Prijsstijgingen 2026

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een dame waar ik vaker mee ging heeft de prijs verhoogt naar 250€ per uur, ben er nu al twee jaar niet meer geweest vond €200 wel de max.
Kennelijk heeft ze voldoende klanten die het wel betalen, maar get gaat mij te ver dan zoek ik wel een andere dame.
Dit jaar wat meer bezuinigen en kijken of ik het red met rond de €600 per maand. Mijn Budget voor deze maand is al op dus nu paar weken maar even niets.
En geef haar eens ongelijk waarom zou ze dat niet doen ze heeft ook hoge kosten, slim van haar dat ze weet wat ze waard is.

Laatst bewerkt:
Ach het is wat het is, er zwemmen meer vissen in de zee.
Van de week ook een dame gesproken die op locatie A bijvoorbeeld 20x een nummertje doet voor €50, dan wordt ze behoorlijk suf geneukt, maar op locatie B maar 4 klanten heeft die haar suf neuken de rest kan ze mondeling doen of met de hand en dan verdient ze hetzelfde mag jij raden waar ze voor kiest.

Dit verschijnsel komt zeker voor. Maar of de oorzaak hiervan louter uit financiële armoede bestaat, betwijfel ik.
Een voedselbank kan zeker hulp bieden. Maar als je kinderen echt honger lijden kan je ook nog je naasten raadplegen of wat mijn part een brood stelen.
Meestal is er in zulke gevallen wel meer aan de hand.

Dit verschijnsel komt zeker voor. Maar of de oorzaak hiervan louter uit financiële armoede bestaat, betwijfel ik.
Een voedselbank kan zeker hulp bieden. Maar als je kinderen echt honger lijden kan je ook nog je naasten raadplegen of wat mijn part een brood stelen.
Precies, zal dan waarschijnlijk aan andere middelen het geld besteden. Ipv voedsel voor kinderen.
Of te duur wonen, schulden ofzo
Hoewel de supermarkten en andere vaste lasten wel heel duur geworden zijn na covid.

Ach het is wat het is, er zwemmen meer vissen in de zee.
Van de week ook een dame gesproken die op locatie A bijvoorbeeld 20x een nummertje doet voor €50, dan wordt ze behoorlijk suf geneukt, maar op locatie B maar 4 klanten heeft die haar suf neuken de rest kan ze mondeling doen of met de hand en dan verdient ze hetzelfde mag jij raden waar ze voor kiest.
Daarom snap ik niet waarom ze de prijzen van raamdames niet verhogen. 80 of 100 euro voor een vluggertje zou meer bij deze tijd passen 50 euro is veelste laag lijkt wel slavenarbeid.

Ik kan me nog wel berichten van jou herinneren waar je toch heel anders in de wedstrijd zat Rimon. Je klaagde steen en been.
Hij is volledig gedraaid van mening. Dat mag natuurlijk.
Maar zijn mening is ondertussen volledig oninteressant want zijn alleen maar een heleboel aannames over dames , wandelaars, service , kosten enzovoorts.

Overdrijven is ook een kunst.😅

Je lijkt wel een detective. Je kunt beter de dure dvp's nemen hoef je ook geen onderzoek meer te doen. De goedkope dvp's zijn niet al te best bij de dure 250/300 zit je goed.
In mijn ervaring met privé-ontvangst zijn de duurdere niet altijd beter dan de goedkope. Jij hebt dat duidelijk anders ervaren. Misschien ligt dat ook aan feit dat jij in Nederland wandelt en ik in België.
Bij clubs gaat die redenering meer op. En bij clubs zoals Casa Brugge of instituut René is onderzoek zelfs niet nodig. Al heb ik bij Casa Brugge, zeker toen ze nog Amazonia noemden, topdates met topmodellen gehad aan vroeger 140 euro, nu 150 euro.
Bij instituut Rene zitten ook koninginnen.
Het onderzoeken van een dvp in privé-ontvangst voor je gaat, levert wel op. Kijk maar eens naar mijn recensies. Meestal topervaringen.

Vaak een kwestie van prioriteiten te stellen.

Dat kinderen zonder ontbijt de deur uit gaan, is zeer zeker niet overdreven, maar helaas een bittere waarheid.
Ondanks de loonsverhogingen zijn er mensen die zich niets extra's kunnen veroorloven.
Inderdaad bestaan er echt schrijnende situaties, maar als je even goed oplet en het hele verhaal kent, zijn het in de meeste gevallen situaties waar de mensen zichzelf in gebracht hebben. Geen geld voor ontbijt of middagmaal voor de kinderen, maar wel geld voor een huisdier met bijhorende voeding??? Of ze roken, ze drinken, ze hebben een dure gsm, ... noem maar op.
Deze week nog een koppel in Temse dat uit hun woning is gezet "na 3 maanden huur achterstand". Ze verblijven nu in een luxe tent voor sportvissers. Samen met de "inboedel voor sportvissers", te zien op foto's, toch een aanzienlijk bedrag. Overblijfsel van een dure hobby. Daar had meneer dan toch wel het geld voor!

Hij is volledig gedraaid van mening. Dat mag natuurlijk.
Maar zijn mening is ondertussen volledig oninteressant want zijn alleen maar een heleboel aannames over dames , wandelaars, service , kosten enzovoorts.
Gewoon de waarheid kijk naar de recensies van dames die goedkoop adverteren, ze scoren gemiddeld veel lager dan de dure dames en zien er een stuk minder en ouder uit. Dit zijn geen aannames maar gewoon keiharde feiten.

Terug
Bovenaan Onderaan