Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet wat jullie van de prijzen vinden tegenwoordig, maar de inflatie lijkt lokaal wel erg hoog te zijn geworden. Een privé bezoekje kost nu minimaal €200 en dan heb je nog niets speciaals. €50 voor PZC, €50 voor (tong)zoenen, €100 voor anaal. Dit waren voor mij toch wel de services die ik zocht. Een bezoek van een uur komt dan op €400. Nu weet ik dat je het niet meer mag vergelijken, maar hee, dat is bijna 1.000 Hollandse Florijnen !! Het is voor mij geen kwestie dat ik het niet kan betalen, maar ik wil het niet meer betalen. Dit zijn trouwens instaptarieven. Er zijn dames die €250 per uur vragen en voor iedere extra service €50 tot €100. Nu zou ik in de verleiding kunnen komen als het een ongewoon mooie verschijning is, maar ook dat is niet het geval meer.

Ik bezoek nu nog zo'n mooie verschijning en heb een leuk tarief met haar kunnen afspreken en we doen wat extra's die ze normaal niet levert, maar ook dan ben ik €350 kwijt voor een uur.

Ik ben vrijgezellig en kan doen wat ik wil en met wie ik het wil en heb een bewuste keuze gemaakt in mijn leven om vrijgezel te blijven en bezoek daarom regelmatig een paar dvp's. Op deze manier is de schade enkele duizenden euro's per maand en ik kan dat niet meer aan mijzelf verkopen.

Wat vinden jullie ?
Is deze dame niet iets voor jou? ze heeft een schappelijke prijs. https://www.kinky.nl/advertenties/6280235-tessa

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan