Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
.............. Al zou maar 1 op de 10 klanten iets meenemen, ....................
Dat is waarschijnlijk zeer ver overschat.
Het liefst hebben ze extra briefjes als attentie.
Die passen altijd wel in de rolkoffer.
Die extra briefjes zullen ze zeker wel graag ontvangen, maar of ze erin zullen slagen ze ook effectief mee te nemen?
Je weet wel wat ik hiermee bedoel.

Die extra briefjes zullen ze zeker wel graag ontvangen.
Bij dames die ik redelijk ken en graag mag en die gewoon goed zijn, hoef ik het wisselgeld niet terug. Dan hebben we het over 1 of 2 tientjes. Dat geef ik dan aan. Waar ik wel allergisch voor ben, is als ze zelf 'vergeten' het wisselgeld terug te geven. Ze mogen best een extraatje, maar dat moet vanuit mij komen.

Natuurlijk maar als ze niet blij is met het cadeau zal ze doen alsof ze blij is.
Een dame die ik goed ken krijgt veel pralines en chocolade cadeau maar ze eet het bijna niet.
Ik vroeg haar wat ze ermee deed. Ze zei "ik begin binnenkort een chocolade winkel". 😆
Een dame die ik geregeld bezoek deelt die gewoon uit aan de volgende klant.
En geloof me je gaat niet buiten tot je er een eet 😅

Dat is dan ook de rede dat ik niet meer meeneem dan een fles wijn. Daar drink ik dan 1 of 2 glazen met de dame van eenmaal thuis drink ik het laatste beetje op en is er geen verspilling en ben ik zeker dat de dame in kwestie er samen met mij van genoten heeft.

Ik doe het alleen bij dames waarmee ik een goede klik heb en waar ik enigszins wat weet over haar persoonlijke interesses. Vaak is het een product wat ik dan ook zelf gebruik (wel een nieuwe ongeopende natuurlijk). Dan vraag ik ook altijd eerlijk of ze het leuk/lekker vindt. Zo niet, dan neem ik het weer mee voor mezelf.

Denk hierbij mijn eigen favoriete proteine shakes. Speciale huidolie die ik voor mezelf gebruik, etc. Er zijn dames waarvan ik hun prive nummer heb en dan vraag ik weleens of ik iets van de supermarkt mee kan brengen voordat ik hun kant opkom.

Terug
Bovenaan Onderaan