Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet je wat ik ook vind, dat die eeuwige studentjes tot der 35e nu neerkijken op mensen die vanaf der 17e gewoon hard gewerkt hebben omdat ze nu toevallig een goede baan hebben, maar niet iedereen heeft die luxe. Nou ik kijk neer op studentjes van 35. de groeten he
Nou zat ik vanmorgen even bij te lezen, had dit topic al een paar dagen niet meer geopend...

En euh...

Waar komt die aanval op studenten van 35 ineens vandaan?!

Is dat frustratie die je gewoon even kwijt moet? Ik zie echt totaal niet waar dat een reactie op is.
 
Vandaag eens kijken op kinky,deze dame lijkt mij wel wat.Prijs 150 voor een half uur.
Nog een paar nieuwe dames in de buurt 150€ ,dat is plots een verhogen,twee jaar geleden 80,vorig jaar 100 en nu 150€ dat is nog wel wat,zeker als je toch meestal na 20minuten weer buiten staat😉
 
Nou ik kijk neer op studentjes van 35. de groeten he
Goed, om de één of andere reden reageer je hier alleen nog maar op het getrol van Kater en niet op de vraag die ik hierover stelde.

Wil toch even wat specificeren.

Ik stond zelf op mijn 35e ingeschreven als student aan de universiteit. Nou is het niet zo dat ik verantwoording verschuldigd ben, maar ik zeg erbij dat ik destijds gewoon werkte en mijn eigen boterham verdiende. Ik heb gewoon mijn eigen weg gekozen in het schoolsysteem en heb daarbij nooit neergekeken op mensen die vanaf hun 17e fulltime gewerkt hebben.

Wat ik werkelijk niet begrijp, Ztony, is dat een lid dat hier commentaar zit te geven over hoe we met elkaar omgaan (deels terecht, overigens) en over onterechte insinuaties, hier ineens uit het niets een groep mensen aanvalt die werkelijk geen reet met deze discussie te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Goed, om de één of andere reden reageer je hier alleen nog maar op het getrol van Kater en niet op de vraag die ik hierover stelde.

Wil toch even wat specificeren.

Ik stond zelf op mijn 35e ingeschreven als student aan de universiteit. Nou is het niet zo dat ik verantwoording verschuldigd ben, maar ik zeg erbij dat ik destijds gewoon werkte en mijn eigen boterham verdiende. Ik heb gewoon mijn eigen weg gekozen in het schoolsysteem en heb daarbij nooit neergekeken op mensen die vanaf hun 17e fulltime gewerkt hebben.

Wat ik werkelijk niet begrijp, Ztony, is dat een lid dat hier commentaar zit te geven over hoe we met elkaar omgaan (deels terecht, overigens) en over onterechte insinuaties, hier ineens uit het niets een groep mensen aanvalt die werkelijk geen reet met deze discussie te maken hebben.
ok dat was onterecht maar ik raak inderdaad gefrustreerd door het pestgedrag van hem, inmiddels opgelost via de negeerknop.

je hebt gelijk in deze. Ik heb het aangepast.

De zin om hier nog vaak te zijn is bij mij overigens ook wel verdwenen. Alsmede de neiging om nog ook maar iets te delen over mijn priveleven.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eens kijken op kinky,deze dame lijkt mij wel wat.Prijs 150 voor een half uur.
Nog een paar nieuwe dames in de buurt 150€ ,dat is plots een verhogen,twee jaar geleden 80,vorig jaar 100 en nu 150€ dat is nog wel wat,zeker als je toch meestal na 20minuten weer buiten staat😉

Inderdaad, paar jaar geleden was het nog €80 en was een uur €150. Ik ga het risico op een teleurstelling niet nemen zonder maar een aantal reviews van de dame te hebben gelezen. €150 voor een halfuur is het nieuwe normaal geworden helaas. Sommige van die dames ook, vragen ze €150 voor een halfuur en bieden ze bijvoorbeeld maar 3 diensten aan😂😂.
 
De prijzen zijn echt absurd momenteel, en vaak verkapt. Gisteren nog een leuke dame gevonden op redlights. Op die website stond haar uurtarief op €120. Ik kijk tegenwoordig vaker eerst naar het tarief en daarna pas naar de dame.. Leuk gesprek met de dame, alles leek prima te verlopen. Ik voelde alsof er al een klik was. Zoals vaak toch nog even de check gedaan wat het allemaal zou kosten. Geen vreemde handelingen, gewoon pure sex. €200 voor 1 uur. Belachelijk. Ik hoop dat er met mij vele andere wandelaars even de hand op de knip houden om er voor te zorgen dat deze prijzen snel naar beneden gaan, want dit is echt absurd.

Ik snap dat deze dames ook hun kosten hebben, maar de inflatie in de afgelopen 2 jaar was wat, 15% maximaal? Sommige hanteren 100% inflatie schijnbaar...

Omgeving Leeuwarden btw.
 
De prijzen zijn echt absurd momenteel, en vaak verkapt. Gisteren nog een leuke dame gevonden op redlights. Op die website stond haar uurtarief op €120. Ik kijk tegenwoordig vaker eerst naar het tarief en daarna pas naar de dame.. Leuk gesprek met de dame, alles leek prima te verlopen. Ik voelde alsof er al een klik was. Zoals vaak toch nog even de check gedaan wat het allemaal zou kosten. Geen vreemde handelingen, gewoon pure sex. €200 voor 1 uur. Belachelijk. Ik hoop dat er met mij vele andere wandelaars even de hand op de knip houden om er voor te zorgen dat deze prijzen snel naar beneden gaan, want dit is echt absurd.

Ik snap dat deze dames ook hun kosten hebben, maar de inflatie in de afgelopen 2 jaar was wat, 15% maximaal? Sommige hanteren 100% inflatie schijnbaar...

Omgeving Leeuwarden btw.
ja joh niet naar binnen gaan. zodra je naar binnen gaat denken ze meteen oww dit kunnen we blijven hanteren.
 
De prijzen zijn echt absurd momenteel, en vaak verkapt. Gisteren nog een leuke dame gevonden op redlights. Op die website stond haar uurtarief op €120. Ik kijk tegenwoordig vaker eerst naar het tarief en daarna pas naar de dame.. Leuk gesprek met de dame, alles leek prima te verlopen. Ik voelde alsof er al een klik was. Zoals vaak toch nog even de check gedaan wat het allemaal zou kosten. Geen vreemde handelingen, gewoon pure sex. €200 voor 1 uur. Belachelijk. Ik hoop dat er met mij vele andere wandelaars even de hand op de knip houden om er voor te zorgen dat deze prijzen snel naar beneden gaan, want dit is echt absurd.

Ik snap dat deze dames ook hun kosten hebben, maar de inflatie in de afgelopen 2 jaar was wat, 15% maximaal? Sommige hanteren 100% inflatie schijnbaar...

Omgeving Leeuwarden btw.
Tsja... 200/uur is zowat overal het nieuwe 'normaal' geworden vrees ik!
 
Tsja... 200/uur is zowat overal het nieuwe 'normaal' geworden vrees ik!
Ik snap dat ze het vragen, wie niet waagt, wie niet wint. Maar het is voor sommige dames, naar mijn mening, te veel.

En dan ook: Waarom zou ik 200 euro betalen voor een oude afgetrapte volkswagen terwijl ik er ook een gloednieuwe mooie porsche voor kan kopen?

Verschil moet er zijn, voor een Prime time Pamela Anderson zal je altijd meer moeten betalen naar mijn mening, maar iedereen, ook de wat mindere dames, gaan nu hun prijzen verhogen naar absurde hoogtes. Het slaat helemaal nergens meer op.

EDIT: En nog vervelender eigenlijk, je mag er tegen de dames niks van zeggen als ik sommige op dit forum hun reacties lees, want afdingen doe je op de markt, maar niet bij een DVP.
 
EDIT: En nog vervelender eigenlijk, je mag er tegen de dames niks van zeggen als ik sommige op dit forum hun reacties lees, want afdingen doe je op de markt, maar niet bij een DVP.
Je mag best wel tegen een dame zeggen dat je haar tarieven te hoog vindt. Niks mis mee. Afdingen is alleen weinig chic.

Als ze te veel vragen, dan gewoon niet mee afspreken.
 
Je mag best wel tegen een dame zeggen dat je haar tarieven te hoog vindt. Niks mis mee. Afdingen is alleen weinig chic.

Als ze te veel vragen, dan gewoon niet mee afspreken.
Hoe breng je dit op een nette en OK manier? Ik heb gisteren gewoon een smoes gebruikt om onder de afspraak uit te komen (ver van te voren). Je kan moeilijk tegen iemand zeggen dat het te duur is, immers deze persoon vindt het zoveel waard, daar mag je best wat van vinden, maar lastig om te zeggen.

Vanuit mijn werkgebied zou ik het volgende (willen) zeggen: Je tarieven passen niet in mijn budget, is er een manier waardoor we toch nader tot elkaar kunnen komen?

Maar dat klinkt een beetje vreemd naar een DVP toe denk ik.. Hoe denken DVP's hier zelf over? @JokePrive Ik lees stiekem je blog mee, wellicht dat jij hier je mening over kunt delen?
 
Hoe breng je dit op een nette en OK manier? Ik heb gisteren gewoon een smoes gebruikt om onder de afspraak uit te komen (ver van te voren). Je kan moeilijk tegen iemand zeggen dat het te duur is, immers deze persoon vindt het zoveel waard, daar mag je best wat van vinden, maar lastig om te zeggen.

Vanuit mijn werkgebied zou ik het volgende (willen) zeggen: Je tarieven passen niet in mijn budget, is er een manier waardoor we toch nader tot elkaar kunnen komen?

Maar dat klinkt een beetje vreemd naar een DVP toe denk ik.. Hoe denken DVP's hier zelf over? @JokePrive Ik lees stiekem je blog mee, wellicht dat jij hier je mening over kunt delen?
maar je kan toch refereren naar haar website, waar de prijs van € 120 per uur op staat?
 
maar je kan toch refereren naar haar website, waar de prijs van € 120 per uur op staat?

Waarom zou je dat doen ??

Als de prijs al niet klopt .......

Dan klopt er heel veel niet !!!


Als ik voor €40,- Chinees bestel .... Dan betaal ik er ook geen €75,- voor als ik ga afhalen .

Ook dan draai ik mij om en hou t maar , en meteen de laatste keer natuurlijk.


😜
Maar dat klinkt een beetje vreemd naar een DVP toe denk ik.. Hoe denken DVP's hier zelf over? @JokePrive Ik lees stiekem je blog mee, wellicht dat jij hier je mening over kunt delen?

Bovenstaande is pas vreemd .....

Aan een dvp vragen hoe je een andere dvp kunt afwimpelen ivm haar prijs ......

Zo heel moeilijk zal het toch niet zijn om je te verplaatsen in de gedachte van een dvp ??


🤔🤔
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan