Algemeen Prijzen van meisjes in Villa Tinto

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chinook

Wandelaar
33
15/06/23
22
Beste leden,

Zijn er variatie van prijzen van de meisjes in Villa Tinto omdat ik recent sommige meisjes bezocht en de prijzen variëren van standaard van €150 of €200 per uur maar de meeste hanteren €200 per uur. Zijn er zoveel concurrentie dat sommige van hun prijzen niet laten stijgen en voor €150 per uur doen?
 
Gangbare prijzen zijn dit idd … als je vaste klant bent kan er al iets meer gegeven worden kwestie van meer tijd of betere service … als de dame jou graag heeft en er een klik is natuurlijk …..
Heb een 5 tal vaste dames.
Steeds 150 voor een dik uurtje. Ben wel geen gebruiker van extra's zoals pzc, zoenen, beffen,..
Als je vaste klant bent gaat het voor een uurtje meer naar 150 dan naar 200 is mijn ervaring.
 
Beide zijn standaard als je ga voor 200eur dat is meestal zonder condoom hangt af van de meisje zelf en zeker als ze u goed ken, 150 eur is meestal alles met condoom etc.
Ik heb nog nooit een meisje in het skw tegengekomen die zonder condoom wilt doen voor 200eur hoor... nogtans al met meerdere vrouwen een hele goede klik gehad... Ik zou het zelf trouwens ook niet willen om met een dame van daar zonder rubbertje...
 
Sorry bedoel pijpen zonder condoom, had beter duidelijker zijn, mijn fout.
Ook dat niet. Dames die €200 per uur vragen zijn veelal dames die ook kinky en dat soort diensten aanbieden. En nogmaals, de dames bepalen zelf hun prijzen. De ene dame biedt pzc al voor €100 aan, en de andere doet het onder geen enkele voorwaarde. Daarom is het belangrijk om zeker bij je eerste bezoek goed af te spreken welke diensten ze bied voor welke prijs.
 
Beste leden,

Zijn er variatie van prijzen van de meisjes in Villa Tinto omdat ik recent sommige meisjes bezocht en de prijzen variëren van standaard van €150 of €200 per uur maar de meeste hanteren €200 per uur. Zijn er zoveel concurrentie dat sommige van hun prijzen niet laten stijgen en voor €150 per uur doen?
Normaal 150 maar ja als je extra's wil, kan het hoog oplopen en natuurlijk. Sommige zijn al wat eerlijker dan anderen.
Ik heb in Brussel vaker meer geluk maar ook in Antwerpen zijn er correcte dames. Daarom als ik een goeie heb dan blijf ik er liever terug komen. Want je weet nooit wat je anders ga treffen.
Ook dat niet. Dames die €200 per uur vragen zijn veelal dames die ook kinky en dat soort diensten aanbieden. En nogmaals, de dames bepalen zelf hun prijzen. De ene dame biedt pzc al voor €100 aan, en de andere doet het onder geen enkele voorwaarde. Daarom is het belangrijk om zeker bij je eerste bezoek goed af te spreken welke diensten ze bied voor welke prijs.
Maar aan de deur durven er sommige al eens dingen beloven en op de kamer dan is het plots extra.
Dus je bent pas zeker wanneer je de dame al eens bezocht hebt. Dus ene keer kunnen ze u altijd in het zak zetten.
 
Hoe vul je de tijd dan? In mijn ervaring is de service juist dezelfde als je 50 euro of 100 euro betaalt... Ze werken u af volgens een standaard schema en dat is alles.
In principe kan je dan beter nog een 50 bijboeken.
Maar bij goeie dames is het gauw 50 voor 20 a 25. Bij andere 100 voor zoiets 30 minuten. Aan U de keus.
Zouden lijstjes moeten komen van klokkijkers en niet klokkijkers.
 
In de goude oude tijd (lang voor corona) waren er nog echte leuke meiden.. Ik kan me nog herinneren dat ik een vaste dame had waar ik voor een uur 150 euro betaalde en er pas na 3 uur buitenkwam zonder meer te hoeven betalen... Puur omdat ze nog wat samen wou slapen en babbelen,... Maar die tijd is al lang voorbij vrees ik...
 
In de goude oude tijd (lang voor corona) waren er nog echte leuke meiden.. Ik kan me nog herinneren dat ik een vaste dame had waar ik voor een uur 150 euro betaalde en er pas na 3 uur buitenkwam zonder meer te hoeven betalen... Puur omdat ze nog wat samen wou slapen en babbelen,... Maar die tijd is al lang voorbij vrees ik...
Om nog wat te babbelen en slapen , pff ik zou opstappen na een uur ...
 
In de goude oude tijd (lang voor corona) waren er nog echte leuke meiden.. Ik kan me nog herinneren dat ik een vaste dame had waar ik voor een uur 150 euro betaalde en er pas na 3 uur buitenkwam zonder meer te hoeven betalen... Puur omdat ze nog wat samen wou slapen en babbelen,... Maar die tijd is al lang voorbij vrees ik...
Idd… vroeger ook nog een hele nacht bij een vaste dame gebleven voor standaard prijs ….'hadden wel een klik … babbelen over van alles en nog wat … was een duitse dame , iets wat je nu niet meer vindt tussen allemaal dat oost Europese geweld waar de service ook meestal niet meer tipt aan de vroegere tijden
 
Er zitten nog genoeg heel goede dames, die ook niet op de klok kijken. Voor €150 binnen gaan voor een uur, en 3 uur binnen zijn zonder bij te betalen. Ik heb zelf ook ooit eens iets soortgelijks mee gemaakt, maar dat zijn wel uitzonderingen.
Respect voor een dame is ook niet profiteren van haar tijd.
Als jij daar gratis zit te babbelen kan ze de steeds hogere kosten niet betalen.
 
Respect voor een dame is ook niet profiteren van haar tijd.
Als jij daar gratis zit te babbelen kan ze de steeds hogere kosten niet betalen.
Ik spreek over de 'goede oude tijd'. 10 a 15 jaar geleden. We hadden ook een heel goede en sterke band. Hoewel ze al heel lang gestopt is, heb ik nog steeds contact met haar. Bovendien was het op haar verzoek, en niet alleen babbelen. Ik bracht haar altijd naar het skw, en we richtten samen haar kamer in waarna ik steevast haar eerste klant was.
 
Ben je zeker dat je Aarschotstraat niet verward met Villa Tinto. In Aarschotstraat betaal je minimum €40 for 15min en met onderhandelen kan je 45 minuten voor €100 als ze amper klanten hebben in de avond.
neen hoor , ken echt wel het verschil tussen aarschotstraat en Villa Tinto :sneaky:
Hoe vul je de tijd dan? In mijn ervaring is de service juist dezelfde als je 50 euro of 100 euro betaalt... Ze werken u af volgens een standaard schema en dat is alles.
wat meer geknuffel en tonggezoen, wat langer beffen, meer standjes dan de standaard twee. 'k Zou wel anderhalf uur kunnen vullen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan