Post operatieve trans "meid"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van mening dat dit te gortig is: https://www.kinky.nl/advertenties/7720613-melanie

Iedereen moet zelf weten wat hij/zij/het/etc etc doet maar een post operatieve trans "meid" hoort niet in een vrouwen gedeelte van kinky.

Wie deelt mijn mening dat dit niet toegelaten dient te worden op deze wijze?
Daar is al een hele discussie over in dit topic, link hieronder, ik vind het iig misdadig als ze nietsvermoedende klanten misleiden door ze te laten denken dat ze echte vrouwen zijn terwijl het om een omgebouwde man gaat. Bah

 
Deze dame zet keurig in haar tekst dat ze post op trans is.

De interface van Kinky biedt 4 opties: stellen, shemales, man, vrouw. Ikzelf zou er GROOT voorstander van zijn als hier trans bij kan worden gezet, maar die optie is er gewoon niet. In dat geval is "vrouw" gewoon haar enige overgebleven alternatief, immers ze is geen stel, ze is geen shemale want geen piemel, en ze heeft waarschijnlijk allemaal juridische procedures doorlopen waarop staat dat ze geen man meer is. En laten we wel zijn mensen die op Kinky zijn om een man te zoeken zoeken niet dit.

Nogmaals ik zou ook liever de optie zien om trans in te vullen bij geslacht, maar dat dat niet kan is een tekortkoming van Kinky, niet van deze adverteerder, en ik vind het niet fair om vervolgens deze adverteerder als "misstand" neer te zetten terwijl ze keurig omschrijft dat ze trans is.
 
Laatst bewerkt:
Deze dame zet keurig in haar tekst dat ze post op trans is.

De interface van Kinky biedt 4 opties: stellen, shemales, man, vrouw. Ikzelf zou er GROOT voorstander van zijn als hier trans bij kan worden gezet, maar die optie is er gewoon niet. In dat geval is "vrouw" gewoon haar enige overgebleven alternatief, immers ze is geen stel, ze is geen shemale want geen piemel, en ze heeft waarschijnlijk allemaal juridische procedures doorlopen waarop staat dat ze geen man meer is. En laten we wel zijn mensen die op Kinky zijn om een man te zoeken zoeken niet dit.

Nogmaals ik zou ook liever de optie zien om trans in te vullen bij geslacht, maar dat dat niet kan is een tekortkoming van Kinky, niet van deze adverteerder, en ik vind het niet fair om vervolgens deze adverteerder als "misstand" neer te zetten terwijl ze keurig omschrijft dat ze trans is.
Sorry hoor, maar je bent als man geboren of als vrouw. Als je er een paardenlul aan laat naaien ben je dan ineens een paard?

Nee, gewoon in het mannengedeelte want je bent een man met een kut en tieten!
 
Daar is al een hele discussie over in dit topic, link hieronder, ik vind het iig misdadig als ze nietsvermoedende klanten misleiden door ze te laten denken dat ze echte vrouwen zijn terwijl het om een omgebouwde man gaat. Bah

Toch blij dat dit topic er is aangezien er flink wat wandelaars hier checken op advertentienummer! Maar eens dat het misdadig is, nogmaals prima wat iedereen met zijn/haar lichaam wilt doen, al bouw je jezelf om tot de klokkenluider van de notre dame met 3 kutten en 3 piemels maar je laat jezelf niet in het vrouwengedeelte scharen :)
 
Sorry hoor, maar je bent als man geboren of als vrouw.
Zelfs dat is niet altijd waar, de medische wetenschap is al heel lang bekend met mensen die met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen worden geboren (en met afwijkende chromosomen).

Wellicht geldt dat zelfs wel voor de dame in kwestie. Hoe moet een geopereerde hermafrodiet adverteren op Kinky?
Toch blij dat dit topic er is aangezien er flink wat wandelaars hier checken op advertentienummer!
Wat voegt dit topic toe als de dame zelf al in haar advertentie meldt dat ze trans is? Denk je dat er mensen zijn die te lui zijn om de advertentie te lezen maar vervolgens wel GirlsReview afzoeken?
 
het is simpel: legaal gezien kan je je geslacht laten aanpassen als trans.
dus indien deze dame na haar operatie haar geslacht heeft laten aanpassen is ze wettelijk gezien een vrouw.
dus kan ze inderdaad onder de rubriek vrouw adverteren.

persoonlijk vind ik ook wel dat ze dan best meld dat ze een transvrouw is, dit vooral om miserie en problemen te voorkomen bij boekingen. (genoeg gekken die zouden doorslaan indien ze te weten komen dat je transvrouw bent)

Dus ik zie persoonlijk geen enkele graten in de manier waarop deze dame adverteert.
Het is duidelijk in haar beschrijving dat ze een transvrouw is.
Je kan nu als persoon afkerig staan tov transvrouwen maar dan kan je deze advertentie zonder polemiek negeren/skippen en rustig verder zoeken naar een andere dame.

Je kan natuurlijk ook als kinky zijnde nieuwe rubrieken introduceren (transvrouwen/transmannen), dit voorkomt nog meer verwarring.
 
Sorry hoor, maar je bent als man geboren of als vrouw. Als je er een paardenlul aan laat naaien ben je dan ineens een paard?

Nee, gewoon in het mannengedeelte want je bent een man met een kut en tieten!
Laat je politieke mening er buiten, zeg. Ze biedt zich aan voor mensen die er geinteresseerd in zijn, is er superduidelijk en open over en voor de mensen die het zoeken is bij het gebrek aan een categorie 'trans vrouwen' 'vrouwen' de meest logische plek om te zoeken. Ik ben niet geinteresseerd in bdsm of vrouwen boven de 40, daar ga ik toch ook niet over klagen? Zoek gewoon uit wat je lekker vindt en houd je politieke mening thuis. Overal elders op het internet is er ruimte genoeg voor conservatievelingen om zich boos te maken over dingen die vroeger anders waren.
 
Laten we het trouwens even heel pragmatisch bekijken. Deze dame zal juridisch gewoon vrouw zijn. Zo werkt dat in Nederland. Heb ik niet bedacht. Genetisch is ze man, juridisch vrouw, daar mag je van vinden wat je wil.

Dat betekent heel concreet, dat als deze persoon "man" invult, dit gewoon juridisch onjuist is. Punt. Dat lijkt me reden genoeg om daar vrouw aan te vinken ipv man.

Haar trans status staat verder gewoon in de tekst.
 
Laten we het trouwens even heel pragmatisch bekijken. Deze dame zal juridisch gewoon vrouw zijn. Zo werkt dat in Nederland. Heb ik niet bedacht. Genetisch is ze man, juridisch vrouw, daar mag je van vinden wat je wil.

Dat betekent heel concreet, dat als deze persoon "man" invult, dit gewoon juridisch onjuist is. Punt. Dat lijkt me reden genoeg om daar vrouw aan te vinken ipv man.

Haar trans status staat verder gewoon in de tekst.
Klopt, het staat in haar tekst maar ben het er niet mee eens dat ik de tekst moet lezen om erachter te komen dat het een vent was.

Zelfde als je bij een chick aan de bar moet vragen of ze altijd een vrouw is geweest!

Alles moet maar wijken voor deze nieuwe realiteit in de "moderne" landen. Het neemt gewoon een zieke vorm aan in mijn optiek dat het maar normaal gevonden moet worden. Een ieder mag zijn mening hebben en worden wat hij wilt. Maar owee als je hier tegen bent. Dan ben je ineens de gebeten hond!
 
Toch blij dat dit topic er is aangezien er flink wat wandelaars hier checken op advertentienummer! Maar eens dat het misdadig is, nogmaals prima wat iedereen met zijn/haar lichaam wilt doen, al bouw je jezelf om tot de klokkenluider van de notre dame met 3 kutten en 3 piemels maar je laat jezelf niet in het vrouwengedeelte scharen :)
Zoals de 'dame' van de advertentie het doet vind ik correct, ze zet het zelf duidelijk in de adv maar er zijn dus tientallen of waarschijnlijk honderden die het bewust achterhouden terwijl het grootste gedeelte van de klanten die hun bezoeken anders niet zouden komen, waarschijnlijk voelen ze zich een echte vrouw als mannen er in trappen
 
Laatst bewerkt:
Laat je politieke mening er buiten, zeg. Ze biedt zich aan voor mensen die er geinteresseerd in zijn, is er superduidelijk en open over en voor de mensen die het zoeken is bij het gebrek aan een categorie 'trans vrouwen' 'vrouwen' de meest logische plek om te zoeken. Ik ben niet geinteresseerd in bdsm of vrouwen boven de 40, daar ga ik toch ook niet over klagen? Zoek gewoon uit wat je lekker vindt en houd je politieke mening thuis. Overal elders op het internet is er ruimte genoeg voor conservatievelingen om zich boos te maken over dingen die vroeger anders waren.
Hoezo politiek in godsnaam? En volgens mij mag iedereen hier zijn mening geven toch, gevoelig onderwerp altijd als je iets over tranny's zegt man man....
 
Bij Zuid Amerikaanse dames op kinky is de kans groot dat het om een transgender gaat, daarom kijk ik niet meer op kinky

 
Klopt, het staat in haar tekst maar ben het er niet mee eens dat ik de tekst moet lezen om erachter te komen dat het een vent was.
De interface van Kinky biedt niet zo veel andere plekken om het weer te geven. Nogmaals, "man" is juridisch onjuist, "trans" is geen optie. Als je er problemen mee hebt is dat de schuld van Kinky (of desnoods Dan Haag), niet van deze dame die correct gebruik maakt van de beperkte middelen van Kinky.
 
Daar gaat het hier nu juist niet om. Hier gaat het om iemand die te lui is om de advertentie te lezen.
Die discussie hebben we uiteraard al gehad. Ik vind het vooral unfair dat deze discussie nu wordt gevoerd onder "misstanden" over de rug van een transvrouw die het wel gewoon netjes doet.
Weet ik maar ik ben toch benieuwd wat Paulus daar van vindt
 
Vraag voor degenen die dit allemaal verschrikkelijk vinden: waar zijn jullie precies bang voor? Stel, je doet het met een trans vrouw zonder te weten dat ze trans is, wat gebeurt er dan? Helemaal niks, toch?
Ik vind het niet correct en ronduit smerig, ik wil geen sex met iemand die als man geboren is, ook als je er nooit achter zou komen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan