WHEM Priscilla Deurne

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haar deze week bericht gestuurd. Op gegeven moment kreeg ik antwoord.
Vraagt 100 voor uurtje, zou ook meer mogelijk zijn.
Op vraag wat haar adres was om af te spreken gaf ze een straatnaam, ter hoogte van nr 11 zou ik dan moeten wachten en zou ze naar me toe komen. Als het goed was zouden we naar haar woning gaan.
Vd ene kant lijkt me het een leuke vrouw maar dat gedoe met op bepaalde plek wachten etc. Vertrouw ik niet helemaal.
 
Haar deze week bericht gestuurd. Op gegeven moment kreeg ik antwoord.
Vraagt 100 voor uurtje, zou ook meer mogelijk zijn.
Op vraag wat haar adres was om af te spreken gaf ze een straatnaam, ter hoogte van nr 11 zou ik dan moeten wachten en zou ze naar me toe komen. Als het goed was zouden we naar haar woning gaan.
Vd ene kant lijkt me het een leuke vrouw maar dat gedoe met op bepaalde plek wachten etc. Vertrouw ik niet helemaal.
Deze vrouw is volledig te vertrouwen! Dat doet zodat ze je via de tuin naar binnen laat (poort). Ze is heel lief en heel netjes en absoluut geen gekkie of wat dan ook. Ik vond het destijds ook spannend maar blij dat ik het gedaan heb. Heb haar meermaals bezocht en ook tegen diezelfde lage tarieven en zeer leuke geile dates gehad! Gewoon doen kerel!
 
Heb wel vaker via app contact gehad, helaas nog niet tot een afspraak gekomen.
Zie nu in advertentie dat ze voor intiem 50 extra vraagt. Was vorig jaar maar 20 extra....
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.990
Nieuwste lid
testingagain
Terug
Bovenaan Onderaan