Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zal ik ook eens een duit in het zakje doen, vond ik wel een mooi spreekwoord in dit topic.

Ik heb ook wel eens om korting gevraagd, nu komt de maar, maar daarvoor was ik al wel 10+ keer langs geweest. (Ik breng ook eten en drinken mee maar dat doe ik uit mezelf, dat vind ik gewoon leuk, doe ik bij vrienden ook) Ik vroeg het ook via de app en in dit geval kon het niet, nou even goede vrienden en ik maak dan geen afspraak. Dus ik sta niet aan de deur met te weinig geld, kan ze gewoon anderen ontvangen en ik bezwaar niemand. (ja mijzelf)

Verder ben ik het wel eens dat de prijzen voor mij persoonlijk wel flink omhoog gegaan zijn.
De dame van de enige recensie die ik heb kan ik zelf niet meer bezoeken want die valt nu buiten mijn budget. Verder mag ze natuurlijk vragen wat ze wil. Daar ga ik niet over.

Wat ik wel belangrijk vindt is dat je je aan de afspraak houdt, als je afspreekt voor een bepaald bedrag neem je dat bedrag gewoon mee.
Stel dat je iets koopt op marktplaats en je staat met 20 euro te weinig voor de deur. Ik denk dat op een gegeven moment je niks meer kan kopen via marktplaats.
 
Blijkbaar wel aan Rimon.
Dus eerst effe checken met hem alvorens je je geld uit je portemonnee haalt om na te gaan dat je niet teveel betaald.

We willen het niet 'verpesten' voor de medewandelaars en de dames nog 'hebzuchtiger' maken dan ze al zijn.

Rimon waakt over de wandelaars uit België en Nederland als een goede herder over zijn kudde domme schapen.

Zonder zijn wekelijkse waarschuwingen vroegen de dames al 500/u zonder enige extra's.

Toch is ook Rimon vrij om het oneindig over prijzen en kortingen te hebben.

En als dames daar in trappen......

Tja dan is dat toch zo .


Ieder z'n hobby.


Voor Rimon misschien wel n hobby in een hobby geworden??

Misschien moet hij de 1e dvp zelf nog bezoeken??

We gaan het nooit weten .


🙃🙂🐾🐾🐾
 
Blijkbaar wel aan Rimon.
Dus eerst effe checken met hem alvorens je je geld uit je portemonnee haalt om na te gaan dat je niet teveel betaald.

We willen het niet 'verpesten' voor de medewandelaars en de dames nog 'hebzuchtiger' maken dan ze al zijn.

Rimon waakt over de wandelaars uit België en Nederland als een goede herder over zijn kudde domme schapen.

Zonder zijn wekelijkse waarschuwingen vroegen de dames al 500/u zonder enige extra's.
Dat zou verstandig zijn als jullie naar mij luisterden hadden jullie nu goedkoop kunnen neuken maar jullie blijven schapen he.😅
 
Zal ik ook eens een duit in het zakje doen, vond ik wel een mooi spreekwoord in dit topic.

Ik heb ook wel eens om korting gevraagd, nu komt de maar, maar daarvoor was ik al wel 10+ keer langs geweest. (Ik breng ook eten en drinken mee maar dat doe ik uit mezelf, dat vind ik gewoon leuk, doe ik bij vrienden ook) Ik vroeg het ook via de app en in dit geval kon het niet, nou even goede vrienden en ik maak dan geen afspraak. Dus ik sta niet aan de deur met te weinig geld, kan ze gewoon anderen ontvangen en ik bezwaar niemand. (ja mijzelf)

Verder ben ik het wel eens dat de prijzen voor mij persoonlijk wel flink omhoog gegaan zijn.
De dame van de enige recensie die ik heb kan ik zelf niet meer bezoeken want die valt nu buiten mijn budget. Verder mag ze natuurlijk vragen wat ze wil. Daar ga ik niet over.

Wat ik wel belangrijk vindt is dat je je aan de afspraak houdt, als je afspreekt voor een bepaald bedrag neem je dat bedrag gewoon mee.
Stel dat je iets koopt op marktplaats en je staat met 20 euro te weinig voor de deur. Ik denk dat op een gegeven moment je niks meer kan kopen via marktplaats.

Dus je bezoekt een dame meer dan 10 keer .........

Je app't voor korting

Het antwoord is nee

En je bezoekt haar nooit meer ???




🤔🤔🤔
 
Bewust te weinig geld meenemen in de hoop dat een dvp uit pure wanhoop het geld accepteert is not done en is de boel oplichten of misbruik maken van haar situatie; ik zou er in ieder geval niet lekker van kunnen slapen en helemaal niet trots erop zijn. Het is heel simpel deze eindeloze prijsdiscussie: wil je haar prijs niet betalen dan ga je niet en zoek je lekker iets anders. En als een andere klant dat wel wilt betalen dan is het niet aan jou om daarover te oordelen. Mensen kunnen zo afgunstig zijn. 🥱😮‍💨🥴😵‍💫
 
Dus je bezoekt een dame meer dan 10 keer .........

Je app't voor korting

Het antwoord is nee

En je bezoekt haar nooit meer ???




🤔🤔🤔
Dat staat er niet, ik bezoek haar op dat moment niet. Al zou ik nooit meer gaan moet ik dat trouwens ook zelf weten, net zoals dames hun prijzen zelf mogen beheren, heb ik gewoon de keuze of ik wel of niet ga. Of moet ik nu verplicht gaan wandelen? :ROFLMAO:
 
Dus je bezoekt een dame meer dan 10 keer .........

Je app't voor korting

Het antwoord is nee

En je bezoekt haar nooit meer ???




🤔🤔🤔
Je hebt de dame in het verleden (meermaals) bezocht. Betaaldates van twee uur.
Nu... een tijd later is haar prijs gegaan naar 200/uur.

Je vraagt 'kan 2 uur voor 360'? Zij antwoord 'Neen!'
Ok, dan bedankt!

En... dus geen afspraak! Wat begreep je daar niet?
 
Je hebt de dame in het verleden (meermaals) bezocht. Betaaldates van twee uur.
Nu... een tijd later is haar prijs gegaan naar 200/uur.

Je vraagt 'kan 2 uur voor 360'? Zij antwoord 'Neen!'
Ok, dan bedankt!

En... dus geen afspraak! Wat begreep je daar niet?

Dat je voor die paar euro verschil opeens geen zin meer hebt .......


Dat begrijp ik niet .

Als morgen de euro95 25 cent duurder is , gaat ik toch ook niet opeens met de fiets ......
 
Als ze je weigert omdat je teweinig geld bij je hebt heb je haar alsnog beroofd van haar inkomsten, in die tijd had ze ook een klant kunnen hebben die wel gewoon het gevraagde bedrag betaald. Je weet vooraf dat het 80 is en neemt 60 mee, veel triester kan het niet worden.
Net zo triest als al die DVP's die met nep- of heel oude foto's klanten lokken. Laatst had ik er weer een, eigenlijk kloppen de foto's nooit met de werkelijkheid.
 
Net zo triest als al die DVP's die met nep- of heel oude foto's klanten lokken. Laatst had ik er weer een, eigenlijk kloppen de foto's nooit met de werkelijkheid.

Klopt 100%.

Maar ook daar ontwikkel je n neus voor toch ?

Gewoon omdraaien dan.

Gelukkig zijn er ook dames die in levende lijve nog mooier zijn dan op een foto.

Zeldzaam mooi 😻😻
 
Laatst bewerkt:
Dat je voor die paar euro verschil opeens geen zin meer hebt .......


Dat begrijp ik niet .

Als morgen de euro95 25 cent duurder is , gaat ik toch ook niet opeens met de fiets ......
Kan een principekwestie zijn en bij veel mannen komt bij contact en sex met een sexwerkster, gevoel kijken wat je niet hebt bij kopen van een product of afnemen van een dienst met iemand waar je geen sex mee hebt.
 
Net zo triest als al die DVP's die met nep- of heel oude foto's klanten lokken. Laatst had ik er weer een, eigenlijk kloppen de foto's nooit met de werkelijkheid.
Meestal zijn dat ook de dames die niet zelf een advertentie maken en een booker alles laat regelen.
Zoals @Kater aangeeft krijg je daar vanzelf een neus voor, ik heb al een tijdje geen dames meer bezocht met fakefoto's.
 
Meestal zijn dat ook de dames die niet zelf een advertentie maken en een booker alles laat regelen.
Zoals @Kater aangeeft krijg je daar vanzelf een neus voor, ik heb al een tijdje geen dames meer bezocht met fakefoto's.
Mij is het nooit overkomen, nu zeg ik ook eerlijk dat ik ook heel voorzichtig ben voordat ik een dame bezoek omdat ik Nu eenmaal niet het geld heb om zomaar lukraak wat uit te proberen
 
Dat je voor die paar euro verschil opeens geen zin meer hebt .......
Soms heb ik trek in een broodje, maar als ik dan ergens ben waar een broodje 15€ kost heb ik er ook niet zo veel trek meer in. Wat is nu 15€? Genoeg om een alternatief te bedenken. Als je geen grenzen steld aan jezelf kun je overal met geld smijten. Grenzen zijn altijd principieel.

Als ik een dame te duur vind dan bezoek ik haar niet, en als ik haar uit blijk van waardering een keer wat extras wil geven, dan is het nooit geld, maar een kadotje.

Iedereen heeft zijn eigen grenzen, en het is goed om die te hebben. Zolang je ook maar respectvol omgaat met de grenzen van anderen.
 
Mij is het nooit overkomen, nu zeg ik ook eerlijk dat ik ook heel voorzichtig ben voordat ik een dame bezoek omdat ik Nu eenmaal niet het geld heb om zomaar lukraak wat uit te proberen

Het geld niet hebben is niet de kwestie ......

Als je een of meerdere dames hebt gevonden waar het altijd goed bij is , dan ben ik extra kieskeurig.

A , word ik niet opgewonden van info die achteraf niet blijkt te kloppen .

B , is het gewoon een kwestie van een voor mij bekende dame iets gunnen .

Zeker als ik op voorhand weet dat de euro's op een goede plaats belanden .
 
Dus je bezoekt een dame meer dan 10 keer .........

Je app't voor korting

Het antwoord is nee

En je bezoekt haar nooit meer ???




🤔🤔🤔

Dat vond ik ook vreemd.

Korting vragen aan een DVP vind ik echt onbeleefd en not done.
Ik ben al meer dan tien keer bij de garage geweest maar verwacht en vraag geen korting de 11e keer dat ik de auto er breng.

Als ik voor de elfde keer bij de Jumbo kom vraag of verwacht ik immers ook geen korting.

En toch zijn er blijkbaar wandelaars die dat bij een DVP wel verwachten.
 
Is het relevant wat een ander daarvan vindt. Tegenwoordig moet we met van alles in de wereld en mensen maar iets vinden...

Volgens mij kan iedereen dat voor zich zelf prima uitmaken. Laten we elkaar steeds niet de maat nemen of meningen opdringen.... er is al teveel polorisatie in de wereld en dat verbetert niet de sfeer tussen mensen laat staan je eigen gemoedstand en dagelijkse energie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan