Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gebaseerd op mijn ervaring vind ik 150-200 per uur een correcte all-inn prijs.
Meestal boek ik minstens 2 uur tot 3 uur en daarom wens ik niet meer te betalen dan 200/u want dat zijn al serieuze bedragen voor mij om neer te tellen.

Wat psychologisch ook helpt is bvb de prijs die wat mindert als je meerdere uren boekt.
Bvb 2 uur is 400 en 3 uur is 500.
Dan zullen de meeste voor 3 uur kiezen en kan je je misschien beperken tot 1 klant per dag.

Klant tevreden want hij heeft een mooie deal gekregen in zijn hoofd en dvp tevreden want ze heeft haar daginkomsten met 1 klant verdient en heeft nog een halve dag vrije tijd over.

Moest ik dvp zijn zou ik zo liefst werken denk ik. Vaste klanten opbouwen door goede service en minimum afspraken van 2 uur.
Een beetje zoals de dvps die ik bezoek het doen.
De vijver van potentiele klanten die 2 uur of langer afspreken is bijzonder klein hoor. De meesten die nu zo werken zijn ooit begonnen met halfuurtjes en zijn dan pas als de klanten bleven komen overgeschakeld op 1 uur minimum enz.
Als je zo begint als net gestarte dvp zet je jezelf al redelijk buiten een bepaalde markt die je mss net nodig hebt in het begin van je "carriere".

Voor de duidelijkheid; ik had het alleen over risico's met betrekking tot overheid/regelgeving.
Ik kan me goed voorstellen dat er ook nog andere risico's zijn als dvp... en niet alleen bij kwade opzet door anderen.
Ik doe het werk wit, dus ik denk dat ze blij moeten zijn dat ik zoveel belasting betaal. Maak mij eerder zorgen over de buren

De vijver van potentiele klanten die 2 uur of langer afspreken is bijzonder klein hoor. De meesten die nu zo werken zijn ooit begonnen met halfuurtjes en zijn dan pas als de klanten bleven komen overgeschakeld op 1 uur minimum enz.
Als je zo begint als net gestarte dvp zet je jezelf al redelijk buiten een bepaalde markt die je mss net nodig hebt in het begin van je "carriere".
Ja dat klopt natuurlijk.
Is een businessmodel waar je moet naartoe werken.

Kan je uiteraard maar doen eens je een goede reputatie/vast klantenbestand hebt opgebouwd.

En zoiets vergt veel werk en tijd

Ik doe het werk wit, dus ik denk dat ze blij moeten zijn dat ik zoveel belasting betaal. Maak mij eerder zorgen over de buren
Ik vrees dat je in de meeste gemeentes niet wit vanuit een woning prostitutie kunt bedrijven.
Wit kan alleen in een club of achter de ramen.
Utrecht heeft trouwens wel een proef lopen momenteel waarmee dit volgens mij wel weer kan, maar dan wel alleen vanuit eigen woning.

Ik betaal meestal 500 euro per date en als ik het echt de moeite waard vind meer. Ik heb een uitstekend inkomen en kan het mij veroorloven.

Buiten het betaalt daten heb ik ook genoeg aanspraak, dus ik hoef dit niet te doen. Echter ik vind een betaalde afspraak gewoon spannend. Niet helemaal weten wie je over de vloer krijgt.

Echter ik ben wel selectief. Ik vind persoonlijke verzorging belangrijk, liever geen tatoeages, een gezond stel hersens, ondernemend zijn, zijn zaken die ik opwindend vind aan een vrouw. Dan betaal ik liever wat meer, dan een snelle wip bij een raamdame of in een privéhuis waar ik niet echt de tijd heb om de 'klik' te maken.

Afspreken doe ik het liefst met een dame waarmee ik vaker afspreek. Voordeel van een vaste dame is dat je, ondanks dat haar werk is, iets vertrouwder met elkaar raakt. Ik merk dat de gesprekken, maar ook het intiemere gedeelte beter wordt. Daarbij ga ik niet op de klok zitten kijken hoelang de dame precies blijft. De ene keer is dat wat korter, de andere keer wat langer. Ik merk dat dat wordt gewaardeerd. Vaak krijg ik het compliment dat ik zo relaxt ben.

Ik heb daarom eigenlijk geen last van de 'prijzen van 2023', omdat we ik heel duidelijk ben met wat ik betaal (500 per date) en de dame de ruimte laat in hoe lang ze daarvoor wil blijven en wat ze daarvoor aanbiedt.

Je betaald dus netjes belasting? Wat vind je trouwens van die illegale dvp's die hier ongestoord kunnen blijven werken zonder één cent belasting te betalen en de boel bedonderen?
Precies hetzelfde als wat ik vind van andere mensen die bijvoorbeeld toeslagen ontvangen en zwart werken.

Af en toe een zwart klusje tuurlijk dat kan, maar ik betaal als 23 jarige bijna een halve ton aan inkomensbelasting per jaar terwijl ik nog in mijn opbouwende fase zit.

En die meiden hebben vaak zulke lage prijzen wat ik gewoon niet kan aanbieden, dus het kost ons ook klanten

Zat zelf te denken aan 200,- per uur als ik een ruimte heb en dan inclusief de standaard dingen. Half uurtje dan wel 120,- heb namelijk liever uurtjes
Als ik jou was... zou ik dat 'half uurtje' zelfs gewoon schrappen! Krijg je ook meteen een ander publiek! Voor een vrouw als jou zou ik persoonlijk zelfs niet minder dan twee uur doen!

Ja dat klopt natuurlijk.
Is een businessmodel waar je moet naartoe werken.

Kan je uiteraard maar doen eens je een goede reputatie/vast klantenbestand hebt opgebouwd.

En zoiets vergt veel werk en tijd
Ja ik heb nu de pech dat ik en op vakantie ben geweest 1,5 week en nu al een week ziek ben, dus dit heeft mij nu al veel vaste klanten gekost. Werk pas 1,5 maand voor mijzelf, maar dat zijn gewoon teveel dagen dat ik niet beschikbaar ben geweest en je kan er gewoon niets aandoen

Ja ik heb nu de pech dat ik en op vakantie ben geweest 1,5 week en nu al een week ziek ben, dus dit heeft mij nu al veel vaste klanten gekost. Werk pas 1,5 maand voor mijzelf, maar dat zijn gewoon teveel dagen dat ik niet beschikbaar ben geweest en je kan er gewoon niets aandoen
Beterschap, hopelijk kan je snel weer niets aan doen.

Het nadeel van een zelfstandige. Daarom is een hoger tarief ook gerechtvaardigd.

Beterschap overigens!

Ik wil graag weer in december naar een warm land. Als je wil skien ga ik trouwens echt niet mee ookal krijg ik 10000
Werkelijk?? Ski jij niet graag? Is geweldig!
Alhoewel... ik het ook lang niet vaak gedaan heb... Niet eenvoudig natuurlijk als je in de tropen woont...

Ben wel ooit eens naar Nieuw Zeeland wezen skiën. Was nog 8 uur vliegen!

Terug
Bovenaan Onderaan