Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie snap ik even niet...Wat ik grappig vind is dat sommige wandelaars echt denken seks te hebben met een jong ding, terwijl ze in werkelijkheid seks hebben met een oudere vrouw.
Dat is mij ook al opgevallen, dat sommige wandelaars de dames zeker een jaar of tien of zelfs vijftien te jong inschatten.Wat ik grappig vind is dat sommige wandelaars echt denken seks te hebben met een jong ding, terwijl ze in werkelijkheid seks hebben met een oudere vrouw.
Dames die zich jonger voordoen maar in werkelijkheid veel ouder zijn. Er zijn veel wandelaars die hier intrappen.Die snap ik even niet...
Ja! Al die 20-ers en 30-ers... die in werkelijkheid 50+ zijn!Dames die zich jonger voordoen maar in werkelijkheid veel ouder zijn. Er zijn veel wandelaars die hier intrappen.
Geloof het of niet er zijn dames die zich 30 voordoen maar in werkelijkheid 50 zijn sommige forumleden noemen ze een milf.Ja! Al die 20-ers en 30-ers... die in werkelijkheid 50+ zijn!
Nu is het duidelijk!
Precies dat!Wat ik grappig vind is dat sommige wandelaars alleen maar jong en slank willen en grof geld voor een kutservice willen betalen. Grappig he.![]()
Wat is het probleem best of both worlds.Geloof het of niet er zijn dames die zich 30 voordoen maar in werkelijkheid 50 zijn sommige forumleden noemen ze een milf.![]()
Dat zegt mijn idee, meer over de wandelaar dan over de dame.Nu... als een 50+ dame... zich nog kan voordoen als een 30-er. Dat zegt genoeg!
Wellicht is dat een uitzondering, maar een goede belichting en make up doet ook wonderen.Hoe oud denk je dat Salma Hayek is?