WHEM Praiya, Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook op hookers.nl kreeg ze alleen maar slechte recensies. Zo kan ik mij een recessie herinneren waarin stond dat ze stomdronken was tijdens het bezoek.
 
Helaas staat er nog gewoon op --> https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/dordrecht/2947796-cindy-ts.

Die had slechte recenties en heeft nieuwe naam en profiel aangemaakt, ik heb haar tijdje gevolgd, ze werkte in Papendrecht en in Dordrecht, maar de recenties waren bedroevend slecht.
Dus nemen deze TS een andere naam en nieuw profiel / advertentie.

Hier staat haar oude advertentie nog gewoon online met een review score van 1.7 -->
 
Bedankt voor de info mannen.
Overwoog al lang om eens een bezoekje te brengen en zou niet lang meer geduurd hebben.

Hierdoor ga ik ook twijfelen een deze:
Zelfde plaats lijkt wel dezelfde fotograaf maar misschien geheel onterecht wat ik nu zeg.
 
Bedankt voor de info mannen.
Overwoog al lang om eens een bezoekje te brengen en zou niet lang meer geduurd hebben.

Hierdoor ga ik ook twijfelen een deze:
Zelfde plaats lijkt wel dezelfde fotograaf maar misschien geheel onterecht wat ik nu zeg.
Hoi stille getuige. Ik heb Nicha een aantal maanden geleden bezocht. Ze verbleef toen ergens in het centrum van Dordrecht. Ze zag er redelijk uit maar mijn bezoek aan haar was niet memorabel. Niet goed maar ook niet slecht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan