Maar als je voor het eerst naar een dame gaat, weet je niets.Kwestie van vragen? Dan weet je het de volgende keer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar als je voor het eerst naar een dame gaat, weet je niets.Kwestie van vragen? Dan weet je het de volgende keer.
Als het om het ijs breken gaat is het mijn inziens belangrijker dat er een klik is en je ook oprecht interesse toont in de ander. Een presentje meenemen gaat mij persoonlijk te ver, ook al is het vanwege het moderne tarief van 200+ per uur wat je afrekent en je daar zat leuks van kan kopen.Korting? Werkelijk? Dan is het écht wel een heel gemeend -oprecht- presentje natuurlijk! Neen, gewoon een leuke attentie om het ijs te breken. Niks mis mee!
En... bij (een van je) favorietjes... gewoon haar een pleziertje doen! En, ja! Dan krijg je dus gegarandeerd een véél leuker samenzijn!
Dat dus!
Is bij mij hetzelfde en in plaats van cadeautje een afspraakje meer per maand en ze hebben mij allemaal graag mijn favorietjesEnige cadeau die ik aan een DVP geef is volledig hygienisch aankomen. Dit betekent: schoon gebit, goed geknipt kapsel, geschoren schaamstreek, heel lichaam in bodylotion, mooie kleding en een harde pik die een tijdje niet is klaargekomen en ervoor zorgen dat ik klaarkom.
Dat is háár taak, toch?
Fris en fruitig aankomen is gewoon standaard een must, geen cadeautje erbovenop.
Deels maar ik moet echt zeer geil zijn zodat ik niet door en door besef dat ik betaal vooor de seks - als ik niet zo geil ben, heb ik alles door, ook dat een dame bv glijmiddel gebruikt. Dat is iets wat ik bij onbetaalde seks bv nooit zie. Oftewel ik bezoek dvps enkel als ik echt zeeer opgewonden ben. Dan boeien heel veel dingen me niet en ben ik snel tevredenDat is háár taak, toch?
Fris en fruitig aankomen is gewoon standaard een must, geen cadeautje erbovenop.
Daar zit ook wel heel wat meer logica in dan in die gasten die met een 'presentje' naar hun betaald 'lief' stappen... Sommigen zweven toch echt wel, vind ik.Het wordt ook gewaardeerd bij de cliënten als ze zelf iets krijgen. Ik geef standaard bepaalde data iets aan mijn cliënten ( en nee dat is geen korting ) en ze zijn allemaal bij verrast. Had zelfs laatst een kleinigheidje gekocht voor iemand die jarig was, dat had hij niet zien aankomen.
Zo mooi, die gezichten als men niets (meer) verwacht.
Er zijn zoveel vrouwen die hun werk prima doen en daar ga je toch niet telkens wat voor meenemen. Ik blijf het dus min of meer wat associëren met een verwarring bij die mannen. Ze betalen een dienstverlening en dat weten ze ook wel, maar 'ergens' zweven ze toch want het is een meisje, het is seks, die kriebel in de buik... Maar het is en het blijft seks voor de fun. Geen geliefde.Weet niet of je het zweven moet noemen. Sommige vinden het nou 1x leuk om iets mee te nemen voor degene waar ze heen gaan.
We zijn nou 1x vrouwen en vrouwen houden van presentjes.
Dat laatste zinnetje kan ik volledig onderschrijven, maar ook het geven van een fooi vinden de meeste meisjes die ik ken wel fijn, en daar zullen ze sneller rekening mee houden een volgende keer (want dat argument werd hier toch ook genoemd) dan met een doos pralines die ze niet echt lusten of een flesje parfum dat ze zelf nooit zouden kiezen. Of andere dingen, die dan gewoon 'doorgegeven' worden.Kijk.. een fooi is heel leuk, maar iemand die speciaal iets voor jou koopt en daar moeite voor doet dat is verschrikkelijk lief! Persoonlijk waardeer ik dat echt, dat andere meiden het misschien niet waarderen is hun probleem. De wereld draait niet enkel op veel geld binnenharken, maar ook op een beetje vriendelijkheid. Als iedereen nou eens wat meer vriendelijk zou zijn en minder geld of machtgeil, zou de wereld er heel anders uitzien.
Exact. Zo een ben ik er ook. Waarom zoeken mensen er meteen iets achter alsof een cadeautje een soort liefdesbetuiging is? Ik mag mijn vaste dames graag, maar ben niet verliefd. Liefde vind ik thuis, seks bij de dames.Weet niet of je het zweven moet noemen. Sommige vinden het nou 1x leuk om iets mee te nemen voor degene waar ze heen gaan.
Maar ook het geven van een fooi vinden de meeste meisjes die ik ken wel fijn, en daar zullen ze sneller rekening mee houden een volgende keer (want dat argument werd hier toch ook genoemd) dan met een doos pralines die ze niet echt lusten of een flesje parfum dat ze zelf nooit zouden kiezen. Of andere dingen, die dan gewoon 'doorgegeven' worden.
Omdat het meebrengen van een cadeautje in het gewone leven toch ergens in die richting wijst, heel vaak.Exact. Zo een ben ik er ook. Waarom zoeken mensen er meteen iets achter alsof een cadeautje een soort liefdesbetuiging is?
Dat kan ik volgen, maar er zijn zoveel gelegenheden waar ik een teken van waardering kan geven. Ik ga bv een dienster in een restaurant wel een fooi geven, maar geen flesje parfum, net omdat zoiets 'algemeen' wel snel zou gezien worden als een een 'actie' waar wat anders achter steekt van mijn kant, dan alleen zeggen 'ik waardeer je werk en ik ben tevreden'. Zo is de wereld toch?Ja, het is zakelijk, maar ik geniet wel van het contact met hen. Cadeautje is een teken van waardering.
Ach, dat is toogpraat van mannen. In de praktijk valt dat best mee. Als ervaren dvp weet jij beter dan wie ook hoeveel lastige mannen er ook rondlopenVrouwen.. lastige wezens.. i know.
Dat men hier het bezoek aan een dvp met een bezoekje aan garage of een restaurant of tandarts blijft vergelijken is echt onzin.Dat kan ik volgen, maar er zijn zoveel gelegenheden waar ik een teken van waardering kan geven. Ik ga bv een dienster in een restaurant wel een fooi geven, maar geen flesje parfum, net omdat zoiets 'algemeen' wel snel zou gezien worden als een een 'actie' waar wat anders achter steekt van mijn kant, dan alleen zeggen 'ik waardeer je werk en ik ben tevreden'. Zo is de wereld toch?
Zoals je het hier schetst komt het mij over alsof er een ook een seksverslaving speelt.Exact. Zo een ben ik er ook. Waarom zoeken mensen er meteen iets achter alsof een cadeautje een soort liefdesbetuiging is? Ik mag mijn vaste dames graag, maar ben niet verliefd. Liefde vind ik thuis, seks bij de dames.
Ja, het is zakelijk, maar ik geniet wel van het contact met hen. Cadeautje is een teken van waardering. Omdat ik van mijn vaste dames weet wat hen motiveert om dit werk te doen en dat is een echte menslievende motivatie, het type motivatie waardoor mensen ervoor kiezen om arts of maatschappelijk werker te worden. En ik weet dat het werk niet altijd gemakkelijk is. De dames helpen mij in mijn behoefte. Daar heb ik waardering voor. Daarom geef ik cadeaus.
Dat men hier het bezoek aan een dvp met een bezoekje aan garage of een restaurant of tandarts blijft vergelijken is echt onzin.
Of stop je daar ook je lul in hun mond?
Ja, het is zakelijk, maar ik geniet wel van het contact met hen. Cadeautje is een teken van waardering. Omdat ik van mijn vaste dames weet wat hen motiveert om dit werk te doen en dat is een echte menslievende motivatie, het type motivatie waardoor mensen ervoor kiezen om arts of maatschappelijk werker te worden. En ik weet dat het werk niet altijd gemakkelijk is. De dames helpen mij in mijn behoefte. Daar heb ik waardering voor. Daarom geef ik cadeaus.
Precies, DVP's verkopen eigenlijk hun lichaam en dat maakt ze kwetsbaar. Als ze die dienst met waardigheid en vriendelijkheid uitvoeren, mag dat best meer gerespecteerd en gewaardeerd worden dan een minder intieme dienst.Dat men hier het bezoek aan een dvp met een bezoekje aan garage of een restaurant of tandarts blijft vergelijken is echt onzin.
Of stop je daar ook je lul in hun mond?
Dat is geen onzin maar gewoon een realistische manier van denken.Dat men hier het bezoek aan een dvp met een bezoekje aan garage of een restaurant of tandarts blijft vergelijken is echt onzin.
Met die redenering zal je het dan zeker met mij eens zijn dat de prijzen van de dvp's enorm veel te laag zijn bij de huidige levensduurte.Of stop je daar ook je lul in hun mond?
Naar mijn idee is een DVP een (type) ondernemer en deze verkoopt een dienst.Precies, DVP's verkopen eigenlijk hun lichaam en dat maakt ze kwetsbaar. Als ze die dienst met waardigheid en vriendelijkheid uitvoeren, mag dat best meer gerespecteerd en gewaardeerd worden dan een minder intieme dienst.
Dat klopt. Zij verkopen een dienst, niet hun lichaam.Naar mijn idee is een DVP een (type) ondernemer en deze verkoopt een dienst.
Dat kan wat dan ook zijn in de seksuele/erotische sfeer.
Excuseer, maar ik heb nog nooit een dvp haar lichaam weten verkopen. Zij biedt een dienstverlening aan waarbij haar lichaam gebruikt wordt. Werkende mensen doen dat eigenlijk allemaal.Is een DVP kwetsbaar omdat ze haar lichaam verkoopt?
Uiteraard bepaalt en bewaakt een dvp zelf haar grenzen. Het zou anders nogal wat worden...Het lijkt mij logisch dat er het nodige is afgesproken en dat de DVP ook kan ingrijpen als er iets tegen de afspraak in plaatsvindt. Spreek je dan van kwetsbaarheid? Of moet een (geschikte) DVP in staat zijn haar eigen grenzen te kunnen bewaken?
Inderdaad.Als ik de tandarts bezoek is de afspraak duidelijk (of ik krijg een probleem).
Bij een DVP is de situatie mijn inziens hetzelfde.
Ik heb weleens sigaretten gekocht voor dvp's op verzoek, maar dat doe ik liever niet eerlijk gezegd. Ik wil absoluut geen gevoelens krijgen voor een dvp. Dus ik bewaar die grenzen ten alle tijden.
En... als ik ze daarna terug verkoop... moet ik dan meerwaardetax betalen?Het zal wat zijn als we ons lichaam zouden verkopen! Hoe leg je thuis uit als je al die gekochte vrouwen mee naar huis neemt? Dan wordt het bij Marco iig bere gezellig en mega druk, kijkend naar al zijn recensies![]()
Wat is toch die enorme angst om een dvp te bezoeken en dat per se als niets meer dan alleen een transactie te zien?Ik vind die vergelijking niet zo gek.
Het is al met al een betaalde dienst en de bedoeling zou ook moeten zijn dat het niet meer is, was, en wordt dan dat.
Een DVP ziet doorgaans een klant net zo graag weer zo snel vertrekken als dat deze aankomt. Dienst geleverd, afgerekend en weg.
Dat hele emotionele eromheen is irrationeel. Het speelt vaak mee (bij de klant en vast soms bij de DVP), maar in essentie is het niet logisch en geen duurzaam iets. Staat iemand er anders in, dan is het misschien niet iets voor deze persoon. Maar dat denk ik.
Wat is toch die enorme angst om een dvp te bezoeken en dat per se als niets meer dan alleen een transactie te zien?
Ik snap het nog bij mannen die een pse zoeken. Persoonlijk ben ik meer van de gfe.
Maar dat houdt niet gelijk in dat ik dan dus op zoek ben naar liefde. Wel een fijn uurtje.
En als je echt het verschil niet snapt tussen een bezoek aan de tandarts en een bezoek aan een dvp... Pak dan bij een volgend tandarts bezoek pak de tandartsassistente eens bij haar borsten. Wellicht dat je daarna het verschil wel snapt.
Dit zijn nochtans jouw woorden. Vandaar dat het in mij opkomt.Er is geen sprake van angst (bij mij). Je kunt mijn inziens gewoon vriendelijk zijn enz tegen een DVP en een presentje geven als je dat wil. Geef alleen aan dat ik dat persoonlijk gek vind omdat je al gewoon (heel goed) betaald voor haar dienst. Voor die 200 EUR moet ik een dag werken. Maar als het iemand goed doet voelen en je hebt geld zat, ga vooral je gang
Ik vind het dan weer gek dat het uberhaupt in je opkomt. Een tandartsassistente is geen DVP dus waarom zou ik haar zo zien? Zodra de tijd er bij een DVP op zit, zit de tijd er op en ik zie haar op dat moment ook als ieder ander. Ook dan komt er niet in mij op haar aan te raken of iets dergelijks.
Tsja... is wellicht het (fundamentele?) verschil tussen 'snelwippers' die enkel voor hun eigen genot gaan...Wat is toch die enorme angst om een dvp te bezoeken en dat per se als niets meer dan alleen een transactie te zien?
Ik snap het nog bij mannen die een pse zoeken. Persoonlijk ben ik meer van de gfe.
Maar dat houdt niet gelijk in dat ik dan dus op zoek ben naar liefde. Wel een fijn uurtje.
Wat is er mis met gewoon aardig zijn tegen elkaar. Waarom MOET daar dan wat achter zitten?
Waar zijn dat soort mannen zo bang voor?
Als je het leven leeft volgens dat soort regels, zal je nooit iets overkomen wat verrassend is of onverwachts. En maakt dat het leven nou niet net wat leuker? Dat niet alles zich vooraf laat bepalen? Dat er altijd iets kan gebeuren dat je niet verwacht?
Dat je je niet altijd hoeft te beperken met jezelf opgelegde regels, vooroordelen dan wel verwachtingen?
En als je echt het verschil niet snapt tussen een bezoek aan de tandarts en een bezoek aan een dvp... Pak dan bij een volgend tandarts bezoek pak de tandartsassistente eens bij haar borsten. Wellicht dat je daarna het verschil wel snapt.
Een dienst of een product koop je om iets te krijgen wat je nog niet had of om iets laten maken dat kapot was.
Een dvp bezoek je om met een goed gevoel weer naar huis te gaan. En zelf 'een geile bui' is een gevoel.
Oke, ik had er bij moeten vermelden 'naar mijn mening'.Dit zijn nochtans jouw woorden. Vandaar dat het in mij opkomt.
'Het is al met al een betaalde dienst en de bedoeling zou ook moeten zijn dat het niet meer is, was, en wordt dan dat.'
Dus dat is de angst. Dat er gevoel bij komt kijken en dat je dan gelijk hulpeloos bent en het risico loopt dat het allemaal verkeerd afloopt. Omdat je dat van anderen hebt gehoord en gelezenOke, ik had er bij moeten vermelden 'naar mijn mening'.
Het zou bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat er wel een bijzondere klik tussen twee personen is/komt, en daar een vriendschap dan wel meer uit kan ontstaan.
De vraag hier is alleen, is het zo of is er iets wat je denkt of hoopt dat er is. En tja, het is volgens mij ook gewoon zo dat vooral mannen aan het kortste eind trekken hier. Dus in algemene zin kun je zeggen dat de meerderheid er bij geholpen is als je het gewoon als een platte transactie ziet.