Wat is wapdate? Is dat samen pita gaan eten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat is wapdate? Is dat samen pita gaan eten?
Volgens mij iets drugsachtig, ik zie het vaak voorbij komen maar ik weet niet wat het isWat is wapdate? Is dat samen pita gaan eten?
Daar zijn we lekker mee danJa MaAr De KoStEn VoOr dE dVp'S zIjN oOk GeStEgEn!
Dit is natuurlijk wel één van de extremere voorbeelden die je geeft, maar het is een kwestie van tijd voor die de standaard wordt...
Wie weet, maar ik doelde op het pre-mobiele tijdperk.Tegenwoordig gaat communicatie via snapchat toch?
Ik heb weleens aan zo'n dame gevraagd of er echt mensen zijn die dat betalen, haar antwoord was: What do you think...Ik zie het helaas met alles om me heen, niet alleen prostitutie. Er zijn te veel mensen met veel geld die het heel makkelijk weggeven.
Natuurlijk moet iedereen zelf weten waar hij zijn of haar geld aan uitgeeft, maar de markt wordt zo wel verziekt.
Ben je zeker? Zou het niet kunnen dat dit prijzen zijn van iemand met een andere origine waar onderhandelen meer een gewoonte is?Ik heb weleens aan zo'n dame gevraagd of er echt mensen zijn die dat betalen, haar antwoord was: What do you think...
Was blijkbaar een domme vraag, het antwoord is Ja
Voor zover ik weet niet, ik heb eerder het idee dat ze teveel aanvragen krijgen met 'normale' prijzen en dat er dan een paar 'idioten' overblijven die het daadwerkelijk betalenZou het niet kunnen dat dit prijzen zijn van iemand met een andere origine waar onderhandelen meer een gewoonte is?
Wat is wapdate? Is dat samen pita gaan eten?
Dat is een wrapdate.Wat is wapdate? Is dat samen pita gaan eten?
Haha!'Het kind was leuker op het forum!'
Maar kan hem niet gevraagd worden omdat hij Noortje heeft geblokkeerd.
Ga die term maar niet gebruiken op mijn OF of mensen denken dat ik een junkie benEn ik maar denken dat WAP "whet ass pussy" wou zeggen.
Wappen als levensstijlVolgens mij iets drugsachtig, ik zie het vaak voorbij komen maar ik weet niet wat het is
Het klinkt als een sekte.Wappen als levensstijl
Inmiddels is er een grote groep mensen ontstaan in Nederland die wappen als een soort levensstijl hebben gemaakt. Deze groep, voornamelijk swingers, ontspannen vrijwel ieder weekend onder het genot van verdovende middelen. De matrassen worden in de woonkamer gelegd, vrienden worden uitgenodigd… En het complete weekend wordt al wappend genoten van de drugs en van elkaar.
Zijn ze een soort van. Er zijn veel privé swinger groepen die voor mensen zijn die niet naar openbare clubs gaan.Het klinkt als een sekte.
dat is toch wel super gevaarlijk. Niet enkel de drugs. Maar ook voor de dame. De kans dat er ongewenste dingen gebeuren is toch groot.Ga die term maar niet gebruiken op mijn OF of mensen denken dat ik een junkie ben
Wel maf dat je illegale drugs gewoon bij mogelijkheden kunt zetten?! Wtf
Het swinger gedeelte vind ik nog normaal. Waarom zou je naar een club gaan als je 3 of 4 koppels kent die ook swingers zijn. Dan kan je zowel elkaar uitnodigen.Zijn ze een soort van. Er zijn veel privé swinger groepen die voor mensen zijn die niet naar openbare clubs gaan.
Vaak op uitnodiging van een ander koppel
Ja, die moet je apart blokkeren.Via WhatsApp niet nee, maar via SMS wel. Heb het net bij mijzelf geprobeerd en een SMS komt gewoon aan bij een WhatsApp blokkade.
Volle verstand hoeft niet, volle gevoel en optimale werking van de zintuigen( het woord zegt het al)zou ik zeggen.Ik ben toch liever bij mijn volle verstand als ik bij een dvp ben. Ben al "gedrogeerd" genoeg van de dame en de geilheid zelf
Ik wil alles toch zo helder mogelijk beleven.
Ja, die moet je apart blokkeren.
Ja die beeldspraak geldt zeker voor mensen die genoeg geld hebben, voor mensen die dat niet hebben loopt het mank.Dit vond ik hier wel eens passen. Het is iets waar we allemaal eens moeten bij stilstaan vind ik.
Tsja... swinger levensstijl... leuk! Snap niet dat je daar dan ook perse stoned voor moet zijn...Zijn ze een soort van. Er zijn veel privé swinger groepen die voor mensen zijn die niet naar openbare clubs gaan.
Vaak op uitnodiging van een ander koppel
Ze hebben ook wel eens White Party in de omschrijving staan, ik dacht dat je dan in het wit gekleed moest komen...Wel maf dat je illegale drugs gewoon bij mogelijkheden kunt zetten?! Wtf
Misschien om de lelijkheid van de deelnemers niet te moeten opmerken ?Ze hebben ook wel eens White Party in de omschrijving staan, ik dacht dat je dan in het wit gekleed moest komen...