Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De tijden van goedkoop neuken in nederland zijn idd voorbij je kunt tegenwoordig beter een vriendin nemen. En laten we eerlijk zijn de seks met een dvp is zo nep als maar kan, beter een gewone meid nemen die nog van de seks kan genieten voelt veel beter.
Prijzen bij ramen al tig jaar hetzelfde, privehuizen wat gestegen maar nog steeds onder de raamdame prijs, ik ben zeer tevree, geen of amper inflatie

Onzin allemaal
Zelfs als de waarheid voor "onzin" verklaard wordt, wordt de leugen nog steeds geen waarheid.
Ik blijf het zeggen als mensen zoals Dickdebock de hoofdprijs willen betalen, prima.
Waar lees jij dan dat Dickdebock de hoofdprijs betaalt? Ik ben een SKW-fan. Daar kan je voor 50 euro al terecht. En ik heb in mijn leven vele honderden dates ook binnen andere sectoren gedaan, en in zeer uiteenlopende prijsklassen. Je kan ook nu nog altijd terecht tegen prijzen die best betaalbaar zijn.
Ik kan het betalen want ik heb een heel goed inkomen, maar heb dat er niet voor over.
Je volste recht. Maar dan moet je niet beginnen z**ken op dames die meer vragen dan wat jij er wil aan geven. De koper van een Fordje heeft het er ook niet voor over om een Porsche te kopen. Maar hij klaagt waarschijnlijk niet.
Maar ze verzieken wel een beetje de markt.
De enigen die de markt verzieken, zijn zij die steeds klagen. Op de duur lijkt het wel alsof sekswerk niets waard is. Wat wil je eigenlijk? Dat de koopkracht van de dames die voor jouw plezier zorgen constant af neemt? Zodat de betere dames het elders gaan zoeken? En dan komen klagen over het aanbod?
Een DVP zei eens tegen mij dat ze er om moet lachen dat ze zoveel willen betalen.
Je hoort wat je wil horen, denk ik. Dvp's zeggen soms veel :) Soms stoppen zij vandaag definitief, en volgende week beginnen ze terug. 1 dvp deed tegen jou die uitspraak. Maar iedereen die regelmatig in hun midden vertoeft, weet dat dvp's altijd klagen. Net zoals er zoveel mensen klagen, blijkbaar.
Eén klantje en ze hebben veel geld verdiend.
Stop misschien liever met het maken van andermans rekening. De ene dvp is de andere niet, en wat zij verdienen, zou jou eigenlijk niet mogen interesseren. Als je die job een goudmijn vindt zijn, waarom stap je er dan zelf niet in? De logica toch. Het is een legaal beroep. Probeer het eens.
En het heeft niks met gierigheid te maken. Maar kijk eens hoelang je werkelijk sexed. Er zit ook veel tijd in omkleden en je wassen, bijpraten. De werkelijke tijd dat je echt sexed valt tegen. Daarom doe ik ook zelf langere dates maar wel met een acceptabele prijs. Dat is tot op heden redelijk gelukt.
Het is net op langere dates dat je procentueel gezien minder lang sekst met een ks en een t in het Nederlands :) . Op korte dates ligt dat meestal wat anders.

Dat je voor een acceptabele prijs gaat? Dat zou iedereen moeten doen. Een prijs die aanvaardbaar is voor de persoon in kwestie (en zijn budget).

De gouden regel nummer 1 is: naar dvp's moet je gaan met geld dat je eigenlijk niet nodig hebt.

Regel 2 : stel de tering naar de nering.

Het staat nergens geschreven dat iedereen elke dame 'moet kunnen hebben' net zomin als dat er ergens een wet of regel bestaat die zegt dat iedereen alles moet kunnen hebben in zijn leven. Ook wie fier verkondigt dat hij geld genoeg heeft, kan een reden hebben om op betaalde seks een bovengrens qua prijs te leggen. Alleen wil dat geenszins zeggen dat dames zich daar zouden moeten aan aanpassen. Draai het liever om. Pas jouw keuze aan aan hetgeen je er wil aan geven. En zaag niet over alles wat duurder is dan jij er voor over hebt. Loop jij over andere dingen ook zo te mekkeren als die duur zijn?

Ik denk dat dickdebock niet helemaal begrijpt dat de prijzen in nederland toch een stuk hoger liggen dan in België. Niet iedereen bezoekt privehuizen of de ramen. Sommige wandelaars hebben geen raambuurt of een privehuis in de buurt en zijn afhankelijk van prive ontvangst, en laat deze nou extreem duur zijn geworden en niet alleen het starttarief maar ook de extra's die vroeger vaak inbegrepen bij de prijs zat. Ik snap dus heel goed dat sommigen denken bekijk het maar ik ga deze prijzen niet meer betalen.

En laten we eerlijk zijn 150 euro voor een halfuur seks en als je pzc wilt moet je ook nog eens 50 bijbetalen, totaal dus 200 voor die hele korte tijd voelt als diefstal. Ik kan me goed voorstellen dat sommigen zich achteraf belazerd voelen en de dvp's zich kapot lachen van het makkelijk verdiende geld die ze van ons ontvangen.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat dickdebock niet helemaal begrijpt dat de prijzen in nederland toch een stuk hoger liggen dan in België. Niet iedereen bezoekt privehuizen of de ramen. Sommige wandelaars hebben geen raambuurt of een privehuis in de buurt en zijn afhankelijk van prive ontvangst, en laat deze nou extreem duur zijn geworden en niet alleen het starttarief maar ook de extra's die vroeger vaak inbegrepen bij de prijs zat. Ik snap dus heel goed dat sommigen denken bekijk het maar ik ga deze prijzen niet meer betalen.

En laten we eerlijk zijn 150 euro voor een halfuur seks en als je pzc wilt moet je ook nog eens 50 bijbetalen, totaal dus 200 voor die hele korte tijd voelt als diefstal. Ik kan me goed voorstellen dat sommigen zich achteraf belazerd voelen en de dvp's zich kapot lachen van het makkelijk verdiende geld die ze van ons ontvangen.
Dit is het 1877ste bericht met dezelfde betekenis, dezelfde woorden en dezelfde leestekens in dit onderwerp 😁

Of heb je het over advertenties van dames? Je moet wel een redelijk speciaal geval zijn, als jij die advertenties van vijf à zes jaar geleden nu nog kan zitten bekijken. Geen wonder dat je dan niet mee bent met de tijd.
Wat zul jij veel vrienden hebben Dick...

Hier vind je o.a. de Kinky archieven. Niet zo heel moeilijk dus, denk je de volgende keer zelf even na?
Het is een beetje zoeken, het ene snapshot is beter dan het andere. Maar het geeft een aardig beeld.

Wat zul jij veel vrienden hebben Dick...
Yep, klopt, en zelfs heel wat mensen die ook op dit forum zitten.
Hier vind je o.a. de Kinky archieven. Niet zo heel moeilijk dus, denk je de volgende keer zelf even na?
Ik kijk nooit op KInky. Dat is een weinig betrouwbaar platform dat overigens voor België niet interessant is. Bij de meerderheid van de dames die je daar aantreft, ben je sowieso gejost. En dan in het topic 'bedreigd' maar klagen over vreemde berichtjes die je nadien achtervolgen :)
Het is een beetje zoeken, het ene snapshot is beter dan het andere. Maar het geeft een aardig beeld.
Je moet echt wel serieus van een andere wereld komen om je tijd te steken in dit soort 'opsporingen'. Speur jij op die manier ook naar oude folders van supermarkten die misschien ergens nog gearchiveerd zijn? Of prijslijsten van auto's die intussen al lang verschroot zijn? Ieder zijn hobby hoor, maar vrienden met deze vreemde fetish heb ik dan weer niet. :LOL:
Dit is het 1877ste bericht met dezelfde betekenis, dezelfde woorden en dezelfde leestekens in dit onderwerp 😁
Klopt. Misschien moeten we een metafoor (niet te verwarren met de Sinksenfoor) bovenhalen...

Dat heb je met sommige Nederlanders of Vlamingen, die uit hun raam kijken, geen bergen zien, en ijverig doorgaan met het 'behoorlijk onderbouwd argumenteren' van hun bevindingen dat de aarde plat is :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Ik denk dat jij wel vaker gepost wordt Dick.
Ik kijk nooit op KInky. Dat is een weinig betrouwbaar platform dat overigens voor België niet interessant is. Bij de meerderheid van de dames die je daar aantreft, ben je sowieso gejost. En dan in het topic 'bedreigd' maar klagen over vreemde berichtjes die je nadien achtervolgen :)
Ik zie het verband niet, kennelijk moet je daar Belg voor zijn.

En verder Dick, ik ben niet zo heel erg onder de indruk van je grote waffel en heb ook geen zin in onzinnige discussies. Ik heb hier niets te bewijzen 👋

Saunaclubs in grensstreken erg goedkoop, verder is Nederland snel met auto overal te bereiken en je hebt ook nig Tinder etc en dames met lagere prijzen online

Ik denk dat jij wel vaker gepost wordt Dick.

Ik zie het verband niet, kennelijk moet je daar Belg voor zijn.

En verder Dick, ik ben niet zo heel erg onder de indruk van je grote waffel en heb ook geen zin in onzinnige discussies. Ik heb hier niets te bewijzen 👋
Dickdebock duldt geen tegenspraak alleen zijn mening telt, en anders is het ww3.

Terug
Bovenaan Onderaan