Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind toch dat de prijzen stilletjes de pan uitstijgen voor een uur betaal je al snel 200 € per uur waarvan als je geluk hebt 40 min met je bezig zijn en dan nog steeds die extras soms weet je pas als je buiten bent hoeveel je kwijt bent en als je die tijd telt hoelang ze effectief met je bezig zijn is het nog een derde duurder
Bij privehuizen zit je op 150 per uur, ramen al tig jaar 200 per uur, genoeg alternatieven hoor, rest vh leven wordt alles ieder jaar duurder he

Ik vind toch dat de prijzen stilletjes de pan uitstijgen voor een uur betaal je al snel 200 € per uur waarvan als je geluk hebt 40 min met je bezig zijn en dan nog steeds die extras soms weet je pas als je buiten bent hoeveel je kwijt bent en als je die tijd telt hoelang ze effectief met je bezig zijn is het nog een derde duurder
De prijzen van de supermarkt bedoel je? En de prijzen van de leestekens blijkbaar ook :LOL:

Of betere goedkopere opties zoeken....

Supermarkten, energie, benzine etc ook veeeeel duurder geworden, maar blijven we ook afnemen
En toch gaat een best deel uit Nederland naar het buitenland om te tanken of boodschappen te doen.
De markt van A merken stort ook in omdat mensen nu liever het huismerk kiezen, ook goede kwaliteit en vaak euro's goedkoper!

Daar ga ik niet heen gezien dat de fotos, services vaak niet kloppen, prijzen te hoog, ontvangstplekken vaak niet in orde, communicatie slecht etc, waarom naar iets gaan wat niet in orde en te duur is terwijl er zoveel goeds, betaalbaar overal te vinden is?
Johnny walk de grootste groep dvp's zijn prive-ontvangst dames die zitten overal terwijl jouw geliefde raamdames niet overal zitten. En wat ik je al tig keer heb uitgelegd is dat niet elke wandelaar zin heeft om lang in de auto te zitten ze zoeken liever een dvp dicht bij huis, die kiezen dus voor prive-ontvangst. Hopelijk Begrijp je het nu een beetje er is niet genoeg legale aanbod dus hebben vele wandelaars weinig keus.

Laatst bewerkt:
De prijzen zijn idd fors gestegen en dat is vrijwel alleen in de privé ontvangst. Ramen €100 voor half uur is al tijden zo. Privehuis betaalde ik onlangs €80/30, wilde ik pzc dan kwam er 50 euro bij. Nog te overzien. Privé ontvangst, zo'n 2 jaar terug aardig wat dames in vooral Den Haag bezocht. Betaalde toen 120 tot 130 voor half uur. Alle 'normale extra's' zaten in de prijs. Nu 2 jaar verder zijn deze dames gestegen naar €160 of meer voor een half uurtje.... sommigen vragen dan ook nog geld voor extra's die zelfde dame 2 jaar terug nog all inn aanbood. Zie ook meer en meer dat half uurtje geheel niet meer wordt aangeboden. Zijn er die beginnen bij 250 voor 60 minuten.... Ik heb géén behoefte aan uurtje, en die buitenproportionele prijzen betaal ik niet.

Terug
Bovenaan Onderaan