Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn punt is niet zozeer of het buitenlandse of NL dames zijn die in NL dit werk doen. Voor de wet is iedereen gelijk.

Ik snap echter niet hoe je belasting kunt betalen over een illegale activiteit.
En aangezien prive-ontvangst in NL vrijwel overal niet toegestaan is (dus illegaal), kan hierover dus m.i. geen belasting worden betaald.
Ik snap je punt heel goed, alleen Joke d'r punt wat jij citeerde ging wel over buitenlandse sekswerkers, daarom noemde ik dat.

Maar inderdaad het geldt voor alle sekswerkers, uit welk land dan ook. Ze "moeten" belasting betalen over hun inkomen ja, net zoals ze voor hun werk een vergunning nodig hebben en/of ergens geregistreerd "moeten" staan.

Al die dingen gebeuren lang niet altijd, en dan wordt er inderdaad geen belasting betaalt.

Buiten dat, de gebonden heren kunnen enkel cash betalen.. anders komen hun avontuurtjes buiten de deur uit.
Ik heb een eigen rekening waar verder helemaal niemand bij kan.
Ik denk dat dat voor veel (getrouwde) mannen geldt.
De laatste keer dat ik geld uit de automaat gehaald heb, is wel 3 jaar geleden.
Ik betaal echt veel liever met mijn pinpas en in vrijwel iedere privéclub is dat ook mogelijk.
Bij een gemeenschappelijke rekening is het een ander verhaal.

Ik snap echter niet hoe je belasting kunt betalen over een illegale activiteit.
En aangezien prive-ontvangst in NL vrijwel overal niet toegestaan is (dus illegaal), kan hierover dus m.i. geen belasting worden betaald.

Je hebt de gemeente die thuisontvangst verbiedt, landelijk is het trouwens niet verboden.. maar daar heeft de belasting niets mee te maken helaas en de gemeentes doen wat zij willen.. ook al is het wettelijk zelfs toegestaan om thuisontvangst te doen.

Of je nou zonder of met vergunning werkt, belasting betalen moet gewoon. Maakt geen bal uit waar je je diensten aanbiedt..
Ik denk dat dat voor veel (getrouwde) mannen geldt.

Nou nee hoor, de meeste hebben juist een gezamenlijke rekening. Daarom betalen de meeste juist met cash.

Je hebt de gemeente die thuisontvangst verbiedt, landelijk is het trouwens niet verboden.. maar daar heeft de belasting niets mee te maken helaas en de gemeentes doen wat zij willen.. ook al is het wettelijk zelfs toegestaan om thuisontvangst te doen.

Of je nou zonder of met vergunning werkt, belasting betalen moet gewoon. Maakt geen bal uit waar je je diensten aanbiedt..
Ja, het moet, maar de dames die onvergund/ongeregistreerd werken betalen in de praktijk 0,0 belasting over het geld dat ze met sekswerk verdienen.

Mijn limiet is 150 euro voor een uur. Hoe pakken jullie zoiets aan?

Gewoon meteen zeggen dat je max 150 voor een uur doet?

2 redenen dat ik niet hoger ga, het is mijn uitleg are max gewoon en de 2e is dat je ook geen oplicht garantie hebt want vaak spreek je iets af en is het gewoon het standaard pakket wat ze afwerken.

Sorry ik doorvraag, maar waar betaal je dan belasting over?
Veel Nederlanders hebben ook een zwart werkende schoonmaker in dienst
Die schoonmaakster wordt contant betaald en daarmee is de kous af.

En dat is dan sowieso nog een legale activiteit. Ik kan me niet voorstellen dat er een DVP is die aan illegale huisontvangst doet, daar belasting over betaalt. Hiermee maak je jezelf toch sowieso strafbaar?

Sorry ik doorvraag, maar waar betaal je dan belasting over?

Gewoon over mijn inkomsten? Waar anders over 🤔

Ik kan me niet voorstellen dat er een DVP is die aan illegale huisontvangst doet, daar belasting over betaalt. Hiermee maak je jezelf toch sowieso strafbaar?

Belasting en gemeente zijn 2 aparte instanties die elkaar enkel waarschuwen als er iets niet in de haak is.

Ik heb 2x controle gehad, waarvan 1x op een thuisontvangst locatie. Daar kreeg ik te horen dat zij niks doorgeven aan de zeden ( alleen als ze een dwang vermoeden ), maar wel dat je gewoon belasting moet betalen. Neem aan dat belasting controleurs wel weten waar ze het over hebben toch?

Kortom, belasting betalen moet je gewoon.. waar je ook werkt

Gewoon over mijn inkomsten? Waar anders over 🤔
ja, jij, omdat jij netjes opgeeft wat je doet, en dat doe je goed

Ik heb 2x controle gehad, waarvan 1x op een thuisontvangst locatie. Daar kreeg ik te horen dat zij niks doorgeven aan de zeden ( alleen als ze een dwang vermoeden ), maar wel dat je gewoon belasting moet betalen. Neem aan dat belasting controleurs wel weten waar ze het over hebben toch?
ja natuurlijk zeggen ze dat, ze volgen de wet, ze gaan niet zeggen "als je zwart werkt en wij merken niks, dan zal je nooit een cent belasting hoeven betalen"

net zoals een verkeersagent niet tegen me zal zeggen "als jij door rood rijdt en wij zien niks, dan hoef je lekker geen boete te betalen"

maar zo werkt het natuurlijk wel, de dames die zwart werken en niet opgemerkt worden door de instanties betalen geen cent belasting

Klopt, maar dat stopt ooit ook een keer hoor.

Want ze staan echt een keer onaangekondigd voor je neus. En de advertenties v kinky etc houden ze gewoon in de gaten, daar zitten mannetjes op ( net als bij zeden ). Ga maar bewijzen dat je niks hebt verdient, iedereen komt een keer aan de beurt. Dat is een feit.

En dan krijg je boetes en naheffingen, waar je echt niet vrolijk v wordt.

Gewoon over mijn inkomsten? Waar anders over
Ik heb het eens op chatgpt opgezocht en je hebt volledig gelijk en ik had het fout:

'In Nederland moet je belasting betalen over inkomsten uit illegale activiteiten — ook al zijn die activiteiten zelf verboden.
De Belastingdienst kijkt niet naar de legaliteit van je werk, maar naar het feit of je inkomsten hebt gegenereerd.'

ja natuurlijk zeggen ze dat, ze volgen de wet, ze gaan niet zeggen "als je zwart werkt en wij merken niks, dan zal je nooit een cent belasting hoeven betalen"

net zoals een verkeersagent niet tegen me zal zeggen "als jij door rood rijdt en wij zien niks, dan hoef je lekker geen boete te betalen"
Het is ook niet voor niets dat veel mensen die thuis plantjes kweken de benodigde stroom buiten de meter om aftappen.
Ze willen het misschien wel op een nette manier doen, maar als de netbeheerder of energieleverancier de instanties tipt, dan moeten die maar in het ongewisse blijven.

Terug
Bovenaan Onderaan