Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onze Nederlandse dames zijn het mooist en het liefst .
Nou ik ben met een aantal dames geweest die waren zo mooi als Naomi Campbell, Shakira en Halle Berry in hun beste jaren. Daar waren geen Nederlandse vrouwen bij. Eerlijk gezegd heb ik mijn slechtste ervaringen met NL vrouwen gehad. Koel en kil en wat mijzelf betreft vind ik de meeste niet aantrekkelijk. Enkeling uiteraard uitgezonderd.
Smaken verschillen.

Ik denk dat je niet helemaal door hebt waar mijn opmerking eigenlijk over gaat. Ook dvp's zitten soms thuis aan een keukentafel. Die werken niet 24/7 hoor. Gelukkig maar.

Aha - dus je hebt een DVP als partner die jou aan de keukentafel vertelt dat je helemaal gelijk hebt en het allemaal scherp ziet ?

En - natuurlijk delen al haar collega's die mening, en dus zitten de Joke's, de Aphrodite's e.a. hier uit zakelijk oogpunt te liegen dat ze het best waarderen om een aardigheidje te krijgen ?

Het kan natuurlijk. Het kan ook dat diverse mensen - en dus diverse DVPs - diverse meningen hebben, varierend van "weg met die rommel" tot 'aardig bedoeld dus ik doe maar of ik er blij mee ben' tot "acht wat lief daar word ik echt zo blij van" .

Het gebeurt trouwens ook wel dat mensen aan een keukentafel in een relatie de ander bevestigen omdat ie daar zo blij van wordt of ze geen zin in weer een lange discussie hebben.
Ja hoor schat, goed gezien . Nee lieverd, je bent niet dik.

En - natuurlijk delen al haar collega's die mening, en dus zitten de Joke's, de Aphrodite's e.a. hier uit zakelijk oogpunt te liegen
Tussen zwart en wit zit een regenboog aan kleuren.

Het gebeurt trouwens ook wel dat mensen aan een keukentafel in een relatie de ander bevestigen omdat ie daar zo blij van wordt of ze geen zin in weer een lange discussie hebben.
Ja hoor schat, goed gezien . Nee lieverd, je bent niet dik.
Geduld, ooit tref je misschien wel eens iemand waar het mee lukt en dan hoef je niet meer te fantaseren over hoe mensen leven.

Vrouwen die sekswerk doen zijn echt niet dommer dan de mannen die hen bezoeken hoor. Wat dacht je, dat zij hier gaan schrijven dat ze die presentjes van hun dierbare klanten maar niets vinden? Sommige dingen die gegeven worden, vallen al eens mee, en och ja, het is lief bedoeld allemaal, maar vaak is het toch wel eens glimlachen...
Ik schrijf hier altijd m'n eerlijke mening dus ook als ik presentjes onzin zou vinden.
Maar een gegeven paard kijk je inderdaad niet in de bek is mij geleerd! Ik vind het gewoon lief en leuk dat iemand dat doet. Tuurlijk krijg je wel is een lingerie setje wat totaal niet je smaak is of zelfs maat. Vaak zijn het leuke vrouwelijke dingen. Maar het gaat om het gebaar. Als het geld in een envelop met kaartje zit met een beetje chocola is het al veel leuker dan dat je het in je hand gedrukt krijgt alsof ze iets van marktplaats bij je ophalen 🤣

Maar het gaat om het gebaar. Als het geld in een envelop met kaartje zit met een beetje chocola is het al veel leuker dan dat je het in je hand gedrukt krijgt alsof ze iets van marktplaats bij je ophalen 🤣
Precies! Zo heb ik een keertje een leuke DVP een tip gegeven van 50 EUR... maar dan wel onder de strik van een doosje chocolaatjes! Zij meteen: "Oh! Wat leuk"! Liep ze meteen de kamer uit om het aan de andere meiden te laten zien!

Precies! Zo heb ik een keertje een leuke DVP een tip gegeven van 50 EUR... maar dan wel onder de strik van een doosje chocolaatjes! Zij meteen: "Oh! Wat leuk"! Liep ze meteen de kamer uit om het aan de andere meiden te laten zien!
Was het niet mijn tip om een 'tip' te geven? Met 50 euro kan zij doen wat zij wil. De chocolaatjes waren misschien vooral voor jou 'belangrijker'? Maar daar maakte je dan wellicht de andere meiden ook blij mee. Die zullen wel meegegeten hebben. Van de chocolaatjes. Niet van de 50 euro. LOL

Nou ik ben met een aantal dames geweest die waren zo mooi als Naomi Campbell, Shakira en Halle Berry in hun beste jaren. Daar waren geen Nederlandse vrouwen bij. Eerlijk gezegd heb ik mijn slechtste ervaringen met NL vrouwen gehad. Koel en kil en wat mijzelf betreft vind ik de meeste niet aantrekkelijk. Enkeling uiteraard uitgezonderd.
Smaken verschillen.
Indd smaken verschillend ,de dames die jij mooi vind is niet mijn smaak , dus alle bij blij 😀
Alle respect voor zijn mening, maar hij moet misschien wel even langs Hans Anders....
Ik ? .waarom om dat ik Nederlandsen dames mooi en leuk vind , ik zeg toch niet dat iemand anders zo mooi vind , en trouwens ik draag al een bril 🤓, maar ieder zijn keus

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan