swtdisposition
Stamgast
Als student door het leven gaan tot je 35 .... ofwel zijn ze nu heel slim of anders zijn ze heel dom ...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGelukkig zijn we aan niemand uitleg verschuldigd over wat en hoe we iets doen toch??
succes ermee hypocriete zuurpruimDus je bezoekt een dame meer dan 10 keer .........
Je app't voor korting
Het antwoord is nee
En je bezoekt haar nooit meer ???
succes ermee hypocriete zuurpruim
Speltip 19, weet wanneer je moet stoppen.
En maar doorgaanMisschien is er bij de forumleiding nog een vacature voor jou .......
Goed, om de één of andere reden reageer je hier alleen nog maar op het getrol van Kater en niet op de vraag die ik hierover stelde.Nou ik kijk neer op studentjes van 35. de groeten he
ok dat was onterecht maar ik raak inderdaad gefrustreerd door het pestgedrag van hem, inmiddels opgelost via de negeerknop.Goed, om de één of andere reden reageer je hier alleen nog maar op het getrol van Kater en niet op de vraag die ik hierover stelde.
Wil toch even wat specificeren.
Ik stond zelf op mijn 35e ingeschreven als student aan de universiteit. Nou is het niet zo dat ik verantwoording verschuldigd ben, maar ik zeg erbij dat ik destijds gewoon werkte en mijn eigen boterham verdiende. Ik heb gewoon mijn eigen weg gekozen in het schoolsysteem en heb daarbij nooit neergekeken op mensen die vanaf hun 17e fulltime gewerkt hebben.
Wat ik werkelijk niet begrijp, Ztony, is dat een lid dat hier commentaar zit te geven over hoe we met elkaar omgaan (deels terecht, overigens) en over onterechte insinuaties, hier ineens uit het niets een groep mensen aanvalt die werkelijk geen reet met deze discussie te maken hebben.
De hele topic is door hem verpest.ok dat was onterecht maar ik raak inderdaad gefrustreerd door het pestgedrag van hem, inmiddels opgelost via de negeerknop.
je hebt gelijk in deze.
Niet alleen dit topic.De hele topic is door hem verpest.
Meld dit dan ook even aan de forumleiding.Niet alleen dit topic.
Gisteren al gedaan, 1 step ahead of you.Meld dit dan ook even aan de forumleiding.
Vandaag eens kijken op kinky,deze dame lijkt mij wel wat.Prijs 150 voor een half uur.
Nog een paar nieuwe dames in de buurt 150€ ,dat is plots een verhogen,twee jaar geleden 80,vorig jaar 100 en nu 150€ dat is nog wel wat,zeker als je toch meestal na 20minuten weer buiten staat
Meld dit dan ook even aan de forumleiding.
ja joh niet naar binnen gaan. zodra je naar binnen gaat denken ze meteen oww dit kunnen we blijven hanteren.De prijzen zijn echt absurd momenteel, en vaak verkapt. Gisteren nog een leuke dame gevonden op redlights. Op die website stond haar uurtarief op €120. Ik kijk tegenwoordig vaker eerst naar het tarief en daarna pas naar de dame.. Leuk gesprek met de dame, alles leek prima te verlopen. Ik voelde alsof er al een klik was. Zoals vaak toch nog even de check gedaan wat het allemaal zou kosten. Geen vreemde handelingen, gewoon pure sex. €200 voor 1 uur. Belachelijk. Ik hoop dat er met mij vele andere wandelaars even de hand op de knip houden om er voor te zorgen dat deze prijzen snel naar beneden gaan, want dit is echt absurd.
Ik snap dat deze dames ook hun kosten hebben, maar de inflatie in de afgelopen 2 jaar was wat, 15% maximaal? Sommige hanteren 100% inflatie schijnbaar...
Omgeving Leeuwarden btw.
Als iedereen dat doet, "drogen" ze van zelf wel uitja joh niet naar binnen gaan.
Tsja... 200/uur is zowat overal het nieuwe 'normaal' geworden vrees ik!De prijzen zijn echt absurd momenteel, en vaak verkapt. Gisteren nog een leuke dame gevonden op redlights. Op die website stond haar uurtarief op €120. Ik kijk tegenwoordig vaker eerst naar het tarief en daarna pas naar de dame.. Leuk gesprek met de dame, alles leek prima te verlopen. Ik voelde alsof er al een klik was. Zoals vaak toch nog even de check gedaan wat het allemaal zou kosten. Geen vreemde handelingen, gewoon pure sex. €200 voor 1 uur. Belachelijk. Ik hoop dat er met mij vele andere wandelaars even de hand op de knip houden om er voor te zorgen dat deze prijzen snel naar beneden gaan, want dit is echt absurd.
Ik snap dat deze dames ook hun kosten hebben, maar de inflatie in de afgelopen 2 jaar was wat, 15% maximaal? Sommige hanteren 100% inflatie schijnbaar...
Omgeving Leeuwarden btw.
ik vrees van wel, maar ik doe er niet aan mee, niet omdat ik niet kan, maar omdat ik niet wil.Tsja... 200/uur is zowat overal het nieuwe 'normaal' geworden vrees ik!
Ik snap dat ze het vragen, wie niet waagt, wie niet wint. Maar het is voor sommige dames, naar mijn mening, te veel.Tsja... 200/uur is zowat overal het nieuwe 'normaal' geworden vrees ik!
ik vrees van wel, maar ik doe er niet aan mee, niet omdat ik niet kan, maar omdat ik niet wil.
Voor mij is "normaal" nog steeds met gesloten beurs.
Je mag best wel tegen een dame zeggen dat je haar tarieven te hoog vindt. Niks mis mee. Afdingen is alleen weinig chic.EDIT: En nog vervelender eigenlijk, je mag er tegen de dames niks van zeggen als ik sommige op dit forum hun reacties lees, want afdingen doe je op de markt, maar niet bij een DVP.
Hoe breng je dit op een nette en OK manier? Ik heb gisteren gewoon een smoes gebruikt om onder de afspraak uit te komen (ver van te voren). Je kan moeilijk tegen iemand zeggen dat het te duur is, immers deze persoon vindt het zoveel waard, daar mag je best wat van vinden, maar lastig om te zeggen.Je mag best wel tegen een dame zeggen dat je haar tarieven te hoog vindt. Niks mis mee. Afdingen is alleen weinig chic.
Als ze te veel vragen, dan gewoon niet mee afspreken.
maar je kan toch refereren naar haar website, waar de prijs van € 120 per uur op staat?Hoe breng je dit op een nette en OK manier? Ik heb gisteren gewoon een smoes gebruikt om onder de afspraak uit te komen (ver van te voren). Je kan moeilijk tegen iemand zeggen dat het te duur is, immers deze persoon vindt het zoveel waard, daar mag je best wat van vinden, maar lastig om te zeggen.
Vanuit mijn werkgebied zou ik het volgende (willen) zeggen: Je tarieven passen niet in mijn budget, is er een manier waardoor we toch nader tot elkaar kunnen komen?
Maar dat klinkt een beetje vreemd naar een DVP toe denk ik.. Hoe denken DVP's hier zelf over? @JokePrive Ik lees stiekem je blog mee, wellicht dat jij hier je mening over kunt delen?
maar je kan toch refereren naar haar website, waar de prijs van € 120 per uur op staat?
Maar dat klinkt een beetje vreemd naar een DVP toe denk ik.. Hoe denken DVP's hier zelf over? @JokePrive Ik lees stiekem je blog mee, wellicht dat jij hier je mening over kunt delen?