Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het om het ijs breken gaat is het mijn inziens belangrijker dat er een klik is en je ook oprecht interesse toont in de ander. Een presentje meenemen gaat mij persoonlijk te ver, ook al is het vanwege het moderne tarief van 200+ per uur wat je afrekent en je daar zat leuks van kan kopen.

Als ik naar de tandarts moet neem ik ook geen presentje mee.
Als je een bezoek aan een dvp gelijkwaardig vind aan je halfjaarlijkse check bij de tandarts dan is het tijd om naar een betere dvp te gaan zoeken 🤣

Wat is daar mis mee @Marco. je gaat toch naar een dvp om je zak te kloppen, of zie ik dat verkeerd?
Ik snap iig meteen hoe jij erin staat.
En ja, maar ik denk dat wij de manier waarop nogal verschillend benaderen.
Net zoals je honger ook op verschillende manieren kunt stillen. Altijd met een hamburger of ook af en toe door iets met wat meer aandacht te maken en er extra van te genieten. Of misschien zelfs samen met iemand iets lekkers eten.
Maar primair gezien, heb je gelijk.

Ik snap iig meteen hoe jij erin staat.
En ja, maar ik denk dat wij de manier waarop nogal verschillend benaderen.
Net zoals je honger ook op verschillende manieren kunt stillen. Altijd met een hamburger of ook af en toe door iets met wat meer aandacht te maken en er extra van te genieten. Of misschien zelfs samen met iemand iets lekkers eten.
Maar primair gezien, heb je gelijk.
maar ik benader een hoertje wel anders dan een regulier dame. dat kleffe gedoe met een prostituee, moet ik niks van hebben.
Je gaat er heen om te neuken, niet om de liefde te bedrijven.

maar ik benader een hoertje wel anders dan een regulier dame. dat kleffe gedoe met een prostituee, moet ik niks van hebben.
Stoer man.
Je weet dat zich tussen zwart en wit ook nog een heel grijs gebied bevindt?
Ik begrijp nu ook waarom je wel ruim 1700 berichten hebt geschreven, maar geen enkele recensie. ;)

Laatst bewerkt:
Ik begrijp nu ook waarom je wel ruim 1700 berichten hebt geschreven, maar geen enkele recensie
Wellicht omdat ik al bijna een heel jaar geen gebruikt gemaakt, van een betaal date.
Die mensen zijn er ook nog.
Zou je ook eens moeten proberen, een meid oppikken uit de kroeg geeft toch wel een grotere kick dan iemand betalen, om aan je gerief te komen.

Nu, ja... je ziet hier ook weer die tweespalt tussen de 'erop-en-eraf' types: "Waarom zou ik... en... Krijg je dan korting"
En deze die de focus leggen op 'wederzijds plezier beleven'

Bij betaalsex is er dus wel degelijk een 'markt' voor beiden!
Elke klant, elke dame, elke klik, elke situatie is of kan anders zijn. Laat gewoon iedereen zijn ding waar hij of zij zich pretti voelt. Ik doe wat ik doe en dat kan van geen presentje, tot goedkoop of normaal betaalbaar tot duur present zijn wat ik geef, of tip. En zo heb ik ook wel eens kadootjes gehad van dames van goedkoop tot duur of een korting, its all in the game

Wellicht omdat ik al bijna een heel jaar geen gebruikt gemaakt, van een betaal date.
Die mensen zijn er ook nog.
Zou je ook eens moeten proberen
Beetje vooringenomen dit. Dezelfde stellige aanname als wanneer ik zou zeggen: sorry dat je geen geld te besteden hebt, makker.
Want wie zegt dat ik dat niet ook doe? Het is weer dat zwart/wit brein van je. Of/of, terwijl en/en ook kan.
Alleen doe ik ook dat dan niet alleen om even mijn zak te legen.
Overigens, je schrijft dit en 'even je zak leeg kloppen', en wordt een jaar geleden lid... om over 'hoeren' te schrijven, maar er geen enkele te bezoeken? haha.

Laatst bewerkt:
Ik zie het nut niet echt van een presentje voor een dame. Geen behoefte aan een wit voetje bij de dame. Het is en blijft iets zakelijks waarbij ik al betaald heb.
Ik het duurdere segment schijnt het nog meer normaal te zijn dat te doen, maar ik doe er niet aan mee.
Als onderdeel van de date neem ik ze soms mee uiteten en betaal dat uiteraard. Zie dat maar als een gift dan. Zo vatten ze het ook altijd op.

Persoonlijk ben ik meer van de gfe.
Mijn vriendin, zeg maar mijn echte girlfriend, vraagt me wel eens om op de gepaste dag de vuilbakken buiten te zetten. En wat te werken in de tuin en hier en daar een klusje in huis op te knappen. Maar het is niet helemaal 'dat' dat je bedoelt met een gfe misschien???
Als je het leven leeft volgens dat soort regels, zal je nooit iets overkomen wat verrassend is of onverwachts. En maakt dat het leven nou niet net wat leuker? Dat niet alles zich vooraf laat bepalen? Dat er altijd iets kan gebeuren dat je niet verwacht?
We hebben hier een voorstander die geniet van 'het onverwachte' tijdens zijn dates. Zou hij kicken op niet vermelde meerprijzen ook? Dat zich niet alles vooraf laat bepalen...
En als je echt het verschil niet snapt tussen een bezoek aan de tandarts en een bezoek aan een dvp... Pak dan bij een volgend tandarts bezoek de tandartsassistente eens bij haar borsten. Wellicht dat je daarna het verschil wel snapt.
Ik denk niet dat er ergens een advertentie zal te vinden zijn waarop die assistente jou het aanbod doet om in haar borsten te knijpen. Deze opmerking is dus flauwe kul van de bovenste plank. Ow ja: geef jij die assistente, nadat je de dure tandartsrekening in handen kreeg, een 'presentje'?
Een dienst of een product koop je om iets te krijgen wat je nog niet had of om iets laten maken dat kapot was.
Een dvp bezoek je om met een goed gevoel weer naar huis te gaan. En zelfs 'een geile bui' is een gevoel.
Wat is het verschil dan wel? Dat het over seks gaat bij een dvp? Heb je nog wat moeite misschien om seks als iets normaals te zien in het leven?

Voor mijn meest favoriete dames van het dat aangaande jaar neem ik rond de feestdagen een kerstkaartje mee met daarin een persoonlijke boodschap geschreven. Waar mogelijk in haar moederstaal.
Tot zover mijn presentjes aan de dames.

Mijn vriendin, zeg maar mijn echte girlfriend, vraagt me wel eens om op de gepaste dag de vuilbakken buiten te zetten. En wat te werken in de tuin en hier en daar een klusje in huis op te knappen. Maar het is niet helemaal 'dat' dat je bedoelt met een gfe misschien???

We hebben hier een voorstander die geniet van 'het onverwachte' tijdens zijn dates. Zou hij kicken op niet vermelde meerprijzen ook? Dat zich niet alles vooraf laat bepalen...

Ik denk niet dat er ergens een advertentie zal te vinden zijn waarop die assistente jou het aanbod doet om in haar borsten te knijpen. Deze opmerking is dus flauwe kul van de bovenste plank. Ow ja: geef jij die assistente, nadat je de dure tandartsrekening in handen kreeg, een 'presentje'?

Wat is het verschil dan wel? Dat het over seks gaat bij een dvp? Heb je nog wat moeite misschien om seks als iets normaals te zien in het leven?
Verbazingwekkend om te zien dat sommige mensen veel moeite hebben met begrijpend lezen. Je hebt werkelijk niets begrepen van wat ik schreef en valt me dan aan op jouw eigen kinderlijke interpretatie ervan. Bizar.

Verbazingwekkend om te zien dat sommige mensen veel moeite hebben met begrijpend lezen. Je hebt werkelijk niets begrepen van wat ik schreef en valt me dan aan op jouw eigen kinderlijke interpretatie ervan. Bizar.
Verbazingwekkend te zien dat sommige mensen veel moeite hebben met begrijpend te begrijpen :LOL: en werkelijk niets verstaan hebben van de essentie van een opmerking. Zij voelen zich 'aangevallen' (ocharme de stakker) en spreken over een kinderlijke interpretatie terwijl ze eigenlijk zelf een beetje de simpele uithangen. Ik probeer het begrip GFE een beetje te relativeren. Niets is wat het lijkt in dit wereldje. Tenzij jij je echte girlfriend betaalt...

Ik weet natuurlijk wel wat je bedoelt, maar je bent blijkbaar niet in voor een kritische noot. Zachte seks, daar valt niet veel tegen in te brengen. Maar een girlfriend die je betaalt? Dat is slechts een leuke fantasie toch. En dan een verrassingsgeschenkje... Helemaal zoal je zou doen bij een echt 'lief'. Wie is er dan wat kinderlijk bezig in deze harde wereld van centjes voor de seks?

Overigens: lees bericht #1244 nog eens terug. Daar vind je een échte tip voor wie wat wil geven maar toch niet de klassieke fooi verkiest. Geloof me of geloof me niet, maar ik sta daarmee echt wel veel dichter bij de werkelijkheid dan de zoete droom van een goedmenende wandelaar. Geniet, maar blijf wakker. En verwar een leuke 'term' als gfe niet met de droom die daardoor gesuggereerd wordt.

Zeer bizar trouwens, sommige mannen, maar er moeten mensen van alle slag zijn. Dat kleurt onze wereld. Met 'onze wereld' bedoel ik de wereld van een dvp en mij.
De vraag hier is alleen, is het zo of is er iets wat je denkt of hoopt dat er is. En tja, het is volgens mij ook gewoon zo dat vooral mannen aan het kortste eind trekken hier. Dus in algemene zin kun je zeggen dat de meerderheid er bij geholpen is als je het gewoon als een platte transactie ziet.
Opletten met deze uitleg, want je bent daarmee de goochelaar die hier de truc komt uitleggen...

Het gaat hierbij inderdaad vaak over iets wat een klant denkt of hoopt dat er is, en dat wordt door de lieve glimlach van de dvp fijn bevestigd. Zo werkte het altijd al.

Let wel, dat is geen verwijt of geen blijk van misprijzen. In een theater betalen we ook een flinke inkomprijs voor een heuse brok acteerwerk waar we ons bij inleven alhoewel het gegeven zelf allemaal 'niet echt' is. We lachen of we krijgen zelfs tranen in de ogen, en we hebben een hele fijne avond beleefd.

Laatst bewerkt:
Verbazingwekkend te zien dat sommige mensen veel moeite hebben met begrijpend te begrijpen :LOL: en werkelijk niets verstaan hebben van de essentie van een opmerking. Zij voelen zich 'aangevallen' (ocharme de stakker) en spreken over een kinderlijke interpretatie terwijl ze eigenlijk zelf een beetje de simpele uithangen. Ik probeer het begrip GFE een beetje te relativeren. Niets is wat het lijkt in dit wereldje. Tenzij jij je echte girlfriend betaalt...

Ik weet natuurlijk wel wat je bedoelt, maar je bent blijkbaar niet in voor een kritische noot. Zachte seks, daar valt niet veel tegen in te brengen. Maar een girlfriend die je betaalt? Dat is slechts een leuke fantasie toch. En dan een verrassingsgeschenkje... Helemaal zoal je zou doen bij een echt 'lief'. Wie is er dan wat kinderlijk bezig in deze harde wereld van centjes voor de seks?

Overigens: lees bericht #1244 nog eens terug. Daar vind je een échte tip voor wie wat wil geven maar toch niet de klassieke fooi verkiest. Geloof me of geloof me niet, maar ik sta daarmee echt wel veel dichter bij de werkelijkheid dan de zoete droom van een goedmenende wandelaar. Geniet, maar blijf wakker. En verwar een leuke 'term' als gfe niet met de droom die daardoor gesuggereerd wordt.

Zeer bizar trouwens, sommige mannen, maar er moeten mensen van alle slag zijn. Dat kleurt onze wereld. Met 'onze wereld' bedoel ik de wereld van een dvp en mij.

Opletten met deze uitleg, want je bent daarmee de goochelaar die hier de truc komt uitleggen...

Het gaat hierbij inderdaad vaak over iets wat een klant denkt of hoopt dat er is, en dat wordt door de lieve glimlach van de dvp fijn bevestigd. Zo werkte het altijd al.

Let wel, dat is geen verwijt of geen blijk van misprijzen. In een theater betalen we ook een flinke inkomprijs voor een heuse brok acteerwerk waar we ons bij inleven alhoewel het gegeven zelf allemaal 'niet echt' is. We lachen of we krijgen zelfs tranen in de ogen, en we hebben een hele fijne avond beleefd.
Sta je op de kermis ook voor het griezelhuis om iedereen uit te leggen dat het allemaal niet echt is?
Dat jij kennelijk bang bent dat je een gfe tegen betaling niet kunt scheiden van de werkelijkheid, houdt niet in dat iedereen dat probleem heeft.
Of misschien ontdekte jij ooit tot je schrik dat het niet echt was? En voel je nu de behoefte anderen te waarschuwen?
Anderen wisten dat echter al, hoor.

Als je betaalt voor een bepaalde dienst, noem het een 'illusie', zoals een gfe, dan helpt het nogal als je jezelf er ook aan over durft te geven. Dat ene uurtje dan. Als jij dat niet doet, waarom zou een dvp dan haar best nog doen?
Anders ben je die man die naar de bioscoop of het optreden van een goochelaar gaat en de hele tijd maar blijft roepen: het is niet echt hoor. Maar waarom zou je dan sowieso naar de film gaan?
De andere bezoekers wisten allang dat het niet echt is, maar geven zich er aan over om ervan te genieten.

Je hoeft ons niet te waarschuwen voor wat wij allang weten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan