Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sommige zaken zijn misschien wel een wens, maar dan meer gezien vanuit een spaardoel. Het staat alleen een beetje gek op de website als cadeau idee.
Het doel van de job is een inkomen verwerven, en net zoals iedereen heeft ook een dvp graag een zo goed mogelijk inkomen voor het werk dat zij doet. Dat inkomen kan zij rechtstreeks verwerven via haar diensten, maar als zij ook mannen er kan toe bewegen om nog wat spulletjes voor haar te kopen van een lijst, dan is dat toch gewoon een dvp die commercieel gezien heel goed in het vak staat. Een goede autoverkoper moet ook proberen om zoveel mogelijk extraatjes aan te smeren.

Het doel van de job is een inkomen verwerven, en net zoals iedereen heeft ook een dvp graag een zo goed mogelijk inkomen voor het werk dat zij doet. Dat inkomen kan zij rechtstreeks verwerven via haar diensten, maar als zij ook mannen er kan toe bewegen om nog wat spulletjes voor haar te kopen van een lijst, dan is dat toch gewoon een dvp die commercieel gezien heel goed in het vak staat. Een goede autoverkoper moet ook proberen om zoveel mogelijk extraatjes aan te smeren.
Diversificatie van inkomsten dus!

Dat is mijn vriendin dan. Ik lust ook geen chocolade. Kom je weinig tegen die combinatie. Vrouw zijn en geen chocolade lusten.
Degenen die op hun lijn letten. Dvp's moeten mannen behagen, en veel vrouwen denken dat alle mannen alleen maar slanke poppetjes verkiezen.

Net zoals nogal vaak gedacht wordt dat alle mannen vrouwen met dikke borsten willen, terwijl ik veel mannen ken die afknappen op van die vaak potsierlijke siliconen tieten. De wereld zit vol vooroordelen :)

Ik krijg best vaak cadeautjes van mijn cliënten.

Vind ik hartstikke leuk natuurlijk. Welke vrouw krijgt er nou niet graag bloemen, chocola of een luchtje?
Het leukst vind ik de cadeautjes waaraan je merkt dat de gever er moeite voor heeft gedaan.
Waar ik dan weer meer moeite mee heb zijn de hele dure cadeaus. Ik voel me dan opgelaten.

Maar de keuze tussen een leuke man zonder cadeau of een vervelende man met een mooi cadeau is een hele makkelijke hoor!
❤️
Lief van die mannen! Wat vind je ervan als je bijvoorbeeld een kaart krijgt met een oprechte tekst erin?
Degenen die op hun lijn letten. Dvp's moeten mannen behagen, en veel vrouwen denken dat alle mannen alleen maar slanke poppetjes verkiezen.

Net zoals nogal vaak gedacht wordt dat alle mannen vrouwen met dikke borsten willen, terwijl ik veel mannen ken die afknappen op van die vaak potsierlijke siliconen tieten. De wereld zit vol vooroordelen :)
Leven en laten leven is mijn motto...en helemaal begrijpelijk dat ze op hun figuur moeten letten. Het is ook hun werk he? Net zoals boksers die genoeg calorieën moeten eten en op een bepaald gewicht moeten blijven.

Aardbeien en slagroom gebruiken in een seksspel is geen cadeautje, maar een geil idee die voortkomt uit een mannelijk brein. Meneer heeft het gekocht om het samen ter plekke te gebruiken, dus is het onderdeel van de date... mits de sekswerker er mee accoord gaat dan.

Lekker slagroom op je piel spuiten en een aardbei op de top. Sla mij maar over met dat 'cadeau'.

Aardbeien en slagroom gebruiken in een seksspel is geen cadeautje, maar een geil idee die voortkomt uit een mannelijk brein. Meneer heeft het gekocht om het samen ter plekke te gebruiken, dus is het onderdeel van de date... mits de sekswerker er mee accoord gaat dan.

Lekker slagroom op je piel spuiten en een aardbei op de top. Sla mij maar over met dat 'cadeau'.
Ik snap je gedachte, echter de dame zelf vertelde eerder dat zij aardbeien lekker vond,. zij begon zelf slagroom op mij te spuiten en later ik op haar.... Maar ja toen ik het kocht sprong het wel in mijn hoofd. Later met andere dames ook nog gedaan. Moest alleen voorzichtig zijn bij de schaam streek.

Tuurlijk wel. Wat moeten ze met die rommel?
Bloemen blijven een paar dagen goed en de meeste chocolaatjes hebben een dusdanig specifieke smaak dat je er toevallig maar van moet houden. En dan moeten de DVP''s dat ook nog eens naar huis slepen.
Chocolade kunnen ze van te voren opeten. En ze zijn meestal niet alleen.... Parfums, zeepjes ed moeten ze idd meeslepen in die ene toch al volle rolkoffer die ze mee hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan