoeken naar een profvoetballer zònder. (Gevonden: jan Vertonghen 🙃 )
Of neem sekswerk... Dat is -hoe je het ook bekijkt- maatschappelijk gezien nog steeds niet aanvaard als "normaal" werk, maar dat stoort jou duidelijk niet.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan