Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Smaken verschillen jongens!

Maar lekkere pasta gerechten kan ik ook zelf maken, het is eigenlijk een van de simpelste gerechten..

Dus als ik een 'kokkie' op date heb reken ik meer op een stukje lekker en sappig vlees! 😛
Dat kan ook hoor ik ben een kokkie van alles of bedoel je mijn wilt als stukje sappig vlees 🍖 🤣🤣🤣 kan ook hè
 
Laatst bewerkt:
weer wat geleerd vandaag, nooit geweten wat de prijs van zo'n ding zou zijn..
Altijd voorzichtig zijn he .En zeker met dames met een spiraaltje.
Maar de 3 kadoos waren wel de dingen ( of dieren) die de dames het liefste wou hebben op dat moment.
De Edelpapegaai is wel onrechtmatig verkregen, ik ben er zelfs mee omgeweest naar de papegaaienfokker , ik zou er 4 dates voor terugkrijgen. Nooit gehad , dame reageerde niet meer o Whatts App en aan de deur deed ze niet open.
Dame was dierenartsassistente, ze heeft er wel kennis van papegaaien. Alleen de komende 60 jaar weet ze dat ie oneerlijk is verkregen.
 
Ieder zijn ding niet?
Zoals eerder gezegd door mij, ik kom nu eenmaal niet graag met "lege" handen bij iemand. Zelfs in mijn vriendenkring, als ik ergens voor de eerste keer kom en de ouders zijn thuis, neem ik iets mee (meestal wijn). Voor mij is dat nu eenmaal een gebaar om ze te bedanken dat ik daar mag zijn. But hey, that's just me!
Met de hoed in de hand....zo doe ik het ook 👍
 
Altijd chocolaatjes meenemen op den duur worden ze dat ook beu hoor 🤷🏼‍♂️
Niet alleen dat, het is ook zeer slecht voor de lijn. Ze bewegen al niet zoveel achter die ramen en stel je voor dat er elke dag drie of vier klanten chocola of koekjes, of weet ik veel wat meenemen..
Dus kappe nou met al dat snoepgoed anders houden we straks geen slanke dames meer over!
Geef ze een appel ofzo.
 
Niet alleen dat, het is ook zeer slecht voor de lijn. Ze bewegen al niet zoveel achter die ramen en stel je voor dat er elke dag drie of vier klanten chocola of koekjes, of weet ik veel wat meenemen..
Dus kappe nou met al dat snoepgoed anders houden we straks geen slanke dames meer over!
Geef ze een appel ofzo.
Denkte nu echt dat ze dat allemaal alleen opeten. Als je bij een dame zoiets aangeboden krijgt. Zijt maar zeker dat het van een andere klant komt
 
Niet alleen dat, het is ook zeer slecht voor de lijn. Ze bewegen al niet zoveel achter die ramen en stel je voor dat er elke dag drie of vier klanten chocola of koekjes, of weet ik veel wat meenemen..
Dus kappe nou met al dat snoepgoed anders houden we straks geen slanke dames meer over!
Geef ze een appel ofzo.
Ik bezoek geen raamdames helaas 🤷🏼‍♂️
 
Niet alleen dat, het is ook zeer slecht voor de lijn. Ze bewegen al niet zoveel achter die ramen en stel je voor dat er elke dag drie of vier klanten chocola of koekjes, of weet ik veel wat meenemen..
Dus kappe nou met al dat snoepgoed anders houden we straks geen slanke dames meer over!
Geef ze een appel ofzo.
Misschien zou je ook op je rug kunnen gaan liggen en de dame haar kunstwerk laten uitvoeren. 😊 Daarmee verbrandt ze alle calorieën van de chocolaatjes.
 
sorry maar snap deze reactie ff niet
en eerlijk gezegd vind ik t ook nog eens onrespectvol naar @Belle toe
Ik las je foto als 'een zeer luchtige doorkijkjurk' :love: , maar anderen vinden overal wel een reden om zich over op te winden. :rolleyes:

Nu ja, mijn laatste presentje was dit hier, maar dan met de tangaslip combinatie i.p.v. de shorty. Stond haar wel (eventjes) héél mooi.

1660477201819.png
 
Tja was dat dan een presentje voor de DVP of voor mezelf.
Dat dus 😁 ik heb ook "kinky" kledingstukken aan een van mijn favoriete kinky girls cadeau gedaan, en die werden gedragen bij de volgende date. En ik kreeg als bonus nog een fotoserie ermee. Presentje voor twee dus.
 
Ik heb mijn vaste dame in een massagesalon op ons vijfjarig jubileum een cadeau gegeven. Een catsuit die ik al jaren geil vindt, maar nooit iemand voor heb gevonden om die te dragen. Zij heeft die toen ook meteen aangedaan en het stond haar fantastisch. Tja was dat dan een presentje voor de DVP of voor mezelf.
Je kan je dame een presentje geven waar jij van mee kan genieten hè . Heb ik ook al meegemaakt op date dat ze een foto van haar maakte in het lingerie setje dat ik haar cadeau gegeven heb. Of een filmpje waarin ze een strip act doet met het gekregen lingerie setje. Of ze trekt het aan op de date dan kon ik het weer uittrekken voor ronde 2 dubbel feest dus 😍
 
Laatst bewerkt:
Of een filmpje waarin ze een strip act doet met het gekregen lingerie setje. Of ze trekt het aan op de date dan kon ik het weer uittrekken voor ronde 2 dubbel feest dus 😍
Hebben ze daar dan geen problemen mee wanneer jij (of een andere klant) zo'n filmpje in handen krijgt? Zij weet namelijk niet of iemand deze filmpjes misschien online zet met alle privacy gevolgen van dien. Of droeg ze een masker tijdens de strip act?
 
Hebben ze daar dan geen problemen mee wanneer jij (of een andere klant) zo'n filmpje in handen krijgt? Zij weet namelijk niet of iemand deze filmpjes misschien online zet met alle privacy gevolgen van dien. Of droeg ze een masker tijdens de strip act?
Dat filmpje heb ik wel in pb gekregen ze en dat stuur ik niet door naar andere zo ben ik niet en haar gezicht kwam totaal niet in beeld. En de dame en ik kennen elkaar wel geruime tijd hoor. Het vertrouwen daarin is wel hoog hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan