Prijsstijgingen 2026

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op 15 januari 2026 werd dit topic geopend en dit is post 216 in minder dan 1 week. Er zijn weinig topics die zo snel zoveel berichtjes genereren.

Het zou moeten gaan over prijsstijgingen in 2026. Dat werd in post #15 feitelijk onderbouwd en jer was ook nog gratis bij de relatie tussen prijs en reviewscore

Dan zou ik het wel interessant vinden om te weten of wandelaars hun gedrag gaan aanpassen, oftewel of ze wel of niet meegaan in die prijsstijging.

Ik zie eigenlijk weinig berichtjes van wandelaars die hun gedrag aanpassen. Meningen lijken over prijzen nog steeds hetzelfde te zijn (te duur, het is de markt, dan doe je het toch niet?, hou erover op, etc).

Ik blijf mijn zelfde prijsplafond hanteren, dus dan vallen er dvps af. Enige uitzondering is af en toe voor de 5* topervaring (die zijn er absoluut ook voor 200/h of lager), of iets speciaals zoals 2 uur of trio.Ik ga dus niet mee in de prijsstijging.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook meer inkomen en alle kosten stijgen over al al jaren en prostitutie niet of eens in de zoveel jaar.

Ik kom bij ramen waar geen stijging is en ach 10 of 15 euro bij een privehuis waarbij ik op zelfde safe sex basis nog steeds goedkoper uit ben dan de niet gestegen raamdames vind ik dan te verwaarlozen.

Ik heb dus geen last van prijsstijgingen omdat die deels er bij mij dames niet is of zo weinig dat ik daar geen last van heb. Mede ook nog eens door inkomstenstijging

Ik ga dus niet meer of minder ik ga gewoon als ik zin en tijd heb zoals ik al jaren doe.

IK heb wel last van prijsstijgingen vd rest in het leven al zeker de laatste 3 a 4 jaar met name in energie, boodschappen en andere kosten.

Terug
Bovenaan Onderaan