Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke idioot gaat dat betalen zegMooi, dan kan deze dame onder de aandacht gebracht worden:
Prijzen
- 15 minuten: € 200
- 30 minuten: € 300
- 60 minuten: € 550
Stoute Marokkaanse heeft zin in jou
Hey geilerd, ik ben Amaya, Een volbloed marokkaanse met een onschuldig gezichtje en een verzorgd uiterlijk. Ik bied jou een geweldige ervaring die ...www.sexjobs.nl
Jij ziet maar een heel klein deel van de prostitutie en denkt dat het de norm is?Welke idioot gaat dat betalen zeg
Nou ik sla over, zo bijzonder is zo ook niet vind ikJij ziet maar een heel klein deel van de prostitutie en denkt dat het de norm is?
Dit soort bedragen stellen nog niks voor en ja, er zijn heel veel mensen die dit uitgeven.![]()
Nee. Ik heb een Marokkaans beginnertje gevonden via Sexjobs , heeft op een advertentie gereageerd , heeft een mooier figuur als deze en ik heb haar 100€ betaald. Daar word ik nou blij van .Nou ik sla over, zo bijzonder is zo ook niet vind ik
Welke idioot gaat dat betalen zeg
Eeh, nee hoor, totaal niet denigrerend, maar volgens mij is het net andersom. Er zijn best veel zeurpieten die eindeloos over prijzen klagen, en mannen die wat meer willen besteden idioten noemen. Laat iedereen gewoon zelf bepalen wat ze willen uitgeven en 550 euro per uur is nog lang niet de top. Ik ben ze tegengekomen voor 2500+ euro per uur en deze dames hadden het ook druk.Het is alleen jammer dat sommige wandelaars met veel geld zo denigrerend doen over wandelaars die veel minder uitgeven
druk met geld tellen zekerEeh, nee hoor, totaal niet denigrerend, maar volgens mij is het net andersom. Er zijn best veel zeurpieten die eindeloos over prijzen klagen, en mannen die wat meer willen besteden idioten noemen. Laat iedereen gewoon zelf bepalen wat ze willen uitgeven en 550 euro per uur is nog lang niet de top. Ik ben ze tegengekomen voor 2500+ euro per uur en deze dames hadden het ook druk.
Oh prima je hebt daar vast top ervaringen mee.Eeh, nee hoor, totaal niet denigrerend, maar volgens mij is het net andersom. Er zijn best veel zeurpieten die eindeloos over prijzen klagen, en mannen die wat meer willen besteden idioten noemen. Laat iedereen gewoon zelf bepalen wat ze willen uitgeven en 550 euro per uur is nog lang niet de top. Ik ben ze tegengekomen voor 2500+ euro per uur en deze dames hadden het ook druk.
Precies! De aanvallen komen hier allemaal uit één richting!Eeh, nee hoor, totaal niet denigrerend, maar volgens mij is het net andersom. Er zijn best veel zeurpieten die eindeloos over prijzen klagen, en mannen die wat meer willen besteden idioten noemen. Laat iedereen gewoon zelf bepalen wat ze willen uitgeven en 550 euro per uur is nog lang niet de top. Ik ben ze tegengekomen voor 2500+ euro per uur en deze dames hadden het ook druk.
Daar gaat al 5 minuten in weg , want ze zullen wel allemaal 50€ biljetten willen.druk met geld tellen zeker![]()
Die slachtoffer rol zie ik niet. Wel dat men dat de mannen die zoveel geld uitgeven aan soms middelmatig uitziende vrouwen de lachlust opwekken.Precies! De aanvallen komen hier allemaal uit één richting!
En dan zichzelf nog opstellen als 'slachtoffer' ook! Verwerpelijk!
Leven en laten leven!
oke laat ik het anders stellen, ik ga het in ieder geval nooit voor uitgeven en vind het belachelijke bedragen, als je dat betalen wil is dat je eigen keus maar ik heb mijn grenzen qua gedrag wat ik betalen wilEeh, nee hoor, totaal niet denigrerend, maar volgens mij is het net andersom. Er zijn best veel zeurpieten die eindeloos over prijzen klagen, en mannen die wat meer willen besteden idioten noemen. Laat iedereen gewoon zelf bepalen wat ze willen uitgeven en 550 euro per uur is nog lang niet de top. Ik ben ze tegengekomen voor 2500+ euro per uur en deze dames hadden het ook druk.
Ja! Dan doe je dat toch niet! So what?oke laat ik het anders stellen, ik ga het in ieder geval nooit voor uitgeven en vind het belachelijke bedragen, als je dat betalen wil is dat je eigen keus maar ik heb mijn grenzen qua gedrag wat ik betalen wil
Welke idioot gaat dat betalen zeg
Context is wel belangrijk. Ik ben heus wel bekend met het duurdere segment, heb er ook wel eens gebruik van gemaakt, maar dan hebben we het over professionele fotoshoots en nette eigen websites.Jij ziet maar een heel klein deel van de prostitutie en denkt dat het de norm is?
Dit soort bedragen stellen nog niks voor en ja, er zijn heel veel mensen die dit uitgeven.![]()